اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: با استفاده از سندهای عادی به راحتی می‌توان زمین‌های دولتی را خرید و فروش کرد که با الزام به ثبت معاملات غیرمنقول باید از این کار جلوگیری شود.
اصفهان- مدیرعامل آبفای استان اصفهان بهره‌مندی از منابع محلی را در تامین آب شرب پایدار الزامی دانست و گفت: منابع محلی اعم از چاه‌ها و قنوات باید در مواقع ضروری در مدار بهره برداری قرار گیرد.
سردار بنی‌اسدی‌فر حمل و استفاده از انواع دارو‌های آرام‌بخش و خواب‌آور و حاوی کدئین در کشور عربستان را ممنوع عنوان کرد و گفت: در صورت کشف این قبیل دارو‌ها در کشور عربستان نسبت به آن مجازات اعمال خواهد شد لذا شایسته است افرادی که دارای بیماری خاص و مجبور به استفاده از دارو هستند مراتب را با کارشناسان سازمان حج و زیارت مطرح کنند.
طبق اطلاعیه سامانه جامع تجارت، استفاده از شناسه کالا در ثبت‌سفارش واردات برخی از تعرفه‌ها الزامی شد.
الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان روز چهارشنبه در یک کنفرانس بین‌المللی گفت: درحال حاضر سفارت ما در تهران بسته است. این تصمیم من بوده چراکه امنیت و جان مردم‌مان از آنچه که در ایران تصور می‌کردند برای من مهم‌تر است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: از فرصت اردیبهشت‌ استفاده خواهیم کرد و قبل از اتمام سال تحصیلی ۵۰۰۰ دانش‌آموز به این اردو اعزام می‌شوند.
با مصوبه مجلس، وزارت نفت مکلف شد تدبیری اتخاذ کند که حداقل نود درصد خودروهای بنزین سوز و نود و پنج درصد خودروهای نفت گاز سوز صرفاً از کارت‌های سوخت مختص خودرو استفاده کنند.
شورای شهر تهران گفت: فرمانداری تهران به مصوبه شورای شهر رأی داد که مبنی بر آن شهرداری موظف است برای تمام پست‌های سازمانی از نیروهای داخلی استفاده کند.
بهرام عین‌اللهی -وزیر بهداشت- روز گذشته درباره الزام استفاده از پوشش ماسک به‌ویژه در اجتماعاتی نظیر هواپیما، اتوبوس، قطار، اظهار کرد: به وزیر راه گفتم که هواپیما‌ها مدتی است ماسک نمی‌دهند و این موضوع را باید الزامی کنند؛ چراکه در هواپیما ویروس در حال گردش است و هوا بیرون نمی‌رود و در داخل کابین می‌چرخد.
روزنامه دولت نوشت: به نظر می‌رسد با توجه به شکست مجدد فشار حداکثری بر ایران، مجدداً غربی‌ها اهرم‌های اقتصادی را برای الزام ایران به کار برند و موفقیت یا عدم موفقیت آن‌ها به میزان آمادگی اقتصادی کشور بستگی دارد.
وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای استفاده از ظرفیت جام جهانی راهنمایان گردشگری ایران را به قطر اعزام کرده است.
لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، سعی دارد از دیه‌گو مارادونا برای الهام بخشیدن به شاگردانش استفاده کند.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره جرم الهام افکاری گفت: براساس گزارش‌هایی که داریم الهام افکاری از نام برادرش استفاده و اقدام به تحریک عده‌ای از افراد مستعد و همراهی آنان در تجمعات کرده است.
درگاه ملی مجوز‌های کشور به عنوان یک بستر واحد برای صدور مجوز‌ها باید اجرایی شود تا مشکلات متقاضیان سامان داده شود. اینکه تا الان بعد از گذشت حدود ۱۰ ماه از ابلاغ این قانون هنوز وزارت اقتصاد آن را اجرایی نکرده است، قابل قبول نیست. شواهد نشان می‌دهد که وزارت اقتصاد توان اجرای این قانون را ندارد.
دبیر فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان گفت که این فدراسیون هیچ تخلفی درباره اعزام وحید جدی به مسابقات جهانی مرتکب نشده است.
طی جلسه ای که در پارلمان اتحایه اروپا برگزار شد، لایحه الزام استفاده تمام دستگاه های الکترونیکی از پورت USB-C برای شارژ به تصویب رسید.
معاون فنی مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانش آموزان بالای ۱۲ سال باید در برابر کرونا واکسینه شده باشند و اگر فاصله زمانی از آخرین تزریق واکسن در آن‌ها گذشته است، دز یادآور را زودتر دریافت کنند.
خداداد افشاریان می‌گوید هیچ الزامی برای استفاده از داوران زن وجود ندارد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قانون الزام دستگاه‌ها به استفاده از درگاه ملی مجوز‌های کشور برای صدور مجوزها، بسیاری از مشکلات جامعه را حل و مردم را از سردرگمی رها می‌کند. متاسفانه با وجود رونمایی از درگاه ملی مجوزها، به دلیل تبدیل نشدن این درگاه به تنها درگاه صدور مجوزها؛ در عمل اتفاق مهمی در زمینه تسهیل صدور مجوز‌ها نیفتاده و مسئولیت این موضوع مستقیم با وزارت اقتصاد است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قانون الزام دستگاه‌ها به استفاده از درگاه ملی مجوز‌های کشور برای صدور مجوزها، بسیاری از مشکلات جامعه را حل و مردم را از سردرگمی رها می‌کند. متاسفانه با وجود رونمایی از درگاه ملی مجوزها، به دلیل تبدیل نشدن این درگاه به تنها درگاه صدور مجوزها؛ در عمل اتفاق مهمی در زمینه تسهیل صدور مجوز‌ها نیفتاده و مسئولیت این موضوع مستقیم با وزارت اقتصاد است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: قانون الزام دستگاه ها به استفاده از درگاه ملی مجوزهای کشور برای صدور مجوزها، بسیاری از مشکلات جامعه را حل و مردم را از سردرگمی رها می کند. متاسفانه با وجود رونمایی از درگاه ملی مجوزها، به دلیل تبدیل نشدن این درگاه به تنها درگاه صدور مجوزها؛ در عمل اتفاق مهمی در زمینه تسهیل صدور مجوزها نیافتاده است و مسئولیت این موضوع مستقیما با وزارت اقتصاد است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس مصوبات یکصد و بیستمین جلسۀ ستاد ملی مدیریت کرونا استفاده از ماسک در هواپیما، قطار، مترو، اتوبوس، مراکز زیارتی، هیئت‌های مذهبی و مراکز تجمع در شهر‌های قرمز و نارنجی الزامی است.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بخشنامه الزام استفاده از ماسک در هواپیما به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است.
استفاده از طرح بته جقه روی پیراهن پرسپولیس، یادآور کیت این فصل منچسترسیتی برای طرفداران فوتبال است.
بارش باران و وزش باد شدید تا پایان هفته

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ