جواب کمیته المپیک به دبیر: ۷میلیارد دادیم نه ۳میلیارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته داوران از هفته سوم لیگ برتر به برخی داوران جوان و کم‌تجربه‌تر شانس قضاوت داده است.
کمیته داوران از هفته سوم لیگ برتر به برخی داوران جوان و کم تجربه تر شانس قضاوت داده است.
کمیته داوران در هفته دوم لیگ برتر برخی داوران را برای نخستین بار در این فصل انتخاب کرده است.
مربی تیم ملی کاراته گفت: کادرفنی در مورد جوانان ریسک کرد و خوشبختانه جواب این ریسک را با قهرمانی در کومیته تیمی گرفتیم.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد از ارائه ۲۳ هزار مورد مشاوره ازدواج به نوعروسان و نودامادان تحت حمایت در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
با رای اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، جواد فروغی و ناهید کیانی به عنوان دو پرچمدار ایران در بازی های آسیایی معرفی شدند.
فدراسیون کشتی در پاسخ به بیانیه کمیته ملی المپیک نوشت: جناب آقای دبیرکل، در آستانه بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک با تصمیمات خلق الساعه باعث ایجاد حواشی مخرب نشوید.
دبیر کمیته سرمایه گذاری و تأمین مالی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در چهار چوب بودجه متوقف نمی شویم، گفت: تامین مالی پروژه‌های راهبردی و جذاب را از راه های نوین مشارکتی دنبال می‌کنیم‌.
احتمال غیبت پیر لوئیجی کولینا، علی‌رغم دعوتی که از آن انجام شده در دربی تهران است.
قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی از اعضای ائتلاف برای حفاظت از میراث فرهنگی آسیا درخواست کرد در کنار «سفیران جوان» و «تشکل‌های مردم نهاد»؛ کمیته رؤسای موزه‌های ملی کشورهای عضو تشکیل شود.
باشگاه تراکتور تبریز نسبت به محرومیت سنگین میلادکر از سوی کمیته اخلاق واکنش نشان داد.
با اعلام علی خسروی از اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال یکی از داوران جوان فوتبال کشور در حادثه رانندگی جان باخت.
کمیته اجرایی فدراسیون آسیایی موی‌تای در جلسه آنلاین خود از جواد نصیری نایب رئیس ایرانی این فدراسیون بواسطه نقش تاثیرگذار در رویدادهای مختلف تقدیر کرد.
باشگاه فولاد نسبت به رای صادره کمیته انضباطی برای سرمربی خود اعتراض دارد.
رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال به عیادت مدافع تیم ملی جوانان ایران رفت.
رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال به عیادت مدافع تیم ملی جوانان ایران رفت.
مسئول کمیته لیگ فدراسیون تیراندازی درخصوص پایان لیگ برتر تیراندازی بانوان مطالبی را بیان کرد.
اعضای کمیته فنی رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی کشور در حالی معرفی شدند که حسن رنگرز هم به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان بر این مسابقات نظارت خواهد داشت.
کمیته بین‌المللی المپیک شرط حضور افغانستان در المپیک پاریس را دسترسی ایمن به ورزش برای زنان و دختران جوان در این کشور اعلام کرد.
آخرین نامه ساعت یک بعد از ظهر دوشنبه به فدراسیون رسید و ما این نامه را در اختیار کمیته بدوی قرار دادیم. تا ساعت 10 شب منتظر بودیم که جواب نامه را بدهند ولی ساعت 10 شب بدون پاسخ فدراسیون فوتبال را ترک کردند
عضو سابق هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: برخی اوقات در مجمع صحبت‌هایی می‌شود که جواب می‌دهیم و جواب می‌گیریم، اینها نمک مجامع است و نمی‌توانیم بنشینیم و یکدیگر را نگاه کنیم.
رئیس فدراسیون کشتی پس از انتخاب محمود خسروی وفا به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک گفت: خسروی وفا گزینه خوبی است و علی‌نژاد هم انتخاب می‌شد مزیت داشت اما الان باید جوانگرایی صورت بگیرد.
رئیس فدراسیون بسکتبال برای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نام‌نویسی کرد.
در روز جاری شاخص­ کل و هموزن به ترتیب با منفی ۰.۱ درصد و ۰.۳۶ درصد به کار خود پایان دادند، اما از طرفی از شدت عرضه روز جاری نسبت به شدت عرضه روز گذشته کاسته شد. با این شرایط فردا بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ