محمد ابراهیم نماینده سابق استان نینوا در پارلمان عراق گفت: نفت استان نینوا و درآمدهای ناشی از آن، توسط دولت اقلیم کردستان عراق کنترل می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان جیرفت بیان کرد: سوءمدیریت رئیس شرکت نفت جیرفت به مرکز استان نیز اعلام شده است و حداقل توقع از مجموعه اجرایی شرکت نفت استان، انتخاب یک مدیر توانمند جهت حل مشکل شهروندان جیرفتی بوده است که متاسفانه تاکنون اجرایی نشده است.
شرکت ملی نفت ایران با هدف پیشگیری از مشکل ناترازی گاز در زمستان اقدام به انجام فعالیت های توسعه و ذخیره سازی گاز در میدان مختار واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته است.
یک منبع امنیتی عراقی فاش کرد که اشغالگران آمریکایی به صورت گسترده یکی از مناطق غرب استان الانبار را برای ساخت دومین پایگاه خود در این استان، رصد اطلاعاتی می‌کنند.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر ضرورت تسریع در روند راه اندازی هنرستان‌های جوار نفت و حفاری در استان تاکید کرد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قم از کشف ۱۲۰ هزار لیتر نفت کوره قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
پالایشگاه‌های خصوصی در استان شاندونگ چین در مارس، ۸۰۰ هزار بشکه در روز نفت و میعانات ایران را خریداری کردند.
مدیرعامل نفت به صورت جدی تقاضا کمک از مسئولین استان را دارد.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضایی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، مخفیگاه متهم را محاصره و در حالی‌که او قصد متواری شدن داشت با هوشیاری و سرعت عمل کارآگاهان پلیس دستگیر شد.
روزنامه اعتماد نوشت: صبح پنجشنبه ۶ بهمن ماه امسال، یک خانم حدودا ۵۳ ساله در «فنوج» استان سیستان و بلوچستان به علت استرس ناشی از مشاهده «صف دریافت سهمیه نفت» دچار «سکته قلبی» شد. پس از این حادثه او را به بیمارستان «ولیعصر» فنوج منتقل کردند اما او جانش را از دست داد.
وزیر نفت گفت: در استان سیستان و بلوچستان، ۵۰ جایگاه سی ان جی جدید احداث می‌شود و تمام تجهیزات این ۵۰ جایگاه CNG را دولت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.
وزیر نفت گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ساخت ۴۰ تا ۵۰ جایگاه سوخت و سی‌ان‌جی در این استان طی نشستی در استانداری مطرح و در صورت تصویب در شورای اقتصاد کمبود در این زمینه برطرف می‌شود.
بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر گردید تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان انتقاداتی را نسبت به دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان وارد کرد.
مشهد ـ وزیر نفت گفت: احداث خط لوله گاز به استان خراسان رضوی تقویت خواهد شد و در موضوع تولید گاز و مدیریت مصرف تصمیم‌های خوبی گرفته شده است.
مشهد ـ وزیر نفت گفت: احداث خط لوله گاز به استان خراسان رضوی تقویت خواهد شد و در موضوع تولید گاز و مدیریت مصرف تصمیم‌های خوبی گرفته شده است.
جواد اوجی وزیر نفت گفت: متاسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد. قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده‌اند.
اوجی وزیر نفت گفت: با تغییر در خطوط انتقال گاز و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید در جنوب تا این لحظه توانسته‌ایم استمرار در گازرسانی کشور را حفظ کنیم.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: دکل‌های ناوگان حفاری این شرکت در گستره ۱۳ استان کشور در عملیات حفر چاه‌های نفت و گاز، آب‌های ژرف و زمین گرمایی فعالیت دارند.
اتوبوس حامل کارمندان شرکت نفت حیرتان در ناحیه سوم امنیتی شهر مزارشریف مرکز استان بلخ افغانستان هدف انفجار مین کنار خیابان قرار گرفت.
انصارالله یمن اعلام کرد که از صادرات ۲.۱ میلیون بشکه نفت خام از بندر الضبه در استان حضرموت جلوگیری کرده است.
اوجی درباره جلسه بررسی روند اجرای ۱۳ شهرک زنجیره پایین دستی پتروشیمی در نوار ساحلی خلیج‌فارس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲۰ هزار نفت اشتغال ایجاد می شود
وزیر نفت با اشاره به تعریف طرح‌های پتروپالایشی شهید سلیمانی و پالایشی مروارید مکران در هرمزگان گفت: در سال‌های آینده این استان به قطب پالایشی کشور تبدیل می‌شود.
مشاور امور اجتماعی وزیر نفت ضمن تشریح اعتبارهای اختصاص داده‌شده برای استان خوزستان، گفت: اکنون در این استان ۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طرح های مسئولیت اجتماعی در حال اجرا است.
به دنبال برخورد صاعقه به تأسیسات انبار نفت در استان «ماتانزاس» کوبا، آتش سوزی گسترده ای روی داد و بر اثر آن ۶۷ نفر زخمی و ۱۷ تَن نیز مفقود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ