شریک زندگی کریستیانو رونالدو بار دیگر مورد حملات لفظی قرار گرفت و این بار مجری برنامه تلویزیون اسپانیا از او شدیدا انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوستر باشگاه استقلال برای مصاف با سپاهان با واکنش هواداران سپاهان مواجه شده است.
تئو هرناندز، ستاره فرانسوی میلان، در سالگرد قهرمانی‌اش در سوپرجام اسپانیا با رئال مادرید، در توییتر برای رئال آرزوی موفقیت کرد و این پست او جنجالی شد.
در بازی بارسلونا مقابل ختافه، توپ بیش از 60 دقیقه خارج از جریان بازی بود.
ستاره ایرانی فاینورد افسوس موقعیت از دست رفته خود و تیمش مقابل سیتارد را خورد.
محمد صلاح، ستاره لیورپول، پس از تعویض مقابل چلسی از تصمیم یورگن کلوپ عصبانی شد.
در بین دو نیمه بازی سیتی و برنلی پپ گواردیولا ویژگی معروف خود را دوباره به نمایش گذاشت و همه را شوکه کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود در هنگام حملات این تیم در نیمه اول رضایت نداشت.
سرمربی اسپانیایی تراکتور به تبریز بازگشت تا با خبر محرومیت ناگهانی خریدهای تابستانی خود برای دیدار با سپاهان اصفهان روبرو شود.
بایرن مونیخ به اینتر هشدار داده است که باید به طور کامل بند آزادسازی 6 میلیون یورویی یان زومر را پرداخت کند.
این رفتار کریستیانو رونالدو و باشگاه النصر باعث عصبانیت و ناراحتی تیم مصری شده است؛ تا جایی‌ که سرپرست این باشگاه اعتراض خود را به مسئولان برگزاری این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.
با اینکه فرهاد مجیدی مدعی شده بود که از تیم استقلال بازیکن نمی‌گیرد اما شاه ماهی استقلالی‌ها را به تیم خود برد.
سادیو مانه، مهاجم بایرن مونیخ، واکنش تندی به درخواست مصاحبه یک خبرنگار آلمانی نشان داد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، از شایعات مربوط به اصرار او برای جذب چند بازیکن از سوی النصر عصبانی است.
نکونام ادامه داد: می‌گویم بازیکن می‌خواهم و الان هم اسم می‌آورم تا فردا نگویند که نکونام بازیکن نخواست. ما لیست اولیه دادیم، ولی هیچ کدام از بازیکنان جذب نشدند. مهرداد محمدی هم که آمد، من خودم با هر دو برادر (مهرداد و میلاد) صحبت کردم و کریمی با مهرداد قرارداد بست که این واقعاً کار بزرگی بود.
انتقال احسان پهلوان به سپاهان‌ و علیرضا کوشکی به گل‌گهر سیرجان از فولاد، دلخوری بیش از حد سرمربی این تیم را به همراه داشته است.
مجری صدا و سیما به دیوارنگاره زنان مفاخر ایران در میدان ولیعصر حمله کرد و با عصبانیت از این گفت که «چرا سراغ کسانی امثال فرنگیس حیدرپور نرفتیم؟»!
واندا نارا در حال حاضر مجری برنامه «مسترشف» آرژانتین است. وقتی از این تاجر آرژانتینی در برنامه Socios del espectaculo در مورد این تصاویر سوال پرسیده شد، عصبانی شد و گفت: «آن‌ها همسران مربیان هستند، همه را می‌شناسم. نمی‌دانم منظور شما از این سوالات چیست، اما من بسیار سنتی هستم.»
مجری محبوب اتومبیلرانی احساسات خود را از حضور در نخستین مسابقه فرمول یک 2023 به اشتراک گذاشت.
کیهان نوشت: از هنگام تصویب برجام تاکنون، نه فقط آقای روحانی، بلکه هیچیک از طرفداران برجام نتوانسته‌اند حتی به یک نمونه از دستاورد‌های برجام اشاره کنند! مذاکرات با هدف لغو تحریم‌ها صورت گرفته بود و طی ۸ سال ریاست آقای روحانی بر قوه مجریه بسیاری از وقت، امکانات و ظرفیت‌های نظام به پای برجام ریخته شده بود، ولی نه فقط تحریم‌ها لغو نشد، بلکه دوبرابر نیز شد!
آندره واکر، مجری و کمدین معروف بریتانیایی در کلیپی که به طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شده کتاب خاطرات شاهزاده هری را پاره کرد و از عصبانیت آن را خورد. واکر عصبانی به نظر می‌رسید و در حالی که کتاب را در دست داشت گفت: من از این کتاب خسته شده ام.. از آن خسته شده ام... هری می‌خواهد که ما نظرات او را بفهمیم... پس من او را اکنون درک خواهم کرد...، سپس شروع به پاره کردن کتاب کرد. کتاب را با دندان و دستش پاره کند و چند صفحه آن را بخورد. کتاب خاطرات چالش‌برانگیز شاهزاده هری که با عنوان «Spare» منتشر شده است جنجال‌برانگیز شده است.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
مالوما، خواننده افتتاحیه جام جهانی 2022، از سوالات سیاسی مجری در پخش ه زنده عصبانی شد و برنامه را ترک کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ درگیری مرگبار در بند ۸ زندان لاکان/ چاه ۱۲ متری دختر جوان را بلعید/ ماجرای زنی که هوویش را دید!/ مرگ مغزی به خاطر جراحی زیبایی بینی/ نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد/ ۲ برادر قتل را منکر شدند/ جنایت هولناک قاتلان اجاره ای!/ اعتراف شوهر عصبانی به قتل هولناک همسر وسواسی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ