فرمانده سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ گفت:امسال بالغ بر ۹۰۰ موکب و ایستگاه صلواتی، فرهنگی، غرفه کودک و نوجوان و … در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران برپا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات و لوازم خودرو، ارایه برنامه‌های خودکفایی و بهبود تصویر شبکه تامین از طریق تعامل با ذی نفعان، مخاطبان و مشتریان، شرکت ساپکو به همراه ۱۲۳ سازنده زنجیره تامین ایران‌خودرو در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تهران حضور می‌یابد.
ایلان مسلیه، دروازه‌بان فرانسوی لیدزیونایتد، تاکید کرد که تنها به شرط فیکس بودن پیشنهاد چلسی را قبول می کند.
با حضور رئیس سازمان بورس و سایر مدیران بازار سرمایه از «پذیره‌نویسی حق‌تقدم الکترونیک»، «مرکز افکارسنجی»، «سامانه جمع‌سپاری (مرکز آزمون)» و «صکوک پلاس» رونمایی شد.
قرار بر این است که دیدار روز پنج شنبه هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه خانگی هوادار بدون تماشاگر برگزار شود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی ۱۹ اردیبهشت ماه مجلس به بررسی و آسیب شناسی ساز و کار تأمین و تخصیص نیازهای ارزی در حوزه واردات مواداولیه و تجهیزات مورد نیاز واحدهای صنعتی تولیدی پرداختند و بانک مرکزی را مسئول ثبات بازار و نرخ ارز دانستند.
رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه نمایندگان بیش از ۶۵ کشور دنیا در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ حضور دارند، از پیش‌بینی و تخمین درآمد دو میلیارد دلاری از این نمایشگاه برای کشور خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان درباره حضور زنان در استادیوم برای تماشای بازی شهرآورد، گفت: برای تصمیم‌گیری در این زمینه نیازمند مشورت‌های شورای تأمین و فدراسیون فوتبال هستیم.
اعضای تیم ملی تیروکمان که طی ۵ ماه گذشته به طور مستمر زیر نظر مربی تازه جذب شده خارجی خود برگزارکننده اردوی آماده‌سازی بودند درنهایت به دلیل عدم تامین اعتبارات از حضور در کاپ آسیا بازماندند.
اعضای تیم ملی تیروکمان که طی ۵ ماه گذشته به طور مستمر زیر نظر مربی تازه جذب شده خارجی خود برگزارکننده اردوی آماده‌سازی بودند درنهایت به دلیل عدم تامین اعتبارات از حضور در کاپ آسیا بازماندند.
بندرعباس - با حضور معاون وزیر نفت و فرمانده نیروی دریایی سپاه آخرین وضعیت تأمین امنیت سکوهای نفت و گاز و لنگرگاه‌های صدور انرژی بررسی شد.
امروز سه‌شنبه، فدراسیون فوتبال روسیه تصمیم گرفت رای کمیته اجرایی درباره موضوع انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را به تعویق بیاندازد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:هدف برگزاری لیگ تامین مالی کشتی‌گیران و مربیان کشتی است و می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های کشتی گیران حل می شود.
اهواز - شورای تأمین شهرستان ایذه با حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و به منظور بررسی ابعاد حمله تروریستی ایذه برگزار شد.
پلیس تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات علیه توهین به مقدسات اسلامی در پایتخت مالی را هزاران نفر تخمین زد، اما سازمان دهندگان گفتند که بیش از یک میلیون نفر در تظاهرات حضور داشتند.
رئیس جمهور پیام حضور مردم در خیابان‌های شیراز و دیگر شهرهای کشور را علاوه بر محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، مقابله قاطع با تروریست‌ها و تأمین و تضمین امنیت کشور دانست.
شرکت ساپکو به همراه ۱۱۹ سازنده شبکه تامین ایران‌خودرو در هفدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو حضور خواهد داشت.
شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگر زن را برای بازی استقلال و پیکان صادر کرد.
شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگر زن را برای بازی استقلال و پیکان صادر کرد.
شورای تأمین استان تهران مجوز حضور هزار تماشاگر زن را برای بازی استقلال و پیکان صادر کرد.
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.
سردار حسین اشتری گفت: ما در کشور عراق حضور نداریم، اما پیشنهادات و نظراتمان را به آنان گفتیم و اگر هم کمکی از ما بخواهند ما آمادگی داریم که در این زمینه ورود کنیم.
شرکت ساپکو در بیست و دومین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه‌ها و صنایع وابسته خودرو از ۲۴ تا ۲۷ مردادماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد حضور خواهد یافت.
اگر در مرحله ۱۳۵ و ۱۳۶ یعنی اردیبهشت و خرداد یارانه نقدی دریافت کرده اید، در تیرماه نیز باید منتظر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی باشید. اما اگر جز حذف شدگان یا جاماندگان هستید و در سامانه وزارت کار اعتراض تان را به ثبت رسانده اید. باید منتظر پایش و نتیجه نهایی باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ