مشگین‌شهر- نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توافق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا یک سال آینده مشگین‌شهر در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی به میانگین کشوری می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و به روز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، بهینه سازی و بروز رسانی شبکه‌های ارتباطی از مهم‌ترین برنامه‌های آینده شرکت ارتباطات زیرساخت است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دو سال اخیر سهم محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات کشور رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است
وزیر ارتباطات عراق و رئیس جمعیت هلال احمر در نشستی به منظور هماهنگی برای برپایی مراسم اربعین برگزار شده بود،بر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی اربعین تاکید کردند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: انتخابات تناسبی در کشور ما به راحتی عملی نمی‌شود، چرا که احزاب مشخص، منسجم و قوی نداریم و پیش از هر چیز باید زیرساخت این کار فراهم شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برآوردها آن است که برگزاری انتخابات تناسبی منجر به افزایش میزان مشارکت در انتخابات خواهد شد، اما باید زیرساخت‌های این کار فراهم شود.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات از توسعه زیرساختهای ارتباطی کشور با محصولات فناوری بومی خبر داد و گفت: از دانش بنیان های ICT حمایت همه جانبه می کنیم.
با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ زیرساخت‌های تخصصی در حوزه علوم شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور توسعه می‌یابد.
شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی و مخابرات ایران به‌منظور تأمین ارتباط پایدار و امن روی زیرساخت‌های شبکه سوخت‌رسانی کشور، تفاهم‌نامه‌همکاری امضا کردند.
عضو شورای شهر تهران گفت: وضعیت ارائه خدمات و زیرساخت‌های بهداشتی شهر تهران خصوصاً در مناطق کم برخوردار مطلوب نیست و فضاهای عمومی، خدماتی و کالبد شهر با شاخص‌های بهداشتی فاصله دارد.
بیدخام گفت: همانگونه که می‌دانید زیرساخت‌های ارتباطی تلفن ثابت و همراه برای اپراتور‌های دیگر را هم ما تأمین می‌کنیم و اگر تخریبی صورت بگیرد، باعث آسیب رسیدن به همه اپراتور‌ها و خسارت‌هایی برای همه آن‌ها به دنبال خواهد داشت. ما برای حل این مشکل جلسات متعددی و کارگروه‌های مشترکی با نیروی انتظامی داشتیم تا بتوانیم این سرقت‌ها را به حداقل ممکن برسانیم که نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است.
یک نماینده مجلس گفت: دولت اشتباهات بزرگ و زیادی انجام داده است یکی از اشتباهاتش این بوده که در ارتباط با استفاده از نیرو‌های توانمند و متخصص کشور، کوتاهی کرد و بخش زیادی از این نیرو‌ها را کنار گذاشت. جریانی که به اصرار می‌خواست این دولت بر سر کار بیاید، امور کشور را به دست گرفت و سایر افراد را خصوصا در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها از صحنه خارج کرد.
تفاهم‌نامه تبادل امکانات مخابراتی و استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی میان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و شرکت مدیریت شبکه برق ایران امضا شد.
زیرساخت‌های «مرکز آزمون آلایندگی خودرو شرکت بازرسی و کیفیت و استاندارد ایران» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و فناوران کشور تکمیل می‌شود.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نیم‌بها شدن بلیط مترو و اتوبوس وجود ندارد.
شهردار تهران گفت: زیرساخت‌های لازم برای نصف شدن بلیط مترو و اتوبوس وجود ندارد.
وزیر ارتباطات برای پیشرفت در هر حوزه‌ای چه پزشکی، چه مهندسی و چه در حوزه مأموریت‌های وزارت ارتباطات از توسعه زیرساخت‌های ارتباطی تا راه‌اندازی پلتفرم‌های نیاز به تفکر بسیجی داریم.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه «دشمن به دنبال اختلال خدمات به مردم است»، گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی برای ارائه خدمات بهتر به مردم مهمترین هدف ما ست.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه حملات متنوع دشمن به زیرساختهای ارتباطی کشور به صورت روزانه دفع می شود، گفت: رعایت اصول پدافندی در توسعه زیرساختهای ارتباطی کشور یک ضرورت است.
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهان بررسی مجدد طرح فضای مجازی در مجلس و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری ارتباطات توسط دولت هستیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بالن‌های مخابراتی برای ارائه خدمات ارتباطی در شرایط خاص و بحرانی که زیرساخت‌های ارتباطی زمینی، قطع و یا اشباع می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
در تغییر رویکردی قابل توجه اسرائیل زیرساخت‌های غیر نظامی را در سوریه هدف حمله قرار می‌دهد. به دلیل حملات هوایی اسرائیل علیه دمشق ارسال کمک‌ها به سوریه برای دو هفته متوقف شد.
ضرغامی گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از راه‌های تقویت و توسعه گردشگری است. به‌عنوان مثال کمبود تعداد پروازها به مقصد برخی از استان‌ها یکی از مشکلات ماست. من پیگیری کردم و متوجه شدم گاهی اوقات هواپیماها را در خطوط خارجی به کار می‌گیرند. ما باید زیر میز بزنیم و اجازه یک سری از کارشکنی‌ها و ایجاد موانع را ندهیم.
ضرغامی گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از راه‌های تقویت و توسعه گردشگری است. به‌عنوان مثال کمبود تعداد پروازها به مقصد برخی از استان‌ها یکی از مشکلات ماست. من پیگیری کردم و متوجه شدم گاهی اوقات هواپیماها را در خطوط خارجی به کار می‌گیرند. ما باید زیر میز بزنیم و اجازه یک سری از کارشکنی‌ها و ایجاد موانع را ندهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ