«وقایع اتفاقیه» قطعا دومین روزنامه‌ای است که به زبان فارسی در ایران منتشر شد و از نظر توالی تاریخ انتشار روزنامه در ایران سومین محسوب می‌شود؛ زیرا قبل از انتشار «وقایع اتفاقیه»، روزنامه دیگری با عنوان فارسی «شعاع روشنایی» توسط مبلغان مذهبی امریکایی در شهر ارومیه منتشر می‌شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری سیما از آمنه سادات ذبیح پور می‌پرسد: چرا به شما لقب بازجو خبرنگار داده اند؟ آمنه سادات ذبیح پور در این گفت و گو به نقل ماجرای تماس تلفنی مسیح علی نژاد می پردازد و استفاده از برخی القاب و دروغ گفتن را از تکنیک های رسانه ای رسانه های بیگانه می شمارد.
مجری سیما از آمنه سادات ذبیح پور می‌پرسد: چرا به شما لقب بازجو خبرنگار داده اند؟ آمنه سادات ذبیح پور در این گفت و گو به نقل ماجرای تماس تلفنی مسیح علی نژاد می پردازد و استفاده از برخی القاب و دروغ گفتن را از تکنیک های رسانه ای رسانه های بیگانه می شمارد.
خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.
به دلیل اطلاع‌رسانی نکردن به موقع، تعدادی از اینترن‌های بیمارستان حدود چهار روز در اعتصاب بودند، اما ارایه خدمات به بیماران متوقف نشد. این دانشجویان جلوی دانشکده پزشکی هم تجمع کردند و پلاکارد‌هایی هم در دست داشتند که «چرا به ما نگفتید؟» کارورزان این بیمارستان می‌گویند که ما اولین بار خبر را در کانال‌های خارج از سیستم دانشگاهی دیدیم و متعجب شدیم، در واقع از طریق تلگرام و خبرنگاری که به دادسرا فراخوانده شد.
خبرگزاری فارس نوشت: ورود به استانداری یزد بدون پوشش چادر ممنوع نیست و افراد با پوشش‌های مختلف، البته قانونی به استانداری یزد رفت و آمد دارند.
سرمربی سابق استقلال در گفتگو با خبرنگار مشهور ایرانی در ایتالیا از پایان ماجراهایش با استقلال خبر داد.
به تازگی  بی بی سی فارسی رسانه انگلیسی پس از دیدار دانشجویان با آیت الله خامنه‌ای فیلم دو بخش از سخنان ایشان را با هم تدوین کرد تا القا کند در این دیدار تنش ایجاد شده است.اما در مورد این فیلم سیاوش اردلان خبرنگار بی بی سی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر اذعان کرده بود این ویدیو تقطیع شده است.
یکی از خبرهای پر سر و صدای خبرگزاری مهر در سالی که گذشت درباره کاشت کاهو در زمین گلف کاخ مروارید بود. این زمین ها در اختیار کشاورزان بوده درحالی که یکی از بهترین زمین‌های گلف است.
روایتی متفاوت از پوشش رسانه‌ای فوتسال زنان از نگاه خبرنگار حوزه زنان سایت "ورزش سه".
آن‌طور که رسانه‌های استانی در این باره نوشتند ماجرا به جلسه دو روز پیش شورای شهر برمی‌گردد که پس از پایان جلسه شورای شهر تبریز که به بررسی بودجه ۱۴۰۲ تبریز اختصاص داشت، بین علیرضا نوای باغبان نایب رییس شورا و جواد آقاجان‌نژاد خبرنگار باسابقه تبریزی درگیری رخ داده و فیلم آن هم بلافاصله به فضای مجازی می‌رسد.
درودی بیان کرد: تعداد دو نفر از خبرنگاران دخیل در ماجرا و نیز مربی این مدرسه فوتبال طی صدور قرار نظارت قضائی به مدت ۶ ماه به ترتیب از فعالیت‌های رسانه‌ای و مربیگری منع شده‌اند.
صحبت از قرص جوشانی است که با اثرات زیان‌بار آلودگی هوا مقابله می‌کند و آنطور که خبرگزاری صداوسیما خبر داده است، یک شرکت دانش‌بنیان با تولید این قرص توانسته است بخشی از عوارض آلودگی هوا را کاهش دهد.
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه ترور قاضی صلواتی را تکذیب کرد
خبرنگار جنجالی صداوسیما در توئیتی نوشت: دوران بزن در‌رو تمام شده است. ذبیح‌پور این توئیت را با هشتگ علی دایی منتشر کرد.
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان: در موضوع خبرگزاری فارس، چند بار به این برادر تذکر داده شده حتی به مرحله قضائی رسیده و برخورد هم شده است. این که این شخص برای بولتن ماموریت داشته نه این طور نبوده، این شخص انشای خبر می‌کرده و این نشریه و بولتن را به دستگاه‌های مختلف می‌داده و می‌فروخته. این فرد یک زمانی قائم مقام خبرگزاری فارس بوده است. / خبرگزاری دانشجو
حجت الاسلام حسین طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه درباره بوللتن محرمانه خبرگزاری فارس گفت: این شخص انشای خبر می‌کرده است.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
عباس عبدی در توئیتی به ماجرای هک خبرگزاری فارس و انتشار بولتن‌های این خبرگزاری واکنش نشان داد.
عباس عبدی در توئیتی به ماجرای هک خبرگزاری فارس و انتشار بولتن‌های این خبرگزاری واکنش نشان داد.
خضریان؛ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از ترور‌های اخیر، ترور رسانه‌ای یکی از خبرنگاران فارس به نام آقای سید احسان حسینی است.
علی دایی کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه سکوت خود را در خصوص حواشی اخیر شکست.
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان در پایان مصاف دوستانه این تیم برابر خوشه طلایی ساوه مقابل خبرنگاران ایستاد و درباره چگونگی جذب مورایس توضیحاتی را ارائه کرد.
روزنامه نیویورک ‌تایمز در گزارشی به‌ قلم رونن برگمن خبرنگار صهیونیست و فرناز فصیحی روزنامه‌نگار فارسی‌زبان خود با ارائه داستان جدیدی از ماجرای درگذشت ایوب انتظاری از افراد نخبه ایرانی اهل یزد سعی کرد آن را یک اتفاق امنیتی و در قالب ترور نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ