بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما با بیان اینکه از شرایطش در اسپانیا راضی است، در واکنش به انتقادات از جوانگرایی در تیم ملی گفت: خود من در ۲۶ سالگی در جام جهانی بازی کردم که این افتضاح است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمار و پدرش که هم اکنون در اسپانیا حضور دارند با پینی زهاوی دیدار کردند.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در تعطیلات لیگا اسپانیا به زادگاه خود سفر کرده است.
روبرتو تورس، ستاره فولاد، برای حضور در کنار بازیکنان اوساسونا در فینال کوپا دل ری برابر رئال مادرید به اسپانیا سفر کرده است.
سفر کوهن به اسپانیا به ویژه از آن جهت اهمیت دارد که این کشور به زودی ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده می‌گیردسفر وزیر خارجه اسرائیل به اسپانیا در راستای تلاش‌های این رژیم برای ایجاد یک ائتلاف چندجانبه با کشور‌های اروپایی در مقابل برنامه هسته‌ای ایران است.
یک استارتاپ سوئیسی موسوم به Destinus در حال توسعه یک جت مسافربری با نیروی هیدروژن است که می‌تواند زمان سفر از اروپا به استرالیا را در مقایسه با پرواز‌های ۲۰ ساعته کنونی به کمی بیش از چهار ساعت کاهش دهد.
از شهر لویو در غرب اوکراین تا پایتخت (کی یف) در مرکز کشور، با قطار 10 ساعت طول می کشد.
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران هنوز به تمرینات تیم پالما اسپانیا اضافه نشده است.
داوید آلابا و اورلین شوامنی، رئال مادرید را در سفر به عربستان برای شرکت در سوپرجام اسپانیا همرراهی نخواهند کرد.
نخست وزیر اسپانیا روز چهارشنبه هفته جاری با سفر به بیروت، با مقامات لبنانی دیدار و گفتگو می کند.
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
در این مقاله قصد داریم تا به بررسی دو شهر مشهور اسپانیا برای سفر و سپس به بررسی جاذبه‌های کشور مجارستان بپردازیم. اگر شما نیز به سفر به این مقاصد علاقه دارید و می‌خواهید بیشتر درباره آن‌ها بدانید، با ما همراه شوید.
رييس فدراسيون بوكس ايران كه در سفر اسپانيا همراه تيم جوانان بود، اعلام پناهندگى كرد!
طلسم بازیکن تیم ملی فوتسال ایران برای سفر به اسپانیا سرانجام شکست و این بازیکن فردا به تیم واین آلبالی در لیگ اسپانیا اضافه می‌شود.
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در حال انجام آخرین اقدامات خود برای سفر به اسپانیا و حضور در تیم آلبالی است.
سعید احمدعباسی ملی پوش فوتسال ایران و آقای گل فصل گذشته مسابقات لیگ برتر باوجود گذشت چند ماه از توافقش با باشگاه آلبالی هنوز نتوانسته است به اسپانیا سفر کند.
با وجود سفر فرنگی‌کاران به اسپانیا، هنوز ویزای تیم کشتی آزاد زیر 23 سال ایران برای حضور در مسابقات جهانی صادر نشده است.
با پیگیری‌های فدراسیون کشتی، ویزای فرنگی‌کاران برای حضور در رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال صادر شد و این تیم راهی کشور اسپانیا می‌شود.
با توجه به عدم صدور ویزای اسپانیا، سفر تیم های ملی کشتی ایران به مسابقات جهانی زیر 23 سال در آستانه لغو شدن قرار گرفته است.
ممکن است به دلیل مشکلات سفارت اسپانیا در تهران، سفر تیم ملی کشتی امید به مسابقات جهانی 2022 لغو شود.
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران و عضو تیم پالما، برای انجام بازی تدارکاتی با این تیم راهی شمال غرب اسپانیا شد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند مدیران منچستریونایتد به درخواست باشگاه بارسلونا به اسپانیا پرواز کرده‌اند تا مذاکرات جدیدی درباره انتقال فرانکی دی‌یونگ انجام دهند.
ملی پوش فوتسال ایران با بیان اینکه در انتظار صدور روادیدش برای سفر به اسپانیا و حضور در تمرینات تیم پالما است، گفت: در تورنمنت تایلند تیم ملی را همراهی می‌کنیم.
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران که با باشگاه پالما اسپانیا به توافق دو ساله دست یافته بود، روز گذشته به جزیره مایورکا اسپانیا سفر کرد.
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران برای پیوستن به تیم پالما، راهی کشور اسپانیا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ