علی‌رغم اقدام آمریکا و غرب به ارسال تجهیزات سنگین به اوکراین، رئیس‌جمهور فرانسه مدعی شد که غرب باید از افزایش تنش‌ها با روسیه خودداری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقام سابق سازمان ملل با اشاره به تداوم استعمارِ فرانسه و غرب در نیجر، بر این باور است که آفریقا می تواند به میدان جنگ و رقابت ژئوپلیتیکی غرب و آمریکا علیه روسیه و چین تبدیل شود.
وزارت امور خارجه فرانسه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاریس نظامیانش را از نیجر خارج نمی‌کند؛ ما تصمیمات کودتاچیان را به‌رسمیت نمی‌شناسیم.
یک رسانه فرانسوی با انتقاد از راهبرد سنتی لشکرکشی نظامی دولتمردان فرانسه در آفریقا به دیپلماسی نرم موفق مسکو در نیجر اشاره کرد و کودتای نیجر را آخرین میخ بر تابوت نفوذ سنتی الیزه دانست.
مهدیشهر- رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمدن غرب نشان داده که در عمل جنگ طلب است، گفت: فلسطین نماد و الگوی رفتار دوگانه غربی‌ها است.
در ادامه کمک‌های تسلیحاتی مداوم غرب به ارتش اوکراین، رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرد پاریس موشک‌های دوربرد در اختیار کی‌یف قرار می‌دهد.
استاندارد دوگانه مسئولان، رسانه‌ها و شخصیت‌های غربی در خصوص تظاهرات مردم فرانسه ضد نژادپرستی و خشونت نیروهای پلیس اتفاق جدیدی نیست.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
رئیس جمهور فرانسه در اظهارنظری عجیب که تا اندازه‌ای بر تمایل غرب بر تداوم جنگ اوکراین صحه می‌گذارد، گفته که شخصا برای تماس تلفنی با همتای روس خود، اقدام نمی‌کند!
زلزله ۵.۸ ریشتری در غرب فرانسه منجر به مصدومیت یک نفر و وارد شدن خسارات جدی به خانه‌ها شد.
رئیس‌جمهور فرانسه معتقد است اوکراین برای مقابله با روسیه، به ضمانت معتبر از سوی ناتو و غرب نیاز دارد.
رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی فرانسه تصاویری از برخورد خشونت‌آمیز نیروهای پلیس این کشور با معترضان در یک منطقه روستایی در غرب فرانسه منتشر کردند.
سفرای کشورهای آمریکا، هلند، سوئد، سوئیس، انگلستان، آلمان، بلژیک، فرانسه و ایتالیا در آنکارا که هشدار امنیتی در ترکیه دادند یا فعالیت نمایندگی‌های دیپلماتیک و کنسولی خود را در این چارچوب به حالت تعلیق درآوردند، به وزارت خارجه ترکیه احضار شدند.
نخست‌وزیر سابق اسرائیل گفت که بعداً درباره تعهد پوتین به زلنسکی اطلاع‌رسانی کرد، نفتالی بنت همچنین گفت: کشور‌های غربی جلوی مذاکرات بین روسیه و اوکراین را گرفته‌اند. هرچه انجام دادم در دوران میانجی‌گری، با آمریکا، آلمان و فرانسه با جزئیاتش ارائه کردم. اما آن‌ها جلوی مذاکرات را گرفتند. غرب تصمیم گرفته تا به حملاتش علیه پوتین ادامه دهد و مذاکرات را متوقف کند.
رئیس جمهور فرانسه گفت که اوکراین نباید از سلاح هایی که غرب در اختیار آن قرار می دهد برای حمله به خاک روسیه استفاده کند.
رئیس جمهور فرانسه بار دیگر تاکید کرد که غرب و به ویژه ناتو باید نه تنها به کی‌یف بلکه به مسکو نیز تضامین امنیتی ارائه دهند.
نارضایتی نسبتی با انتظارات دارد/ ادوارد سعید در کتاب «شرق‌شناسی» به خوبی و زیبایی تصویر کرده که غرب چگونه تصویر شرق را چنان/ برساخت که یک رابطه قدرت و سلطه‌ای را تثبیت و تحکیم کند/ فکر می‌کنند فردا اگر جمهوری اسلامی نباشد ایران سوئیس است؛ این تصور از کجا آمده؟/ تصور ما از تحولات اجتماعی در غرب هم تصویری واژگونه و تخیلی است/ امام در فرانسه در مورد جمهوریت گفت طبق قوانین اسلام، همه‌جا گفته اسلام خواهد بود/ اینکه کدام مساله زنان اولویت اصلی است را چه کسی تعیین می‌کند؟/ این توانمندسازی که در حوزه زنان در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده آیا در هیچ دوره دیگری از تاریخ ایران اتفاق افتاده است؟/ قطعا مساله فعلی ما در مورد حجاب متاثر از بازی‌های جناحی است/ شما ریاکاری را فقط در مذهبی‌ها می‌بینید؟
رئیس جمهور با اشاره به حمایت آشکار آمریکا، فرانسه و چند کشور اروپایی دیگر از تروریست‌ها و عناصر آشوبگر، به آن‌ها هشدار داد که حمایت از تروریسم قطعاً به نفع آنها نخواهد بود.
مسئولان سوریه بیانیه وزارت امور خارجه فرانسه درباره تحولات شمال غرب سوریه را محکوم کردند.
تظاهرات معترضان علیه استقرار زیرساخت‌های ذخیره آب جدید برای آبیاری کشاورزی در غرب فرانسه در روستای «سن سولین»، به خشونت منجر شد و پلیس به سمت تظاهرات‌کنندگان گاز اشک‌آور پرتاب کرد.
وزیر خارجه فرانسه اعلام کرد: لازم است کانال های ارتباطی با تصمیم‌ گیرندگان در روسیه از جمله ولادیمیر پوتین رئیس‌ جمهور این کشور حفظ شود.
در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز غرب علیه چین، هیئتی متشکل از مقامات بلندپایه فرانسه وارد جزیره تایوان شد.
فرانسه در مالی چیزهای زیادی از دست داده و اخیراً با اخراج نظامیانش از این کشور آفریقایی، یک خلأ استراتژیک را بر جای گذاشته که در حال حاضر توسط اولین دشمن غرب یعنی روسیه، پر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ