مهاجم تاثیرگذار استقلال به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور قنبرزاده می‌گوید روند خصوصی‌سازی سرخابی‌ها مطابق برنامه پیش نرفت و همین موضوع باعث شد تا این دو باشگاه‌ با مشکل مواجه شوند.
در روزی که قرار بود بازی دوستانه استقلال پشت درهای بسته برگزار شود، باتجربه‌های این تیم مقابل دوربین‎ها حرف‌هایی زدند که کمتر کسی انتظارش را داشت.
مهدی ترابی و محمد عمری دو بازیکن مصدوم تیم پرسپولیس هستند.
تغییری در وضعیت ادوین فن‌درسار به وجود نیامده و او همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری است.
تغییری در وضعیت ادوین فن‌درساربه وجود نیامده و او همچنان در بخش مراقبت های ویژه بستری است.
شصت‌وهشتمین نشست شورای هماهنگی امور حقوقی نهادهای اجرایی با حضور وزیر نفت و معاون حقوقی رئیس‌جمهوری برگزار شد و افزایش افسارگسیخته مصرف یکی از موضوع های نگران‌کننده صنایع نفت و گاز اعلام شد.
سیامک نعمتی و محمد عمری در بازی دوستانه امروز پرسپولیس هم غایب بودند.
ناهید خداکرمی، ماما و فعال زنان درباره آمار‌های نگران‌کننده سقط‌جنین که رئیس دولت سیزدهم به آن اشاره کرده گفت: آمار‌ها درست نیست و ما بار‌ها منبع این آمار و ارقام را خواسته‌ایم. متاسفانه امثال افرادى که به رئیس‌جمهور توصیه مى‌کنند با یک برنامه کامپیوترى و هوش مصنوعى مشکلات اقتصادى کشور را حل کنند درحوزه جمعیت نیز در حال ارائه آدرس غلط هستند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: تا کنون ۱۲۵ هموطن در تصادفات سفرهای نوروزی جان خود را از دست داده‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه چین در سخنانی تصریح کرد: نقش مخرب آمریکا برای صلح و ثبات جهانی نگران‌کننده است .
شرکت آب و فاضلاب استان تهران نسبت به روند افزایش مصرف آب در روزهای تعطیل آخر هفته‌های اسفندماه (پنجشنبه و جمعه) هشدار داد.
انزوای ناخواسته به اندازه سیگار، چاقی یا آلودگی باعث نگرانی است و بسیاری از کارشناسان می‌گویند که در سطح اپیدمی قرار گرفته است.
تحرکات اخیر دولت آمریکا جهت هدف قرار دادن شبکه مراودات اقتصادی ایران در منطقه (به ویژه در عراق) و همچنین کنشگری خاص روسیه و چین در توسعه همکاری‌های اقتصادی و سیاسی با رقبا و دشمنان ایران در سطح منطقه، ۲ پالس نگران کننده منطقه‌ای و بین المللی هستند که اکنون ایران با آن‌ها رو به رو است و می‌توانند در آینده‌ای نه چندان دور، خسارات گسترده‌ای را به امنیت و منافع ملی کشورمان وارد کنند.
بزرگنمایی و عادی سازی همه‌گیری آنفلوانزا در کشور دلایل مختلفی دارد. توزیع واکسن آنفلوانزا در داروخانه‌ها، کمبود دارو از جمله آنتی بیوتیک‌ها، سرم و دارو‌های اختصاصی آنفلوانزا و دیدگاه‌های مختلف بهداشتی، درمانی، اجتماعی و اقتصادی کارشناسان و مسئولان در این اظهار نظر‌ها تاثیرگذار است. دیدگاه‌های متفاوتی که گاه حتی در بین مسئولان وزارت بهداشت هم دیده می‌شود.
فیفا به تازگی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران فرستاده است و فدراسیون فوتبال ایران هم پاسخ فیفا را داده است.
تیم ملی ایران علی‌رغم غیبت بازیکنان لژیونر و مصدومیت نگران کننده ابراهیمی به برد روحیه‌بخش مقابل نیکاراگوئه رسید.
تیم ملی ایران علی‌رغم غیبت بازیکنان لژیونر و مصدومیت نگران کننده ابراهیمی به برد روحیه‌بخش مقابل نیکاراگوئه رسید.
نتایج ام آر آی میلاد سرلک امروز به دست باشگاه پرسپولیس خواهد رسید.
کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در جریان دیدار تیمش مقابل جمهوری چک دچار مصدومیت شد.
پس از احمد گوهری، حالا شایعات درباره کرونای تعداد بیشتری از بازیکنان پرسپولیس به گوش می‌رسد.
خوان موسو، دروازه‌بان آتالانتا و تیم ملی آرژانتین، که در بازی دیشب تیمش مقابل رم مصدوم شده بود امروز از ناحیه صورت جراحی شد.
کاپیتان پرسپوليس در اواسط نیمه اول دچار مصدومیت شد تا اولین تعویضی یحیی گل‌محمدی لقب گیرد.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.
رئیس کمیته مهاجرت و آوارگی پارلمان عراق تاکید کرد که بازگشت خانواده های اعضای داعش به عراق، با توجه به بحران سیاسی موجود نگران کننده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ