تا قبل از جام جهانی حتی در مورد دعوت از انزو فرناندز به جام جهانی هم تردید وجود داشت ولی حالا ما با یک ستاره بزرگ آرژانتینی روبرو هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبینیو فوتبال خود را از برزیل آغاز کرد و مقابل چشم‌های پله درخشید و به رئال مادرید راه یافت اما در شرایطی که همه منتظر ظهور یک اسطوره جدید بودند، ناگهان ورق برگشت...
جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، از اولین حضورش در میدان با پیراهن این تیم ابراز خوشحالی کرد.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی گفت: شاهدیم که ارزهای مختلف کشورهای دیگر علاوه بر دلار آمریکا در مبادلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.
گزارش اختصاصی ورزش سه از بعد از ظهر شلوغ مقابل باشگاه استقلال، هوادارانی که به دنبال یک خبر بزرگ به شمال غرب تهران آمده بودند.
قوچان- سال گذشته تیم هندبال قوچان فعالیت خود را آغاز کرد و این روزها با تمام قدرت برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک آماده می شود و اکنون حمایت مسئولان از این تیم حیاتی است.
افول ترانوس از زمانی شروع شد که یک سری از روزنامه‌نگاران و بازرسان تردید‌هایی را درباره ادعا‌های این شرکت و اینکه وی سرمایه‌گذاران و دولت آمریکا را با حرفهایش فریب داده است، مطرح کردند.
الکساندر لاکازت با چهار گلی که به مون‌پلیه زد، با تعداد گل‌های کیلیان امباپه در فصل جاری لیگ یک فرانسه برابری کرد.
مهاجم آرژانتینی ژیرونا با به ثمر رساندن چهار گل تیمش در دیدار با رئال مادرید در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
مهاجم آرژانتینی ژیرونا با به ثمر رساندن چهار گل تیمش در دیدار با رئال مادرید در کانون توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
ظهر روز گذشته خودرویی در سراشیبی یکی از خیابان‌های فرعی محله نارمک در تهران پارک شده بود و راننده خودرو کمی جلوتر ایستاده بود. ناگهان خودرو شروع به حرکت کرد. راننده که احتمالا ترمز دستی را نکشیده بود، دستپاچه شد و به سمت خودروی خود دوید.
رسانه عبری اذعان کرد چرخش ایران در تنش زدایی و همگرایی با کشورهای عرب با تشویق پکن، گامی است در تحقق خاورمیانه جدید با رهبری ایران و پیامی نگران کننده به واشنگتن و تل آویو است.
ظهور مدعی جدید صعود به لیگ برتر فوتبال
موزه آثار باستانی مصر از نمایش آثار منحصر به فرد در این موزه خبر داد که قطعاتی از مجسمه‌های الهه‌ی ایزوس، هاتور، ملکه حتشپسوت هستند.
یونا کوسی آساره، پدیده سوئدی، توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده است.
شاگردان بخشی‌زاده موفق شدند بازی حساس مقابل سپیدرود را با برد پشت سر بگذارند.
چراغ های چشمک زن عجیب دوباره در آسمان اروگوئه ظاهر شدند.
علی‌اف قصد دارد یک کریدور زمینی و ریلی که جمهوری‌آذربایجان را از سیونیک، جنوبی‌ترین استان ارمنستان، به بزرگترین منطقه نخجوان و ترکیه متصل می‌کند، احداث کند. اگر این کریدور احداث شود، ایران را از تنها همسایه مسیحی‌اش و حلقه وصلی حیاتی به‌سوی بازار‌های غربی، جدا می‌کند.
کوروش احمدی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل در خصوص تبعات ادعا‌های ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: این ادعا‌ها از این منظر حائز اهمیت است که یک مقوله جدید را وارد پرونده میان ایران و آمریکا می‌کند. به این معنا که علاوه بر پرونده‌های سیاسی و حقوقی قبلی که از قبل وجود داشته است، آمریکا به دنبال باز کردن پرونده جدید دیگری است
براساس بیانیه ناسا یک ستاره دنباله دار که آخرین بار در عصر یخی در آسمان شب زمین ظاهر شده بود، در فوریه ۲۰۲۳ میلادی دوباره در آسمان ظاهر می شود.
رشد و پیشرفت اتان امباپه، برادر کیلیان امباپه، سریع و قابل توجه است و او که تنها 15 سال دارد، اخیرا در دو بازی دوستانه برای پی اس جی هم به میدان رفت.
اپل برای برطرف کردن باگی در آیفون ۱۴ پرو که به ایجاد خط های افقی در نمایشگر می شود، آپدیتی منتشر می کند.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
ستاره تیم ملی مراکش به سرمربی کشورش لقب جالبی داد.
برخی تحلیلگران معتقدند اگرچه آمریکایی‌ها ممکن است موفقیت احزاب راست افراطی را یک تغییر ناگهانی بدانند واقعیت این گونه نیست و مواضع احزاب راست افراطی در ایتالیا در سالیان اخیر عادی شده است. در نتیجه، از دید آنان تغییر رادیکالی در سیاست ایتالیا رخ نداده و ادامه روندی است که از چندین سال پیش آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ