اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایشگاه "آباد ایران"، در مصلای بزرگ تهران آغاز به کار کرد.
افتتاح ۲۰ پایگاه امداد و نجات، ۳ سوله بزرگ امدادی، ۱۸ پروژه خدماتی، درمانی، و رفاهی و همچنین ۵۰۰ خانه هلال در سراسر کشور صورت گرفت.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
نشریه آمریکایی واشنگتن اگزمینر سرقت دو خودروی برایان هوک، مسئول سابق امور ایران در دوره ترامپ از درب خانه‌اش و استفاده از آن در جریان یک قتل را افتضاح امنیتی بزرگ برای آمریکا دانست.
همزمان با روز جهانی ارتباطات و با حضور رییس‌جمهور دو پروژه بزرگ همراه اول افتتاح و رونمایی شد.
همزمان با روز جهانی ارتباطات و با حضور رئیس‌جمهور دو پروژه بزرگ همراه اول افتتاح و رونمایی شد.
سایت مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور فرمانده انتظامی کل کشور، استاندار تهران و دادستان عمومی و انقلاب استان تهران افتتاح شد.
کاشمر ـ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کاشمر از بهره‌برداری پروژه بزرگ آبخیزداری در حوزه آبخیز روستای کسرینه این شهرستان خبر داد.
وزیر نیرو گفت: تا پایان سال‌جاری ۱۱۲ طرح بزرگ صنعت آب و برق افتتاح و مرحله بهره‌برداری می رسد.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: افتتاح پروژه‌ها به ویژه در مناطق پرجمعیت شهری برای کاهش تراکم کلاس‌های موجود یکی از اهدافی است که ما را به عدالت آموزشی نزدیک می‌کند.
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در سفر استانی خود به خراسان جنوبی، ضمن بازدید از کارخانه کویرتایر، سه طرح بزرگ صنعتی این کارخانه را که با حمایت مالی و پشتیبانی بانک سپه انجام شده، افتتاح کرد.
رئیس جمهور در سفر استانی خود به خراسان جنوبی، ضمن بازدید از کارخانه کویرتایر، سه طرح بزرگ صنعتی این کارخانه را که با حمایت مالی و پشتیبانی بانک سپه انجام شده، افتتاح کرد.
تیم ملی اسپانیا در ضربات پنالتی افتضاح عمل کرده و وداع زودهنگامی با رقابت های جام جهانی داشت.
نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی به سنندج، گفت: سفر رئیس‌جمهور نشان داد امنیت همچنان برقرار است و قوم کرد پای کار نظام ایستاده‌اند.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار معاون وزیر امور خارجه ارمنستان گفت: افتتاح سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در قاپان را گام عملی و مهم دو کشور برای افزایش مبادلات تجاری بود.
سرمربی تیم کشتی بلیش گفت: با تیم دوم‌مان هم که به قائمشهر رفته بودیم می‌توانستیم ببریم اما داوری لطمه بزرگی به تیم ما زد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: کشتی بزرگ و تفریحی که می‌تواند ۲۰۰۰ نفر را جابجا کند امروز آماده فعالیت است و برای پهلو گرفتن این کشتی در قطر، منتظر پاسخ دوحه هستیم.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: بزرگ ترین پارکینگ هوشمند تهران در منطقه ۱۴ افتتاح شد.
بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما با بیان اینکه از شرایطش در اسپانیا راضی است، در واکنش به انتقادات از جوانگرایی در تیم ملی گفت: خود من در ۲۶ سالگی در جام جهانی بازی کردم که این افتضاح است.
اهواز - طرح آبرسانی غدیر با حضور رئیس جمهور در شهرستان اندیمشک به صورت رسمی افتتاح شد.
شهردار تهران از افتتاح پروژه‌های بزرگ مقیاس شهری در شنبه هر هفته تا دهه مبارک فجر خبر داد.
مدیرعامل شرکت مترو از افتتاح پایانه مترویی اکباتان به‌ عنوان بزرگترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در کشور با حضور شهردار تهران در روز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ خبر داد.
مربی سجاد غریبی با انتشار یک استوری خبر از خداحافظی احتمالی این چهر ایسنتاگرامی با ورزشی که سرشرشته‌ای از آن ندارد داد!
افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی با رویکرد دانش بنیان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ