در راستای رفاه حال شهروندان، خدمات رسانی در واحد تطهیر و پذیرش عروجیان تا ساعت ۱۹ افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.
با اعلام سازمان لیگ، ساعت برگزاری دیدار حساس تراکتور و پرسپولیس تغییر کرد.
اکثر ما مشکل خواب نداریم بلکه مشکل اضطراب و استرس داریم. تکنیک‌هایی را بیابید که برای شما مفید هستند خواه تمرکز حواس، یوگا و یا هر چیز دیگری باشد. این مهم است که استرس را از بین ببرید.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به ارائه خدمات در پوشش مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعت ۱۷ امروز، از خدمات‌رسانی به بیش از ۶ هزار نفر خبر داد.
تمامی جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام زنده در روز چهارشنبه ۷ تیرماه مصادف با عرفه از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ و روز پنجشنبه ۸ تیرماه مصادف با عید سعید قربان از ساعت ۴ صبح تا ۱۵ عصر فعال و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز تهرانی هستند.
اصفهان- معاون حمل‌‎ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: خط اتوبوس گردشگری با سرفاصله ۶۰ دقیقه‌ای از ساعت ۶ صبح تا ۲۰ شب در روزهای جمعه خدمت‌رسانی می‌کند.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران از افزایش ساعت خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری در شب‌های قدر بیست و یکم و بیست و سوم رمضان، از ساعت ۲۲ تا ۲:۴۵ بامداد خبر داد.
براساس آمار‌های رسمی، روزانه در تهران، هزار نفر بر اثر تیفوس به کام مرگ می‌رفتند. وزارت بهداری ٣ بیمارستان و یک زایشگاه را در تهران برای درمان بیماران تیفوسی اختصاص داد و همچنین برای خدمت‌رسانی بهتر و تامین امکانات بیشتر، دولت تصمیم به ساخت یک بیمارستان ۵٠٠ تختخوابی برای بیماران تیفوسی گرفت.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (سه شنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سرفاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در همه خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.
سخنگوی دولت: مطابق ساعت کار کلیه ادارات به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح، با مسئولیت و هماهنگی مدیران مجموعه‌ها و به نحوی که خدمت‌رسانی به عموم مراجعین و مردم با خللی مواجه نشود، مشخص می‌شود؛ البته واحد‌های عملیاتی خدمت‌رسان مانند مراکز بهداشتی از این امر مستثنا هستند.
رئیس حوزه ریاست سازمان اداری و استخدامی گفت: ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی در تمامی استان‌ها به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان در ماه رمضان از ساعت ۷ تا ۹ صبح شناور است.
دستگاه قضایی در سالی که گذشت در مقوله‌ها و زمینه‌هایی نظیر تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید، انسداد گلوگاه‌ها و بستر‌های فساد، مبارزه با فساد در همه ساحت ها، اصلاح رویه‌های فسادزا و مشکل‌دار، احیای حقوق عامه، مقابله با متعدیان به منابع طبیعی، صیانت از بیت المال و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات، هوشمندسازی رویه‌های قضایی، بازاجتماعی کردن زندانیان و ... گام‌های مؤثری را برداشت.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد گفت: ۲۱۶ خانه بهداشت در ۱۳۶ شهر ۲۸ استان کشور در راستای مسئولیت‌های اجتماعی بنیاد 15 خرداد در حوزه سلامت و درمان بیماران احداث شده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: با وجود وعده مسئولان مبنی بر بازگشت خدمات‌رسانی در حوزه ارتباطات به حالت عادی در صورت آرام شدن شرایط، اما شاهد کاهش سرعت اینترنت هستیم.
فردا تمامی قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند و مراکز معاینه فنی باز هستند.
شرکت حمل‌ونقل ترکیبی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با خرید ۲۰۰ دستگاه واگن باری از تولیدکنندگان داخلی، زمینه را برای تسریع در عملیات خدمات‌رسانی به صاحبان بار فراهم کرد.
شهردار تهران گفت: شهرداری‌ها و مدیریت شهری به‌خاطر سطح تماس گسترده‌ای که با مردم دارند، می‌توانند به سرعت رضایت شهروندان را فراهم کنند.
عیسی زارع پور با اشاره به چشمگیر بودن سرعت ظهور و رشد سوپر اپلیکیشن‌ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه با ارائه طیف متنوعی از خدمات، افزود: حمایت از این سوپراپلیکیشن‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن‌ها برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی در کشور‌های عضو، زمینه مناسبی برای همکاری و هماهنگی در چارچوب مکانیزم‌های مورد نظر کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد بوده و نیز تامین منافع همگانی برای کشور‌های این منطقه را در بر خواهد داشت.
رئیس قوه قضاییه در جهت مقابله قاطعانه با مرتکبان جرائم و سرقت‌های خشن و تضمین امنیت روانی شهروندان، به مدت ۳ ساعت از دادسراهای ناحیه ۲۷ تهران (امور جنایی – ویژه قتل) و ناحیه ۳۴ تهران (ویژه سرقت) بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت‌رسانی قضایی به مردم و مراجعان در این واحد قضایی و پیشبرد امور در آنها قرار گرفت.
معاون فرهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات با اشاره به افزایش ساعت به ساعت زائران در مبادی مرزی گفت: خدمات‌رسانی موکب‌های مرزی به ۱۰۰درصد ظرفیت رسید.
فرمانده کل سپاه با قدردانی از خدمت‌رسانی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به مردم خوزستان در تکمیل و اجرای ابر طرح آبرسانی غدیر تاکید کرد: خدمت‌رسانی به مردم با شتاب و سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.
در راستای رفاه حال شهروندان، خدمات رسانی در واحد تطهیر و پذیرش عروجیان تا ساعت ۱۹ افزایش یافت.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در اربعین شهرداری تهران تنها خدمات‌رسانی می‌کند و هیچ‌گونه هزینه‌کرد برای احداث فضایی خاص در این زمینه نخواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ