سایت مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با حضور فرمانده انتظامی کل کشور، استاندار تهران و دادستان عمومی و انقلاب استان تهران افتتاح شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کرمان- سایت لوت‌شناسی به مناسبت هفتمین سالروز ثبت جهانی بیابان لوت با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی در بخش شهداد افتتاح شد.
در جریان افتتاح سد چمشیر رئیس‌جمهور از یکی از تکنسین‌ها که چند سال پیش در فرایند ساخت سد چمشیر جانباز شده بود دلجویی کرد.
سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری ایرانسل، امروز توسط رئیس‌جمهوری رسماً افتتاح شد. ششصدمین سایت 5G ایران و توسعه دسترسی اینترنت پرسرعت در ۳۳۶ روستا، دیگر پروژه‌های ایرانسل بودند که امروز به صورت آنلاین توسط رئیس‌جمهوری افتتاح شدند.
مدیرکل ساخت وتوسعه راه‌های منطقه شمال شرق گفت: باتوجه به اهمیت راهگذر بزرگراهی شرق کشور به عنوان کوتاه‌ترین مسیر حمل کالا از خاوردور به آسیای میانه ومنطقه اورآسیا، تاپایان بهار افتتاح می‌شود
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت تا به امروز ۱۶۰ مرکز درمانی و بهداشتی در مناطق محروم جامعه به بهره برداری رسانده و امسال هم ۱۳ مرکز درمانی دیگر را افتتاح می‌کند.
معاون ساخت و توسعه راه آهن گفت: طرح های ریلی از جمله طرح رشت- آستارا ۴ سال دیگر افتتاح خواهد شد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام، با عنوان این مطلب که از هر ۶ بیمار یکی از آنها به دلیل سرطان فوت می‌کند، گفت: ایده ساخت مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان برکت ۶ سال پیش شکل گرفت.
ساخت سد کانی‌سیب یکی از مهمترین پروژه‌های دولت روحانی برای احیای دریاچه ارومیه است که می‌تواند سالانه بیش از ۶۰۰ میلیون مترمکعب آب را به سمت دریاچه روانه کند.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
فاز نخست پروژه توسعه فراگیر 5G در ایران، صبح امروز طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات در ساختمان مرکزی ایرانسل تکمیل شد و چهارصدمین سایت نسل پنج ایرانسل، به صورت آنلاین، در شهر کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: افتتاح پروژه‌ها به ویژه در مناطق پرجمعیت شهری برای کاهش تراکم کلاس‌های موجود یکی از اهدافی است که ما را به عدالت آموزشی نزدیک می‌کند.
افتتاح نمایشگاه های فن بازار و ایران ساخت
استاندار قزوین در دیدار با مدیرعامل ایرانسل، بر گسترش مشارکت ایرانسل در توسعه این استان تأکید کرد.
به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، استاندار خراسان جنوبی، پنج سایت جدید ارتباطی روستایی ایرانسل را در روستاهای این استان افتتاح کرد.
به مناسبت روز ملی روستا و عشایر، استاندار خراسان جنوبی، پنج سایت جدید ارتباطی روستایی ایرانسل را در روستاهای این استان افتتاح کرد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
اراک - استاندار مرکزی گفت: ساخت ۴۱ مدرسه در این استان تا پایان سال در دستور کار قرار دارد که از این تعداد ۱۶ مدرسه در هفته دولت و ۹ مدرسه در مهرماه به بهره برداری رسیده است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: چیزی حدود ۱۹۵ میلیارد تومان برای ساخت مجتمع بوتراب که دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه سایت رایانه، سالن ورزشی و اتاق استراحت است هزینه شده است.
طرح آبرسانی غدیر به منظور تأمین و رفع بحران آب از نظر کمی و کیفی برای شهرهای مرکزی و جنوبی خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
چهارمین سایت 5G ایرانسل در شهر تبریز، به نمایندگی از ۸۷ سایت جدید نسل پنج ایرانسل، توسط وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات افتتاح شد.
پس از راه‌اندازی سه سایت نسل پنج ارتباطی در شهر تبریز توسط اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل امروز چهارمین سایت ۵G تبریز را هم افتتاح می‌کند.
پس از راه‌اندازی سه سایت نسل پنج ارتباطی در شهر تبریز توسط اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل امروز چهارمین سایت 5G تبریز را هم افتتاح می‌کند. با این افتتاح، تعداد سایت‌های تجاری نسل پنج تلفن‌همراه ایرانسل در کشور به ۱۰۶ می‌رسد.
پس از ۱۴ سال از آغاز ساخت پایانه زیرزمینی اکباتان این پروژه به منظور افزایش مسافرگیری افتتاح شد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبندر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبندر در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ