سوء مدیریت بانک مرکزی در برخورد با مدیران دوتابعیتی بانکها
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان جیرفت بیان کرد: سوءمدیریت رئیس شرکت نفت جیرفت به مرکز استان نیز اعلام شده است و حداقل توقع از مجموعه اجرایی شرکت نفت استان، انتخاب یک مدیر توانمند جهت حل مشکل شهروندان جیرفتی بوده است که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.
۱۱۵ سال از کشف نفت در ایران می‌گذرد، اما وضعیت شهر‌های نفتی ما خود بهترین مصداق از سوءمدیریت ماست؛ شهر‌هایی که زمانی آباد بودند و اکنون پر از فقر و محرومیت هستند. همان‌گونه که در حوزه کلان هم، در نوع سیاست‌گذاری برای استفاده از این نعمت خدادادی، آن‌قدر سردرگم هستیم که چهار دهه است در تولید نفت درجا می‌زنیم.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت با سوءمدیریت خود باعث تشدید مشکلات شده و وزارت صمت در ماه‌های اول سال باعث رشد تورم شد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت با سوءمدیریت خود باعث تشدید مشکلات شده و وزارت صمت در ماه‌های اول سال باعث رشد تورم شد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر صمت با سوءمدیریت خود باعث تشدید مشکلات شده و وزارت صمت در ماه‌های اول سال باعث رشد تورم شد.
فرصت‌های ازدست‌رفته و سوءمدیریت فقط مختص به صنعت داروسازی یا کارخانه شهید قاضی نیست. اگر عملکرد هریک از کارخانه‌های بزرگ یا صنایع مختلف را بررسی کنید، به نکات قابل‌تاملی خواهید رسید. از ماجرا‌های صنعت فولاد و رانت‌های کلان این حوزه گرفته تا حوزه محصولات پتروشیمی و پالایشی، جملگی یک ویژگی مشترک دارند؛ صنعت در ایران بنا به دلایل مختلف دچار سوءمدیریت و فساد است.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اعلام ورود این فراکسیون به ماجرای سوء مدیریت در سرخابی‌ پایتخت، از حذف قطعی استقلال از آسیا خبر داد و گفت: وام ۲ میلیون دلاری برای پرداخت بدهی‌های استقلال و جلوگیری از کسر امتیاز در نظر گرفته شده
اکانت توییتری منتسب به بسیج دانشجویی دانشگاه شریف نوشت: سوءمدیریت در حوزه انرژی با وجود تملک رتبه دوم ذخایر انرژی جهان، باعث شده امروز در تمام حامل‌های انرژی گرفتار ناترازی شویم.
نماینده مردم بابلسر در مجلس گفت: تیم اقتصادی دولت بدون برنامه و ضعیف است و مردم باید تاوان سوء مدیریت و ناکارآمدی مسئولان را دهند.
نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه سوء مدیریت در عرضه و فروش محصولات کشاورزی کاملا مشهود است به همین خاطر نمایندگان مجلس به طور جدی استیضاح وزیرجهاد کشاورزی را در دستور کار و پیگیری دارند.
دولت ترکیه در پی زلزله ازمیت در سال ۱۹۹۹ به سوءمدیریت بودجه‌های امدادی و ناتوانی در بهبود زیرساخت‌ها متهم شد. این سوءمدیریت موجب شد که این کشور در زمانی که با بحران اقتصادی بزرگتری مواجه بود، میلیارد‌ها دلار خسارت را متحمل شود. در آن زمان پیامد‌های این فاجعه، مدیریت ضعیف دولت و سیاست‌های اقتصادی شکست‌خورده را برجسته کرده و زمینه را برای پیروزی حزب عدالت و توسعه در انتخابات سال ۲۰۰۲ باز کرد.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی نسبت به سوء مدیریت در باشگاه‌ها انتقاد کرد.
نمایندگان مجلس، توضیحات وزیر ورزش درباره علت سوءمدیریت در ورزش حرفه‌ای و به طور خاص فوتبال را قانع کننده ندانستند و به وی کارت زرد دادند.
بیش از ۷۰ درصد گاز مصرفی مربوط به بخش خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده است که این روزها افزایش مصرف داشته و نگرانی هایی را برای جایگاه های سوخت و پتروشیمی ها به وجود آورده است.
اردبیل- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از سوء مدیریت‌ها در حوزه بهداشت و درمان، مجلس و دولت را برای اصلاح امور و بهبود ارائه خدمات به مردم دعوت کرد.
در سال‌های گذشته تحمیل تحریم‌های خارجی بر ایران و سوء مدیریت مسئولان موجی عدیده از مشکلات اقتصادی همچون تورم افسارگسیخته، کاهش قدرت خرید، دشواری در تامین نیاز‌های ابتدایی زندگی و... را به همراه داشته است. همین امر موجب نارضایتی‌های گسترده و انباشت شده را در جامعه شده است. جامعه‌ای که با محرومیت نسبی مواجه شده و انتظارات فزآینده‌ای دارد، زمانی با عدم پاسخ به مطالبات‌اش برخورد می‌کند، خشونت بخشی لاینفک از کنش‌اش خواهد بود
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: استیضاح وزیر بهداشت که با سوءمدیریت خود باعث گرانی دارو شده است، باید در دستورکار مجلس قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید قطعی برق قبل از دیدار پرسپولیس و تراکتور عامل اصلی تغییر در ورزشگاه آزادی بوده است.
احمد مازنی نوشت: مردم ایران به ویژه جوانان این مرز و بوم از سوء مدیریت مدعیان به ستوه آمده‌اند. از خلف وعده‌ها، از گرانی‌های کمرشکن، از تورم جانکاه، از بیکاری، از حذف نیرو‌های توانمند از چرخه اداره کشور، از هزینه کردن ارزش‌های دینی و ملی برای اهداف جناحی، از محدودیت‌ها در استفاده از اینترنت.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیتی از ستاد اربعین انتقاد کرد و خواستار پاسخگویی این ستاد شد.
نوغانداری در سال های گذشته در قطب تولید آن یعنی گیلان با بی توجهی و سوء مدیریت رو به افول رفت اما با اقدامات انجام شده روزنه های امید برای رونق دوباره این صنعت اقتصادی و سودآور باز شده است.
با گذشت دو ماه از آغاز به کار درگاه ملی مجوزها، هنوز فعالیت این سامانه جدی شروع نشده و مجوز‌ها کاملا الکترونیکی صادر نمی‌شود. هم‌چنین هنوز خبری از صدور همه‌ی مجوز‌های مشاغل خانگی به صورت ثبت‌محور و اعلانی نیست و طبق سخنان وزیر اقتصاد در مجلس، از ۳۴ هزار درخواست مجوز تنها ۱۲ هزار تا صادر شده است (کمتر از ۴۰درصد).
نماینده تبریز در مجلس گفت: در حوزه‌های دیگر مدیریت‌های بیرونی بد بود، مدیریت مذهبی و دینی ما چرا اینگونه شده است؟ جوابش زدن و گرفتن و برخورد کردن است؟ که بدتر جماعت را نسبت به دین بدبین کنند؟ بهتر است آن روی دیگر سکه را که منطق، عقل و خیر و برکت جامعه است، به مردم منتقل کنیم.
ما تمام تجهیزات شهرداری و شهرداری های استان را فرمانداری ها را در این سه نقطه بسیج کردیم، و حالا شده نوشدارو بعد از مرگ سهراب. شما یک دهم این تجهیزات را به میدان می آوردید ما این همه کشته نمی دادیم. این بحث سوء مدیریت است. حالا وقتی اتفاق می افتد همه آن جا می روند و می خواهند همدردی بکنند که چرا این گونه شده است.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ