اراک - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: یکی از معاونان سازمان صمت این استان بازداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کردند.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: ۱۳ تولید کننده و کارآفرینی صنعتی و معدنی استان طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفتند.
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت نسبت به توقف قریب‌الوقوع خطوط تولید خودروسازان هشدار داد و خواستار لغو محدودیت سیستمی تخصیص ارز برای صنعت خودرو شد.
معاون وزیر نیرو گفت: با هماهنگی وزارت صمت، سازمان استاندارد و ساتبا، تمامی گریدهای کمتر از A از برچسب انرژی لامپ‌های الکتریکی حذف می‌شود.
معاون سازمان حمایت گفت: مصوبه شورای رقابت درباره قیمت خودروها که باید از طریق معاونت حمل و نقل وزارت صمت به خودروسازها ابلاغ می‌شد هنوز ابلاغ نشده است.
«پیمان پاک» در حال حاضر هم زمان به عنوان معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار  و همچنین رئیس شورای راهبری تجارت، بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی مشغول به فعالیت است.
«پیمان پاک» در حال حاضر هم زمان به عنوان معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار  و همچنین رئیس شورای راهبری تجارت، بازرگانی و تنظیم بازار محصولات کشاورزی مشغول به فعالیت است.
معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، طی بخشنامه‌ای به سازمان‌های صمت استان‌ها، تشدید اقدامات نظارتی و بازرسی در حوزه خدمات در سراسر کشور را ابلاغ کرد.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه در یک سال اخیر ۲۷ پرونده بهره‌برداری معدن در استان صادر شده است، گفت: میزان سرمایه گذاری این واحدها ۵۳۰ میلیارد ریال بوده است.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه این استان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صنعت و معدن دارد، گفت: ۴۲ ماده معدنی کشور از این معادن تامین می‌شود.
معاون وزیر صمت گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هرگونه افزایش قیمت بدون اخذ مجوز،برخورد خواهد کرد همانگونه که با افزایش غیرقانونی بلیط هواپیما در حوزه خدمات برخورد کردیم.
معاون وزیر صمت در نامه ای به رئیس سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد که ثبت سفارش و واردات کانتینرهای یخچال دار به جهت امکان تولید آن به حالت دائم ممنوع است.
تبریز- رئیس سازمان صمت آذربایجان‌ شرقی از تشدید نظارت بر فعالیت معادن این استان خبرداد.
خرم‌آباد- رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در خصوص اخبار پیرامون واگذاری ۵ هزار معدن گفت: لیست این معادن را از وزارت صمت خواسته‌ایم و مجوز فعالیت معادن در مناطق چهارگانه را نمی‌دهیم.
رئیس سازمان حمایت ضمن تأیید فروش کالای ایرانی با لوگو شرکت‌های خارجی گفت: این عمل خلاف رویه قانونی بوده و معاونت عمومی صنایع وازرت صمت باید در این خصوص پاسخگو باشد.
در دیدار معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با معاون وزیر صنعت بلاروس بر توسعه روابط تجاری دو کشور و راه اندازی خط تولید مشترک انواع صنایع تاکید شد.
معاون وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از تصویب پیشنهاد کمیته اقدام ارزی مبنی بر حل مشکل ارزی تعهدات صادرکنندگان فاقد ارز سال ۱۳۹۷ در قالب مصالحه ریالی خبر داد.
معاون وزیر صمت گفت: پیشنهاد وزارت صمت به بانک مرکزی و سازمان توسعه تجارت برای کاهش تعهد ارزی صادرکنندگان نمونه لوازم خانگی از ۹۰ درصد به ۸۰ درصد است.
تبریز- رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی گفت: در نتیجه غفلت چند ساله در حوزه تامین برق پایدار برای صنایع و معادن استان، تنها ۴۳درصد برق مورد نیاز شهرک‌های صنعتی استان تامین می‌شود.
معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت با اشاره به گرانفروشی ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی خودروهای خارجی مونتاژ داخل، گفت: اخیراً سازمان حمایت به این موضوع ورود پیدا کرده تا آن‌ها را تعیین تکلیف کند.
معاون صنایع حمل و نقل وزیر صمت با اشاره به گرانفروشی ۳۰۰ تا ۶۰۰ میلیونی خودروهای خارجی مونتاژ داخل، گفت: اخیراً سازمان حمایت به این موضوع ورود پیدا کرده تا آن‌ها را تعیین تکلیف کند.
معاون وزیر صمت گفت: این سازمان چند فاکتور مهم را برای توسعه تجارت با روسیه در دستور کار قرار داده که توسعه بازار مهمترین فاکتور در این میان است.
اراک- دادستان عمومی و انقلاب اراک با اشاره به اینکه اصلاح قانون نظارت بر معادن ضروری است، گفت: در حال حاضرنظارت بر معادن از طریق مهندس ناظر مورد تأیید سازمان صمت انجام شده که باید اصلاح شود.
معاون طرح و برنامه وزارت صمت در دولت دوازدهم ضمن تشریح ضرورت های تشکیل وزارت بازرگانی، تاکید کرد که باید با ابزار صادرات، تحرک در تولید و اشتغال را سامان دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ