کاشمر ـ آئین پیاده روی جاماندگان کاروان‌های اربعین حسینی در شهرستان کاشمر برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: پیاده‌روی اربعین به عنوان حرکتی تمدنی، به نماد تحول و جلوه مقاومت تبدیل شده است.
داده‌های مطالعه جدیدی نشان می‌دهد بیماران مبتلا به دیابت نوع یک برای مدیریت میزان قند خون خود باید پس از هر نیم ساعت نشستن، سه دقیقه راه بروند.
مطالعات و آزمایشات بالینی نشان داده‌اند که پیاده روی فواید جسمی و روحی دارد. پس از بررسی ۱۹۶ مطالعه با ۳۰ میلیون نفر جمعیت مورد ارزیابی محققان دریافتند که در مقایسه با بی‌تحرکی؛ ورزش متوسط تا ۳۰ درصد احتمال مرگ زودرس به هر دلیلی، ۲۹ درصد احتمال مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی و ۱۵ درصد احتمال فوت بر اثر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد.
ادن هازاد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، در استمفوردبریج فرصت بازی مقابل تیم سابقش را پیدا نکرد.
سبک زندگی بی‌تحرک خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی متابولیک مانند چاقی شکمی، فشار خون بالا، دیابت نوع دو، سکته مغزی، بیماری‌های قلبی و برخی بیماری‌های التهابی و سرطان‌ها را به‌شدت افزایش می‌دهد.
مطالعاتی که در انگلیس صورت گرفته نشان می‌دهد برای این که از فواید ورزش بهره‌مند شوید، لازم نیست دونده یا ورزشکار باشید؛ بلکه یک پیاده‌روی سریع روزانه نیز کفایت می‌کند.
ساسان انصاری با دو‌نمایش درخشان در لیگ قهرمانان آسیا، چشم‌ها را دوباره به خودش معطوف کرده است.
معجزه پیاده‌روی در کاهش عوارض نشستن طولانی‌مدت
نشستن به مدت طولانی با افزایش موارد نگران‌کننده‌ای از شرایط نامطلوب سلامتی مانند سلامت ضعیف قلب، دیابت، افزایش وزن، زوال عقل و سرطان‌های متعدد مرتبط است. حتی اگر به طور منظم ورزش کنید، نشستن طولانی‌مدت و سایر رفتار‌های بی‌تحرکی می‌تواند سلامت شما را تضعیف کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه پیاده‌روی اربعین را تیری بر قلب آمال و نقشه‌های دشمنان اسلام دانستند و از میزبانی مردم استان‌های مرزی و تلاش نیروهای امنیتی قدردانی کردند.
تربت جام ـ مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور باشکوه عزاداران و مسئولین شهرستان تربت جام برگزار شد.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی گفت: اربعین یک معجزه الهی است، عاشورا همچنان زنده است و زنده می‌ماند.
محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در پیاده‌روی خانوادگی اربعین حسینی در تهران حضور یافت.
نیشابور ـ آیین پیاده روی جاماندگان کاروان‌های اربعین حسینی در شهرستان نیشابور با حضور دلدادگان سرورآزادگان جهان امام حسین (ع) برگزار شد.
مشهد ـ پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد مقدس و در جوار بارگاه منور حضرت رضا (ع) آغاز شده است.
مشهد ـ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: با هماهنگی صورت گرفته، وسایل نقلیه عمومی همزمان با پیاده‌روی جاماندگان اربعین به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی رایگان خواهند کرد.
مشهد ـ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: با هماهنگی صورت گرفته، وسایل نقلیه عمومی همزمان با پیاده‌روی جاماندگان اربعین به عزاداران حسینی خدمت‌رسانی رایگان خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران از سرویس دهی رایگان پنج ایستگاه، به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی اربعین پایتخت خبر داد.
مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی همزمان با اربعین در روز شنبه (۲۶ شهریورماه) در تهران برگزار خواهد شد. در این مراسم تمهیداتی از سوی نهادها، ارگان‌ها و ... در نظر گرفته شده است.
شهردار منطقه ۱۲ از آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری این منطقه برای میزبانی پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی خبر داد و گفت: ۳۵۴ نیرو اعم از کارکنان آماده خدمت به شهروندان خواهند بود.
مشهد ـ سرپرست معاونت زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد جزئیات پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد را تشریح کرد.
مشهد ـ سرپرست معاونت زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد جزئیات پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد را تشریح کرد.
فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ گفت:امسال بالغ بر ۹۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی، فرهنگی، غرفه کودک و نوجوان و … در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران برپا خواهد شد.
رخداد پیاده روی اربعین موجب شکل گیری نوع خاصی از هویت فراملی شده است که ضمن دربرگیری جمع کثیری از افراد، به صورت مستمر ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ