بر اثر بروز حادثه ای در یک مراسم در پایتخت کره جنوبی، ۱۲۰ نفر کشته و ۱۰۰ تَن زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی امنیتی  و اجتماعی استانداری فارس گفت: در تلاش هستیم تا مراسم تشییع دو شهید حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) همزمان و در روز چهارشنبه انجام شود.
اگر حادثه خلازیر در هر کشور دیگری رخ می‌داد حداقل برخورد استعفا یا برکناری شهردار منطقه بود. اما زاکانی برای تقدیر از شهردار منطقه ۱۹ اجازه سخنرانی به او داد.
باغملک - فرماندار باغملک گفت: حال ۲ نفر از مصدومان حادثه تیراندازی در مراسم عروسی در این شهرستان وخیم است.
مراسم گرامیداشت قربانیان حمله شیمیایی به سردشت با حضور جمعی از جانبازان این حادثه و برخی از مسئولین وزارت امور خارجه برگزار شد.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح طرح‌های راهداری در استان‌ها گفت: کارویژه دولت جدی‌گرفتن نهضت رفع نقاط پرخطر و حادثه خیز است.
خرمشهر- فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر از دستگیری ۲ فرد مسلح که در مراسم عزا اقدام به تیراندازی و منجر به مجروح شدن مأمور پلیس شدند، خبر داد.
غلامعلی صادقی رئیس دادگستری خراسان رضوی در تشریح این حادثه گفت: در این مراسم عروسی که روز شنبه ۱۵ بهمن در شهرستان رشتخوار برگزار شد ۱۴ نفر در یک نزاع زخمی و چهار نفر نیز کشته شدند.
عربستانی ها بابت بروز یک بحران احتمالی در مراسم معارفه کریستیانو رونالدو نگران هستند.
در حاشیه مراسم جشن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی مسی در معرض حادثه بدی قرار گرفت.
مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی ایذه صبح جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
اهواز - محسن رضایی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه شرکت کرد و گفت: «کیان» را همچون فرزند خود می دانم.
مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا این حادثه تروریستی از ساعت ۹:۳۰ صبح فردا ۲۷ آبان از میدان ولایت (سرقنات قدیم) به سمت گلزار شهدا با حضور پرشور مردم خوزستان و شهر ایذه برگزار خواهد شد.
مراسم عزاداری شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ عصر امروز با حضور جمعی از دانشجویان در محل دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه خواجه‌نصیر برگزار شد.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
مقامات کره‌ای می‌گویند، پس از آن که جمعیت زیادی در یک کوچه باریک در نزدیکی هتل همیلتون، یک مکان مهم برگزاری این مراسم در سئول به جلو رانده شدند، مردم تا حد مرگ تحت فشار جمعیت قرار گرفتند و سبب شد تا عده‌ای کشته و بیش از ۷۰ نفر هم مجروح شوند.
بر اثر بروز حادثه ای در یک مراسم در پایتخت کره جنوبی، ۵۹ نفر کشته و ۱۵۰ تَن زخمی شدند.
بر اثر بروز حادثه ای در یک مراسم در پایتخت کره جنوبی، ۵۹ نفر کشته و ۱۵۰ تَن زخمی شدند.
مشهد ـ مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با حضور پرشور و گسترده مردم مشهدالرضا (ع) برگزار شد.
مشهد ـ معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم وداع با شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از مردم متدین و بصیر مشهد مقدس برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) دعوت کردند.‌
معاون اول قوه قضاییه در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی (ع) شرکت کرد.
معاون رئیس‌جمهور در مراسم راهپیمایی محکومیت حمله تروریستی حرم شاهچراغ که پس از نماز جمعه این هفته در دانشگاه تهران برگزار شد، حضور یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ