ادن هازاد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، در استمفوردبریج فرصت بازی مقابل تیم سابقش را پیدا نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت: پیاده‌روی اربعین به عنوان حرکتی تمدنی، به نماد تحول و جلوه مقاومت تبدیل شده است.
طبق بیانیه انجمن قلب آمریکا، پیاده روی ساده ۲۰ دقیقه‌ای ممکن است یکی از راه‌های مفید برای افراد مبتلا به بیماری قلبی عروقی باشد.
داده‌های مطالعه جدیدی نشان می‌دهد بیماران مبتلا به دیابت نوع یک برای مدیریت میزان قند خون خود باید پس از هر نیم ساعت نشستن، سه دقیقه راه بروند.
مطالعات و آزمایشات بالینی نشان داده‌اند که پیاده روی فواید جسمی و روحی دارد. پس از بررسی ۱۹۶ مطالعه با ۳۰ میلیون نفر جمعیت مورد ارزیابی محققان دریافتند که در مقایسه با بی‌تحرکی؛ ورزش متوسط تا ۳۰ درصد احتمال مرگ زودرس به هر دلیلی، ۲۹ درصد احتمال مرگ ناشی از بیماری‌های قلبی عروقی و ۱۵ درصد احتمال فوت بر اثر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد.
سبک زندگی بی‌تحرک خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی متابولیک مانند چاقی شکمی، فشار خون بالا، دیابت نوع دو، سکته مغزی، بیماری‌های قلبی و برخی بیماری‌های التهابی و سرطان‌ها را به‌شدت افزایش می‌دهد.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در مورد زمان برگزاری این تور‌ها گفت: تور‌های پیاده‌روی رایگان تا ۱۳ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.
مطالعاتی که در انگلیس صورت گرفته نشان می‌دهد برای این که از فواید ورزش بهره‌مند شوید، لازم نیست دونده یا ورزشکار باشید؛ بلکه یک پیاده‌روی سریع روزانه نیز کفایت می‌کند.
ساسان انصاری با دو‌نمایش درخشان در لیگ قهرمانان آسیا، چشم‌ها را دوباره به خودش معطوف کرده است.
معجزه پیاده‌روی در کاهش عوارض نشستن طولانی‌مدت
نشستن به مدت طولانی با افزایش موارد نگران‌کننده‌ای از شرایط نامطلوب سلامتی مانند سلامت ضعیف قلب، دیابت، افزایش وزن، زوال عقل و سرطان‌های متعدد مرتبط است. حتی اگر به طور منظم ورزش کنید، نشستن طولانی‌مدت و سایر رفتار‌های بی‌تحرکی می‌تواند سلامت شما را تضعیف کند.
همایش پیاده‌روی خانوادگی از میدان ولیعصر(عج) تا پارک لاله تهران همزمان با روز بصیرت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی روز جمعه (۹ دی) برگزار شد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس ‌جمهور کشورمان با وجود فضاسازی رسانه‌های معاند برای برگزاری تجمعات اعتراضی، پس از سخنرانی در هفتاد و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل، مسیر این سازمان تا هتل محل اقامت را به صورت پیاده طی کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه پیاده‌روی اربعین را تیری بر قلب آمال و نقشه‌های دشمنان اسلام دانستند و از میزبانی مردم استان‌های مرزی و تلاش نیروهای امنیتی قدردانی کردند.
تربت جام ـ مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین با حضور باشکوه عزاداران و مسئولین شهرستان تربت جام برگزار شد.
کاشمر ـ آئین پیاده روی جاماندگان کاروان‌های اربعین حسینی در شهرستان کاشمر برگزار شد.
نیشابور ـ آیین پیاده روی جاماندگان کاروان‌های اربعین حسینی در شهرستان نیشابور با حضور دلدادگان سرورآزادگان جهان امام حسین (ع) برگزار شد.
مشهد ـ پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد مقدس و در جوار بارگاه منور حضرت رضا (ع) آغاز شده است.
مشهد ـ سرپرست معاونت زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد جزئیات پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد را تشریح کرد.
مشهد ـ سرپرست معاونت زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد جزئیات پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در مشهد را تشریح کرد.
«پیاده‌روی اربعین» به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی مذهبی در جهان می‌تواند به عنوان هسته مرکزی ارتباط دینی-فرهنگی میان دو ملت ایران-عراق شناخته شود.
مطالعات نشان می‌دهد که پیاده روی اربعین به عنوان میراثی سنتی میان شیعیان علاوه بر نشان دادن بنیان های دموکراتیک این مذهب، از ظرفیت های اقتصادی نیز برخوردار است.
رخداد پیاده روی اربعین موجب شکل گیری نوع خاصی از هویت فراملی شده است که ضمن دربرگیری جمع کثیری از افراد، به صورت مستمر ادامه دارد.
با در نظر گرفتن اهمیت حوزه ژئوکالچر و قدرت نرم در مناسبات جهانی می‌توان پیاده‌روی اربعین را فرصتی طلایی برای ایجاد جریان فرهنگی و شکل‌دهی به گروه‌های مقاومت در جغرافیای جهان اسلام دانست.
اگرچه پیاده روی سبک در هر زمانی برای سلامتی شما مفید است، اما یک پیاده روی کوتاه ظرف مدت ۶۰ تا ۹۰ دقیقه پس از خوردن یک وعده غذایی می‌تواند به طور خاص برای به حداقل رساندن افزایش قند خون مفید باشد، زیرا در آن زمان سطح قند خون به اوج می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ