رضا عنایتی پیشنهاد سرمربیگری زردپوشان آبادان را قبول نکرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از ویژگی‌های علم حقوق این است که قوانین باید به شیوه‌ای نگارش شوند که توسط همه افراد جامعه قابل درک باشند و مجریان قانون، قضات و افزادی که به نقض قانون توجه دارند نیز درک مشترکی داشته باشند؛ بنابراین باید از واژگان حقوقی استفاده شود نه از واژگان احساسی. در متن لایحه مجلس با حجم زیادی از واژگان غیرحقوقی مواجهیم که اگر تبدیل به قانون شوند، منشاء مشکلات، اختلاف نظر‌ها و بحران‌های جدید در جامعه خواهند شد.
آدرین رابیو توضیح داد که چرا تصمیم گرفته در یوونتوس بماند و همچنین از تمایلش برای بازگشت بیانکونری به جمع برترین باشگاه‌های اروپا صحبت کرد.
تایانی رایندرز آن قدر مشتاق است پیراهن میلان را به تن کند که حتی به پیشنهاد بارسلونا هم جواب منفی داده است.
یک عضو نزدیک به رضا درویش در باشگاه پرسپولیس جوابیه تندی به اظهارات حجت کریمی مدیرعامل استقلال داده است.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در ارتباط با مرخصی رابرت مالی گفت: در ارتباط با موضوعات داخلی دیگر کشور‌ها اظهارنظر نمی‌کنیم. آنچه برای ما مهم است سیاست‌ها و رویکرد‌های کشور‌ها و مشخصا سیاست‌ها و رویکرد‌های دولت آمریکاست نه اشخاصی که در گفتگو‌ها دولت آمریکا را نمایندگی می‌کنند.
جواب کمیته المپیک به دبیر: ۷میلیارد دادیم نه ۳میلیارد
مدتی است رسانه ها درباره خرابی پله برقی‌های تهران صحبت می‌کنند. اما وقتی پای پاسخگویی شهردار تهران به میان می‌آید جواب خبرنگارها را عجیب و غریب می‌دهد.
باشگاه‌های لیگ برتر به دنبال ساندرو تونالی، هافبک میلان هستند اما جواب باشگاه و خود بازیکن یک چیز است: نه.
اورتون و لیدز که هر دو برای بقا به استخدام مربیان سنتی انگلیسی رو آوردند سرنوشت متفاوتی پیدا کردند و اورتون بود که با هدایت شان دایش موفق شد در لیگ برتر ماندگار شود.
کرباسچی نوشت: اصلا شما بگو کروبی آلزایمر دارد (که ندارد) موضوع گرانی دلار، نوسانات بازارها، شرایط وخیم ارزاق عمومی و گوشت ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومانی و... چه می‌شود؟ مسوولان فعلی باید جواب این مصائب را بدهند. جریانی که مسوولیت دارد و مدیریت کشور را قبضه کرده باید پاسخ بدهد چرا کشور به این شرایط دچار شده است.
شاهین علاوه بر سگ و گربه‌های بومی و خیابانی، روباه، کلاغ، شاهین، عقاب، اسب، الاغ، مار و… هم می‌گیرد. خودش می‌گوید بسیاری از این حیوانات مربوط به شهرستان‌ها یا تهران هستند که اکثرا مورد حیوان آزاری قرار گرفته‌اند. او در جواب به این سوال که آیا این کار وظیفه سازمان محیط‌زیست است یا نه می‌گوید: «برخی افراد به آتش‌نشانی‌ها زنگ می‌زنند. اما بعضی مواقع آتش‌نشانی می‌گوید از حیطه وظایف ما خارج است. بعضی وقت‌ها هم آتش‌نشانی به محل می‌رود، اما نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، چون امکاناتش را هم ندارد.
سعیدی درباره این‌که رئیس قوه قضائیه در اظهارنظری تاکید کردند در مسئله حجاب بگیر و ببند جواب نمی‌دهد اما شاهد برخی از رفتارهای تند و اظهارنظرها از تریبون‌های عمومی هستیم، چقدر ضرورت دارد تصمیم‌گیران در مسئله حجاب این نگاه را داشته باشند، گفت: متاسفانه یکی از چالش‌ها و آسیب‌های کشور همین نگاه برخی از تندروها به موضوعات و مسائل کشور است.
زلاتان ابراهیموویچ، یک بار دیگر به قطر ادای احترام کرد و گفت که سیستم قطری ها بهتر از سوئد جواب داده است.
با هوشیاری و سرعت عمل ماموران، فردی که ابتدا با خودروی و در ادامه با زنجیر به بیش از ۱۰ دستگاه خودروی سواری پارک شده در حاشیه خیابان آسیب زده بود در محل دستگیر و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد. این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده انگیزه خود از این اقدام را مشکلات روحی و روانی و شنیدن پاسخ منفی در ازدواج اعلام کرد.
اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت حسن روحانی گفت: به بعضی‌ها برخورد من گفتم در مورد انرژی وقت تصمیم سخت است. فکر کردند من به دولت طعنه می‌زنم. باید مسائلمان را با دنیا حل کنیم. تصمیم سخت این است، نه این که زود یک شعار چاشنی‌اش بکنند و بگویند فلانی می‌گوید نوکر آمریکا شویم.
گزارشگر و مفسر کشتی ایران اعتقاد دارد برخی اتفاقات باعث شده تا نتیجه فینال جام جهانی به سود آمریکا رقم بخورد.
اعتماد نوشت: پدر محمد مهدی کرمی گفت خودش در فیلمی که از او منتشر شده می‌گوید، برای مراسم چهلم حدیث نجفی رفته، اما این حرکت ناگهان به اعتراضات شدید ختم شد. به خدا به پیر به پیغمبر بچه من بی‌گناه است. به مسوول پرونده گفتم این حکم را به بچه من نده، این بچه بی‌گناه است. به من گفتند، «شما راضی هستی حکم خدا و پیغمبر را زیر سوال ببرم؟» به او پاسخ دادم که نه، اگر حکم خدا و پیغمبر این است که بچه من اعدام شود. حلال خدا و پیغمبر باشد. نخواستم... انگار این بچه را نداشتم. چه می‌توانستم بگویم؟ وقتی ما را در برابر خدا و پیغمبر می‌گذارند. مدت‌هاست که سرکار نرفته‌ام، من دستفروشی می‌کنم و دستمال کاغذی می‌فروشم. صبح می‌روم دادگاه و زندان و بعد در کوچه‌ها بی‌هدف راه می‌روم.
تصاویر جدیدی از بازی منچستریونایتد و تاتنهام منتشر شده که لحظه‌ای که کریستیانو رونالدو به درخواست اریک تن‌هاخ برای به میدان رفتن جواب منفی می‌دهد را شکار کرده است.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهد.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهند.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهند.
ویکرد حذف، انکار و نادیده گرفتن طی سال‌های گذشته نه تنها جواب نداده بلکه همواره موجب انباشت بیشتر مطالبات نیز شده است؛ لذا ضروری به نظر می‌رسد که اکنون نهاد‌های مسئول در مسیر تعامل با نسلی گام بردارند که بر خلاف یک زندگی کودکانه معصومانه به عمیق‌ترین حوزه سیاست یعنی اعتراض و نافرمانی ورود پیدا کرده‌اند
اگر کارلوس کی‌روش با من تماس بگیرد، نمی‌توانم به او جواب ندهم. صددرصد بهترین پاسخ را به او می‌دهم. چون علاقه‌مند بودم و هستم با او همکاری کنم. هر چند فعلاً که چنین شرایطی به وجود نیامده و نمی‌دانم آیا پیش خواهد آمد یا نه؟
زیباکلام گفت: روحانی سعی کرد در یک سال گذشته مورد غضب طیف تندرو و اصول‌گرایان قرار نگیرد، اما به دلیل اینکه دولت رئیسی نتوانست به وعده‌هایی که در مورد بهبود معیشت مردم داده بود عمل کند، به طوریکه تورم نه تنها کنترل نشد، بلکه شاهد بودیم با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت‌ها در بازار کالا‌های اساسی و مایحتاج ضروری مردم با افزایش چندین برابری روبرو شد، در حوزه سیاسی خارجی نیز برجام هنوز بعد از یک سال در برزخ قرار دارد و هر روزی که می‌گذرد امید به احیای آن کم‌رنگ‌تر می‌شود، بنابراین در چنین شرایطی روحانی با انتقاداتی که از دولت رئیسی مطرح کرده، به نوعی در مقابل پاسخگویی بر آمده و اتهاماتی که یک سال گذشته به او و دولتش زده شده را جواب داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ