در حوزه تامین ارزی در صورتی که شرکت ملی مس موافقت کند می توانیم به صورت پایلوت اوراق سلف موازی ارزی را برای این شرکت در نظر گیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌ منظور فراهم‌ ساختن زمینه سرمایه‌گذاری مردم در طرح‌های تولیدی و زیربنایی، هر گونه نقل و انتقال دارایی به/‌از شرکت های سهامی ‌پروژه، صندوق‌های تامین مالی و زمین مشمول مالیات بر نرخ صفر شد.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری بین‌المللی ایران گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند منابع ارزی، با همکاری صندوق توسعه ملی تامین مالی می‌شوند.
وضعیت تامین مالی بخش تولید از مسیر بازار سرمایه در بهار امسال بهبود یافته است؛ به شکلی شاهد انتشار ۱۲ همت اوراق شرکتی، ۹ همت عرضه اولیه و ۸۱ همت افزایش سرمایه شرکت های بورسی بوده ایم.
ارتباط بین چلسی، سهامداران عمده آن شرکت سرمایه‌گذاری کلیر لیک و صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان مورد بحث است.
رییس صندوق نوآوری گفت: در بسته همکاری صندوق نوآوری با سازمان بورس، تامین مالی جمعی ۱۰۰ طرح نوآورانه به ارزش هزار میلیارد تومان و ورود ۱۵ شرکت دانش‌ بنیان به بازار سرمایه پیشنهاد شده است.
صبح روز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) مجید عشقی برای شرکت در همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان سفری را به این استان داشت. در ادامه عکس های اختصاصی نبض بورس از نشست خبری با خبرنگاران و بازدید از شرکت فروسیلیس ایران (فروس) تقدیم می شود.
صبح امروز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) مجید عشقی برای شرکت در همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان وارد استانداری سمنان شد. مشروح این سفر را در متن زیر بخوانید.
صبح امروز پنجشنبه (۲۱ اردیبهشت ماه) مجید عشقی برای شرکت در همایش تامین مالی از بازار سرمایه در استان سمنان وارد استانداری سمنان شد. مشروح این سفر را در متن زیر بخوانید.
دکتر عشقی رئیس سازمان بورس در نشست بررسی «شیوه‌های تامین مالی صنایع از طریق بازار سرمایه» استان کرمان گفت: شرکت ملی مس از شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه متعلق به استان کرمان می باشد.
مدیرعامل بورس کالای ایران در همایش آشنایی با ابزارهای تامین مالی در اتاق بازرگانی کرمان گفت: آنقدر استقبال از عرضه محصولات شرکت ملی مس در بورس کالا زیاد است که هر عرضه با هر حجمی توسط متقاضیان خریداری می‌شود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی طی احکام جداگانه‌ای سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و همچنین سرپرست شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین را منصوب کرد.
کارشناس بازار سرمایه گفت: ایجاد بازار اختصاصی در بورس برای شرکت‌های دانش بنیان می‌تواند تامین مالی برای این شرکت‌ها را سهل‌تر کند.
مدیر عامل ساپکو پرداخت مطالبات بالای ۱۲۰ روز سازندگان را در راستای رعایت عدالت و شفافیت مالی و هم سو با سیاست های گروه صنعتی ایران خودرو در صدر اولویت های پرداخت شرکت ساپکو در دی ماه عنوان کرد و از تخصیص ۳۰ درصد از بودجه معاونت تامین ساپکو به منظور پرداخت مطالبات ۱۲۰ روزه سازندگان تا پایان سال جاری خبر داد.
​مدیرعامل بانک صادرات در بازدید از دو شرکت پتروشیمی بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت پتروشمی تاکید کرد.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از دو شرکت خودروساز در استان کرمان بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات شعب داخلی و خارجی و ابزارهای تامین زنجیره مالی برای حمایت از تولید و اشتغال در صنعت خودرو تاکید کرد.
به گفته «حسین تقدسی» معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی مس، پس از طی شدن مراحل قانونی، شرکت تامین سرمایه کیمیا در اوایل آبان ماه سال جاری پذیره‌نویسی سهام خود را برای ورود به فرابورس آغاز خواهد کرد.
صندوق سرمایه گذاری مشترک توسعه بازار با هدف تامین مالی از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۷.۱۹ عرضه اوراق اختیار فروش تبعی بر روی سهام ۱۵ شرکت را آغاز می‌کند. جزییات این عرضه چگونه چیست؟
پنج شرکت اسرائیلی هنوز با شرکت بزرگ الماس روسی آلروسا برای دور زدن تحریم‌ها و فروش کالاهای خود به غرب همکاری می‌کنند و به پوتین کمک می‌نمایند تا از جنگ غرق در خون خود علیه اوکراین حمایت مالی کند.
۳ شرکت دانش‌بنیان با معرفی محصول خود در یک برنامه تلویزیونی، موفق به جذب سرمایه مردمی با استفاده از ابزار تامین مالی جمعی شدند که توانستند اصل سرمایه و میزان سود را پرداخت کنند.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: با تامین مالی پروژه NGL خارگ و بهره‌برداری از طرح، از سوزاندن روزانه بیش از ۳۰۰ میلیون فوت مکعب گازهای میادین خارگ و بهرگان جلوگیری می‌شود.
معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک شهر از فروش ۸۰ هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت از سوی این بانک در راستای تامین مالی پروژه های شهری خبر داد.​
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی لزوم دسترسی بیشتر بازرسان این آژانس به تاسیسات هسته ای ایران شد.
شاخص کل بورس در هفته گذشته با افت‌های پی در پی به کانال یک میلیون و دویست هزار واحدی عقبگرد کرد و روز گذشته با رشد بی رمق بیش از ۲ هزار واحدی بر روی شاخص یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد.
کامیابی پژوپارس‌سوارها، ستاره کشاورزان در حال افول

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ