وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: رصد اطلاعات مردم در پیامرسان‌ها صحت ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تیم تروریستی با اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اسلامشهر منهدم شد.
لایحه برنامه هفتم توسعه ماده‌ای را ارائه داده که بر اساس آن تمام پایگاه‌های دارای داده، به صورت برخط موظف به ارسال اطلاعات کاربران ایرانی به سامانه رصد سبک زندگی مردم می‌شوند. به عبارتی با تصویب این لایحه، همه اطلاعات کابران ایرانی در سامانه‌ای زیر ذره‌بین می‌رود و کنترل می‌شود.
معاون سیاست گذاری واعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: به دنبال تدوین یک نظام ارزیابی و رتبه بندی پیام‌رسان‌های بومی هستیم تا پیام‌رسان‌ها به صورت دائمی رصد شوند.
طی رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) اعضای باند جوانان محلات مشهد که در ایام اغتشاشات از طریق فضای مجازی مشغول آموزش و شبکه سازی در بین مردم برای براندازی بودند شناسایی و دستگیر شدند.
وزیر اطلاعات گفت: ناکارآمدی در سطوح مدیریتی را به دقت رصد کرده در کنار مقابله با نفوذ و فساد مقابله با ناکارآمدی را هم در دستور کار داریم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هرگونه رخداد در سطح دریا از ساده‌ترین آن‌ها که تردد در سطح دریا است، رصد و درباره آن تبادل اطلاعات صورت می‌گیرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هرگونه رخداد در سطح دریا از ساده‌ترین آن‌ها که تردد در سطح دریا است، رصد و درباره آن تبادل اطلاعات صورت می‌گیرد.
طی انجام اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور ثبات بخشی به روند بازار ارز و برخورد با عوامل برهم زننده آن، تعدادی از گردانندگان و سرشاخه‌های اصلی کانال‌ها، گروه‌ها و صفحات مجازی که درصدد قیمت گذاری جعلی ارزهای خارجی، انجام معاملات فردایی و سوداگری بودند، مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفته، شناسایی و دستگیر شدند.
جوکار درباره تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: «حیطه وظایف و اختیارات سازمانی که مدنظر ما است، صرفا محدود به داخل قوه قضائیه می‌شود. آن‌ها حق انجام هیچ‌گونه اقدامی در خارج از این قوه را ندارند. بیشتر هدف ما این است که مسائل داخل قوه قضائیه رصد بیشتری شود.»
سازمان اطلاعات سپاه در آشوب‌های اخیر در استان کرمانشاه اقدام به رصد پهپادی اغتشاشگران برای شناسایی عناصر اصلی آشوبگران کرده است. سازمان اطلاعات سپاه با انتشار کلیپی از رصد لحظه به لحظه اغتشاشگران در میدان ناآرامی‌ها خبر داد. در این کلیپ فیلمی از لحظات رصد پهپادی اغتشاشگران نمایش داده شده است.
عناصر تیمی که به دیوارنگاره شهید سلیمانی در کرمان جسارت کرده بودند، توسط سازمان اطلاعات سپاه کرمان رصد، شناسایی و دستگیر شدند.
وزارت اطلاعات تصاویری پهپادی از اتفاقات رخ داده در مهاباد منتشر کرده است.
سازمان اطلاعات سپاه با استفاده از رصد پهپادی؛ اغتشاشگران و آشوبگران را از طریق آسمان و زمین شناسایی و سپس دستگیر می‌کنند.
پهپادهای سازمان اطلاعات سپاه تحرکات آشوبگران را در اغتشاشات اخیر سنندج رصد می‌کنند که در این فیلم بخشی از آن را مشاهده می‌کنید.
رصد پهپادهای وزارت اطلاعات از جولان تروریست‌های مسلح در اغتشاشات دیروز و دیشب مهاباد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روابط عمومی سپاه صاحب الزمان در اطلاعیه ای ازدستگیری عوامل تروریستی شهادت مدافعان امنیت با رصد اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج)در سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، سوال ملی از وزیر اطلاعات درخصوص علت ضعف رصد اطلاعاتی و حوادثی از قبیل ترور و خرابکاری اعلام وصول شد.
فیلمی از رصد اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامی به شعارنویسی عناصر ضدانقلاب را مشاهده می‌کنید.
گزارشی از رصد لیدرها و عناصر وابسته به عربستان سعودی با چشمان تیزبین سپاه پاسداران که برای اولین بار در این فیلم مشاهده می‌کنید.
محققان یک شرکت دانش بنیان سامانه ای طراحی کردند که می تواند اطلاعات لحظه‌ای از وضعیت مرغداری را به مالک ارائه کند.
محققان دستگاهی ابداع کرده اند که به اندازه روتر وای فای است و در خانه قرار می گیرد تا اطلاعات فرد مبتلا به پارکینسون درباره پیشرفت بیماری و تاثیر داروها را به پزشک منتقل کند.
اردبیل- معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اردبیل گفت: ۳۲۷ کودک کار و خیابانی در استان اردبیل شناسایی و اطلاعات آنها مورد پایش و رصد قرار گرفته است.
اینفوگرافی؛ نکات مهم صحبت‌های رئیس‌ جمهور در پنجمین گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم چه بود؟
سازمان اطلاعات سپاه، دیپلمات‌هایی که به جای رایزنی، جاسوسی می‌کردند، شناسایی و دستگیر کرده است. این دیپلمات‌های جاسوس هنگام نمونه برداری از خاک منطقه ممنوعه در کویر مرکزی ایران توسط پهپاد‌های سپاه رصد می‌شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ