مهاجم جوان پرسپوليس یکی از سخت‌ترین رقبا را در بین تمام مهاجمان لیگ برتری روبروی خود می‌بیند و باید دید قادر به گرفتن فرصت بیشتر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنان که از درون ساختار سیاسی و در جریان سال ۱۳۹۸ علیه افزایش قیمت بنزین موضع‌گیری کردند و آن فجایع بروز کرد، امروز نمی‌توانند به راحتی آن ماجرا را فراموش کنند، در نتیجه هر روز درگیر چگونگی حل مساله انرژی هستند.
عباس عبدی نوشت: پس از دو سال معطلی، کار به جایی رسیده که پس از شش بار اعلام آزاد شدن منابع مالی ایران در کره‌جنوبی با یک میلیارد کمتر از رقم واقعی پذیرفته‌اید که در ازای آزادی چند زندانی دوتابعتی این پول‌ها در حسابی در قطر و برای خرید برخی کالا‌های بشردوستانه مثل مواد غذایی و دارویی واریز شود، ریشه این رفتار فقط یک چیز است؛ قدرت‌طلبی، قدرت‌طلبی و قدرت‌طلبی.
عباس عبدی نوشت: پس از دو سال معطلی، کار به جایی رسیده که پس از شش بار اعلام آزاد شدن منابع مالی ایران در کره‌جنوبی با یک میلیارد کمتر از رقم واقعی پذیرفته‌اید که در ازای آزادی چند زندانی دوتابعتی این پول‌ها در حسابی در قطر و برای خرید برخی کالا‌های بشردوستانه مثل مواد غذایی و دارویی واریز شود، ریشه این رفتار فقط یک چیز است؛ قدرت‌طلبی، قدرت‌طلبی و قدرت‌طلبی.
عباس عبدی : مجازات‌های کلان مالی برای پوشش زنان نتیجه ندارد و این کار به نوعی پول درآوردن برای کسری بودجه است که نه قانونی است و نه اخلاقی. به جای آنکه تولید را تقویت کرد، دنبال کاستن از جیب مردم رفته‌اند. می‌دانید چرا؟ چون نمی‌توانید شلاق بزنید و زندان کنید، مردم برای نقض قواعد پوشش تعریف شده؛ چنین مجازات‌هایی را ناپسند می‌دانند، لذا راه میانبر پول درآوردن از طریق جریمه نقدی برگزیده شده است. غافل از اینکه جریمه مربوط به تخلفات و جرایم درجه پایین و عموما بدل از حبس است.
مجازات‌های کلان مالی برای پوشش زنان نتیجه ندارد و این کار به نوعی پول درآوردن برای کسری بودجه است که نه قانونی است و نه اخلاقی. به جای آنکه تولید را تقویت کرد، دنبال کاستن از جیب مردم رفته‌اند. می‌دانید چرا؟ چون نمی‌توانید شلاق بزنید و زندان کنید، مردم برای نقض قواعد پوشش تعریف شده؛ چنین مجازات‌هایی را ناپسند می‌دانند، لذا راه میانبر پول درآوردن از طریق جریمه برگزیده شده است. غافل از اینکه جریمه مربوط به تخلفات و جرایم درجه پایین و عموما بدل از حبس است.
مهاجم پرسپولیس در روزهایی که این تیم زیر هجمه جذب بازیکن جدید در پست حمله قرار دارد، توانسته نقش تاثیرگذاری در دیدارهای تدارکاتی به جا بگذارد.
مهاجم جوان پرسپوليس قصد دارد فصل جدید را با جاه‌طلبی ویژه‌ای دنبال کند.
در حالی که تصور یک میلیون عدد از هر چیزی می‌تواند دشوار باشد، وقتی این عدد به یک میلیارد، یک تریلیون، یک کادریلیون، کوین‌تیلیون یا سکستیلیون برسد، این تصور دشوارتر هم می‌شود. اما رقم نهایی چیست و بزرگترین عدد چه عددی است؟
رسانه‌های عبری فاش کردند که ارتش از ترس نفوذ نیروهای «رضوان» حزب‌الله به شهرک‌های شمالی و انجام عملیات نظامی در اراضی اشغالی رزمایش «مشت خردکننده» را از امروز برای سه هفته آتی برگزار می‌کند.
تحصیل، آموزش، بهداشت و سایر امور رفع‌کننده فقر را از سبد مصرفی خانوار حذف می‌کنند در نتیجه در آینده فقر را تشدید می‌کنند. در سطح جامعه نیز نیرو‌های نخبه و تحصیلکرده و کارآمد اقدام به مهاجرت می‌کنند و بزرگ‌ترین سرمایه کشور که سرمایه انسانی است خارج می‌شود و این نیز فقر را در سطح کلان تشدید می‌کند و جامعه را وارد چرخه فقر می‌کند. در یادداشت بعدی به ویژگی‌های دیگر فقر و خروج از این وضعیت اشاره خواهد شد.
رسانه‌های عبری زبان فاش ساختند که سران رژیم صهیونیستی در نشستی امنیتی با تاکید بر ضرورت برگزاری فوری رزمایش «خودروهای آتش» از ادامه عملیات نظامی ارتش در اطراف نوار غزه منصرف شده‌اند.
نقطه اصلی فروش اکسپریا، سیستم دوربین آن است و این بار کاملاً متفاوت‌تر از قبل است. دوربین اصلی یک واحد ۵۲ مگاپیکسلی با لنز F/۱.۹ و سنسور ۱/۱.۳۵ اینچی است که سونی آن را سنسور Exmor T Stacked می‌نامد و ۷۰ درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی خود است. با این حال، عکس‌ها به دلیل نسبت تصویر ۴.۳:۳ با وضوح ۴۸ مگاپیکسل گرفته می‌شوند که در حالت عادی به تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی اضافه می‌شود.
عدد بزرگی که گرچه به بزرگی یک سنتلیون آمریکا نیست، اما شاید بیشتر شناخته شده باشد، گوگول است. گوگول، عددی است به شکل یک به همراه ۱۰۰ صفر (ده به توان صد:۱۰^۱۰۰)؛ این عدد همچنین الهام‌بخش نام موتور جستجوی معروف گوگل نیز هست. نام برگرفته از این عدد (نام وب سایت گوگل)، به این علت برای بنیانگذاران گوگل در مسیر انتخاب نام سایتشان جذاب بود که به حجم وسیعی از اطلاعات موجود در اینترنت اشاره دارد.
سخنگوی کاخ سفید درباره مانور مشترک اخیر میان ارتش آمریکا و رژیم صهیونیستی، که از سوی رسانه های عبری بزرگترین مانور مشترک دو طرف عنوان شده بود، اظهارنظر کرد.
رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش تاکید کرد: به جرأت می‌توان بزرگترین اقدام سردار سلیمانی را خنثی کردن توطئه‌های محور غربی- عبری- عربی در جنگ داخلی عراق و سوریه برشمرد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: تنها ۱۶ درصد از حجم آب سد دوستی مورد استفاده و حجم عادی مخزن بزرگترین سد استان (دوستی) یک هزار و ۲۵۰ میلیون مترمکعب است.
عباس عبدی نوشت: اکنون در ابعاد بسیار بزرگ‌تر مردم و جوانان طبقات پایین هستند که برای انجام کارهای عادی خود باید مزه انواع مشقات را بچشند تا از فیلترینگ عبور کنند و سرعت اندک اینترنت را تحمل کنند، و هر روز بیشتر از گذشته کینه‌جو و خشمگین می‌شوند.
اهداف ناممکن نیز از منابع اشتباه است. منظور از ناممکن بودن، محال عقلی نیست، بلکه محال عرفی و عملی است. شاید در آینده و با تغییراتی ممکن شود. اتصال دریای خزر به دریای عمان نمونه‌ای از این اهداف و ایده‌ها بود. این ایده‌ها در حوزه اجتماعی و فرهنگی بسیار بیشتر است.
عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان، مقاومت را اصلی ترین مانع در برابر تحقق پروژه های صهیونیستی در منطقه به ویژه عادی سازی روابط دانست.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند، تحقق وحدت در اوضاع کنونی، با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست؛ اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
رهبر انقلاب اسلامی، عادی سازی روابط برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی را یکی از بزرگترین خیانت‌ها خواندند و گفتند: ممکن است برخی بگویند تحقق وحدت در شرایط فعلی با وجود برخی رؤسای کشورهای اسلامی امکان‌پذیر نیست اما روشنفکران، علما، فرزانگان و نخبگان دنیای اسلامی می‌توانند فضا را متفاوت از خواست دشمن کنند که در این صورت امکان تحقق وحدت، آسان‌تر خواهد شد.
میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت از نظر ذهنی و جسمی آماده رویارویی با برزیل، یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا هستیم.
او به خاورمیانه رفته تا پول بیشتری در بیاورد؛ این عادی است اما لوکادیا شش ماه پیش می‌گفت قصد بازگشت به هلند ندارد و می‌خواهد به لیگ بزرگتری برود!
بزرگترین حزب اسلامی الجزایر اعلام کرد که در صورتی که مغرب حمایت از جدایی طلبان و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کند، آماده پایان دادن به بحران با رباط است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ