کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، با وجود گلزنی برابر شریف واکنش خوبی به درخواست گرفتن عکس از سوی یکی از هوادارانش نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از پایان دیدار النصر و الهلال در فینال جام باشگاه های عرب که با برتری 2-1 النصر و قهرمانی این تیم همراه بود، سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک الهلال به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. کریستیانو رونالدو که هر دو گل النصر را در این دیدار به ثمر رساند از انتخاب هافبک حریف به عنوان بهترین بازیکن میدان تعجب کرد و خود را شایسته کسب این عنوان می دانست.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از این که به عنوان بهترین بازیکن دیدار فینال جام باشگاه‌های عرب انتخاب نشد عصبانی شد.
این رفتار کریستیانو رونالدو و باشگاه النصر باعث عصبانیت و ناراحتی تیم مصری شده است؛ تا جایی‌ که سرپرست این باشگاه اعتراض خود را به مسئولان برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.
استفاده رونالدو از ساق‌بند آدیداس در بازی دوستانه النصر و سلتا باعث تعجب و عصبانیت نایکی شده است.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از شایعات مربوط به اصرار او برای جذب چند بازیکن از سوی النصر عصبانی است.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر  بعد از دیدار امشب و توقف مقابل الخلیج به فردی که قصد داشت بعد از پایان بازی با او عکس یادگاری بگیرد واکنش نشان داد و او را هل داد تا بدین ترتیب عصبانیت خودش را نشان دهد.
نامزد کریستیانو رونالدو این روز‌ها در عربستان همکار خود را با چند برند گران قیمت آغاز کرده است و اینبار تصاویری را از کیف، ساعت و لوازم لوکس خود در پشت صحنه عکاسی مدلینگش به اشتراک گذاشت.
کریستیانو رونالدو، ستاره النصر، بعد از پایان بازی با الوحده با عصبانیت سر اعضای کادر فنی تیم داد کشیده و سپس راهی رختکن شد.
شریک زندگی کریستیانو رونالدو بار دیگر مورد حملات لفظی قرار گرفت و این بار مجری برنامه تلویزیون اسپانیا از او شدیدا انتقاد کرد.
یک شرکت هواپیمایی با عصبانیت کریستیانو رونالدو در بازی دیشب النصر مقابل ابها و خشم او از تصمیم داور برای پایان بازی در نیمه اول در میانه یک موقعیت گلزنی شوخی کرد.
تیم فوتبال النصر با عبور از سد تیم اب‌ها به نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان صعود کرد.
کریستیانو رونالدو ، ستاره النصر که از شکست تیمش در دیدار حساس مقابل الاتحاد خشمگین بود عصبانیتش را با شوت کردن بطریهای آب خالی کرد.
در هفته بیستم از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، النصر و الاتحاد به مصاف هم رفتند و در نهایت الاتحاد موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد
رونالدو  بین دو نیمه بازی مقابل الباطن جواب یک هوادار را داد.
پروژه ساختمانی مهاجم پرتغالی النصر عربستان همسایگانش را عصبانی کرده است.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
این موضوع ناراحتی و عصبانیت برخی مراجع دینی عربستان را در پی داشته و برخی رسانه‌ها به مغایرت علنی پرداخته‌اند و از آن به عنوان زیرپا گذاشتن حدود شرعی اسلام و تبعیض در اجرای مسائل دینی و قانونی کشور یاد کرده‌اند.
برونو فرناندز در مورد جدایی عجولانه کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد که مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفته است، صحبت‌هایی انجام داد.
دردسر‌های عصبانیت ستاره پرتغالی منچستریونایتد بر سر یک نوجوان اوتیسمی پس از دیدار برابر اورتون در فصل گذشته ادامه دارد.
ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، اطمینان دارد که با ادامه روند نیمکت نشینی های رونالدو، این بازیکن به زودی واکنشی جدی نشان خواهد داد.
ساندی‌تایمز می‌گوید به دلیل عدم حضور منچستریونایتد در لیگ قهرمانان دستمزد کریستیانو رونالدو در این تیم 25 درصد کاهش پیدا کرده و این موضوع ستاره پرتغالی را خشمگین کرده است.
اریک تن هاخ، سرمربی جدید منچستریونایتد، از رفتار کریستیتانو رونالدو رضایت ندارد.
نحوه ی راه اندازی تلفن ثابت اینترنتی مخابرات

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ