زمان اعلام نامزدی برای ریاست دیوان محاسبات در روز (23 آذر ماه) به پایان رسیده و در حال حاضر سوابق کاری متقاضیان در کار گروه تخصصی کمیسیون در دست بررسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش نزدیک به ۱۵۰ هزار تومانی مواجه شده و به کانال ۲۷ میلیون تومان رسیده است.
طبق قانون جدید انتخابات، پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ادامه دارد.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۴ روز جمعه، ۲۵ هزار و ۱۵۷ نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی، اطلاعات خود را در سامانه پنجره واحد خدمات وزارت کشور، ثبت کرده‌اند.
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: اگر نمی‌توانیم نرخ تورم همه کالاها را تک رقمی کنیم، حداقل باید تلاش کنیم تا نرخ تورم ۲۵ قلم کالای اساسی مردم را تک رقمی و تثبیت کنیم.
سکه امامی با کاهش قیمت نسبت به روز گذشت مواجه شده و به قیمت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.
سرمربی تیم ملی مینی فوتبال ایران اسامی ۲۵ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم اعلام کرد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور از احداث یا تکمیل ۱۰ هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت ویژه مددجویان تحت پوشش با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.
امروز بازار طلا با افزایش قیمت نسبت به دیروز مواجه شده به نحوی که سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت بیش از ۶۰۰ هزار تومانی مواجه شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابعی را برای آبرسانی شرب شهرهای دارای تنش آبی، روستایی و عشایری و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و اصلاح شبکه آن و تکمیل فاضلاب روستایی‌ و آبرسانی سیار اختصاص دادند.
قیمت سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با افزایش قیمت همراه شد.
قیمت سکه امامی با افزایش بیش از ۳۰۰ هزار تومان نسبت به دیروز به ۲۵ میلیون تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان است.
با افزایش قیمت سکه، حباب سکه بیشتر از قبل شده و ربع سکه به قیمت 10 میلیون تومان رسید که حباب بالایی دارد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی را شاهد نبود.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: مقرر شده تا شناسایی اراضی، الحاق، تفکیک، طراحی و آماده سازی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعت توسط بنیاد مسکن انجام شود.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان بیان کرد: امیر نصرآزادانی براساس کیفرخواست صادر شده متهم ردیف پنجم پرونده است و از ۲۷ آبان ماه در بازداشت به سر می‌برد. براساس کیفرخواست صادر شده این فرد متهم به بغی است. وی با عضویت در گروه مسلحانه به صورت شبکه‌ای و سازمان یافته به قصد مقابله با اساس نظام جمهوری اسلامی با ۳ نفر دیگر اقدام به اغشاش مسلحانه در تاریخ ۲۵ آبان ماه کرده که در نتیجه این اقدام به وسیله یکی از اعضای گروه، ۳ تن از ماموران تامین امنیت در اصفهان به شهادت رسیدند.
در بخشی از بیانیه شورای امنیت آمده است: فوت تاثر برانگیز خانم «مهسا امینی» پس از حضور در واحد پلیس امنیت اخلاقی تهران مورخ ۲۵ شهریور باعث گردید تا دشمن، طراحی پیچیده خود در جنگ ترکیبی که بنا بود به بهانه‌های مختلف آغاز شود را تسریع و با شتاب اجرایی نماید؛ لذا هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه سه نفر در ۲۵ آبان و در جریان ناآرامی‌های شهر سمیرم جان خود را از دست دادند که طبق اعلام دادستان استان اصفهان، این سه نفر از سوی نیرو‌های امنیتی کشته نشدند و از وزرای کشور و اطلاعات و مسئولان قوه قضائیه می‌خواهم هر چه سریعتر با تشکیل کمیته‌ای اجازه ندهند که حقی ضایع شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی، ۲۵ آبان روز ایثار و مقاومت و سالروز شهادت ۳۶۰ نفر از شهدای استان اصفهان را گرامی داشت.
کارلوس کی‌روش اسامی ۲۵ نفر از بازیکنان مورد نظرش برای شرکت در جام جهانی را اعلام کرد.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با کاهش۲۵ هزار تومانی همراه است.
اسامی ۲۵ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال زنان ایران اعلام شد.
اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران کمتر از ۲ درصد ظرفیت اتمی جهان را در اختیار دارد، اما ۲۵ درصد بازرسی جهان در جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و برجام را با تخریب و زیر سوال بردن زیر ساخت هسته‌ای شروع کردند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم را اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ