ساندی‌تایمز می‌گوید به دلیل عدم حضور منچستریونایتد در لیگ قهرمانان دستمزد کریستیانو رونالدو در این تیم 25 درصد کاهش پیدا کرده و این موضوع ستاره پرتغالی را خشمگین کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا خوش شانس بود که در نیمه اول بازی با ختافه اخراج نشد.
کریستین اریکسن فاش کرد چطور باعث ناراحتی کریستیانو رونالدو شده است. این دو در نیم فصل اول امسال در منچستریونایتد هم‌بازی بودند.
رونالدو در النصر روز‌های خوبی را تجربه نمی‌کند چرا که تیم او صدرنشینی لیگ عربستان را از دست داد و در جام حذفی هم از صعود به فینال باز ماند.
اغلب فوتبالیست‌ها طرح‌هایی را بر بدن خود تتو کرده‌اند، اما تتو نداشتن کریستیانو رونالدو همیشه جالب توجه بوده است.
پیروی از یک الگوی خاص برای انجام حرکتی ویژه در مستطیل سبز نه تنها به عنوان یک امضای خاص برای ورزشکار بمحسوب می‌شود، بلکه یک داستانی با سابقه عجیب در پس آن نهفته است. منبع: خبرآنلاین
در شرایطی که قرار بود علی دایی با کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال دیداری داشته باشد، این اتفاق در نهایت عملی نشد.
رونالدو درباره حضور در فوتبال آسیا گفت: من در فوتبال اروپا همه موفقیت‌ها را به دست آوردم و اکنون نوبت چالش در آسیا است و به دنبال موفقیت در فوتبال آسیا هستم. خودم و خانواده‌ام از شور و هیجان زیادی برخوردار هستیم و همه چیز اینجا خوب است.
دیدن اینکه قدر بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو دیده نمی‌شود، شما را به این فکر فرو می‌برد که افکار عمومی منفعت‌طلب رونالدو را قربانی کرده‌اند.
ستاره سابق آلمان در جام جهانی اظهارات تندی علیه کریس رونالدو مطرح کرد.
رودریگو و مارکینیوس پنالتی از دست دادند و برزیل از جام‌جهانی قطر حذف شد. ولی هواداران متعجب هستند از اینکه چرا نیمار زودتر پنالتی نزد.
رونالدو، اسطوره برزیلی می‌گوید نمی‌داند چرا اوضاع برای برزیل اینطور پیش رفت و این تیم را در قامت قهرمانی تصور می‌کرده است.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که اخلاق کریستیانو رونالدو از 10 سال قبل تا به حال تغییری نکرده است.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، از اظهارات تند کریستیانو رونالدو نسبت به خودش گیج و متعجب شده است.
گری نویل همچنان معتقد است که جدایی رونالدو به سود خودش و منچستریونایتد است و از فوق ستاره پرتغالی خواست تا در مورد آینده‌اش حرف بزند.
قرار بوده سلسله مسابقاتی تاریخی بین تیم های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برگزار شود.
قرار بوده سلسله مسابقاتی تاریخی بین تیم های لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برگزار شود.
در حالی که موج انتقادها از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شدت گرفته، به نظر نمی‌رسد که اریک تن‌هاخ هم در این اتفاقات بی‌تقصیر باشد.
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
دیه‌گو سیمئونه بالاخره به شایعات انتقال کریستیانو رونالدو به اتلتیکو در تابستان واکنش نشان داد و گفت که هرگز نه با او مذاکره کرده بود و نه علاقه‌ای به خرید او داشت.
از دست دادن یک فرصت گلزنی عالی توسط کریستیانو رونالدو در مقابل دروازه اومونیا در دیدار امشب دو تیم باعث شده ستاره پرتغالی با انتقادهای زیادی مواجه شود.
تلاش ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور و پرتغالی، برای انتقال کریستیانو رونالدو در فصل تابستان بی نتیجه بوده است.
آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته است.
بازیکنان منچستریونایتد از نیمکت‌نشینی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در این تیم استقبال می‌کنند.
نحوه ی راه اندازی تلفن ثابت اینترنتی مخابرات

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ