تیم ملی فوتبال عربستان تا زمان حضور در جام جهانی قطر، هشت دیدار تدارکاتی انجام می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تراکتور برنامه ویژه ای برای نقاط ضعف و قوت تیم پرسپولیس دارد.
کادرفنی مس کرمان با توجه به حساسیت بازی‌های باقی‌مانده این تیم در لیگ برتر احتمالا با تیم دوم خود در جام حذفی کار را دنبال کند.
صبح امروز جلسه مهمی بین رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس کمیته جوانان و سرمربی تیم ملی جوانان برگزار شد.
فدراسیون فوتبال ایران اردوهای برون مرزی مناسبی را برای تیم فوتبال جوانان در مسیر صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال تدارک دیده است.
در ویژه برنامه جام‌جهانی وگفتگو با بهنام تشکر بخش تماشایی از بستن ترکیب سمی تیم ملی فوتبال با حضور وزیر ارتباطات، ترلان پروانه و احمدی نژاد را ببینید.
دایوت اوپامکانو، ستاره فرانسه، در آستانه دیدار تیم ملی کشورش مقابل انگلیس گفت خروس‌ها برای دیدار با انگلیس برنامه ویژه‌ای طراحی خواهند کرد.
امیری که در اتفاقی عجیب از سوی کی‌روش فرصتی برای حضور در ترکیب تیم ملی به دست نیاورد، اکنون به اردوگاه پرسپوليس بازگشته و باید دید یحیی گل‌محمدی چه برنامه‌ای برای این بازیکن در جدال دربی خواهد داشت.
ویژه برنامه شبکه سه با اجرای میثاقی و احمدی هم مدام حول‌وحوش تیم ملی و برد مقابل امریکا محتوا تولید می‌کرد. این حمایت تا زمان برگزاری بازی ادامه پیدا کرد، اما با وضعیتی عجیب به پایان رسید.
وضعیت ویژه تیم ملی در جام جهانی موجب شده بود تا موج انتقادها از عملکرد فنی تیم فروکش کند. اما با بازگشت از این رقابت‌‌ها موج جدیدی از انتقادات شروع شده است. جواد خیابانی استارت انتقادها را شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی زد. اظهاراتی که کاملا خلاف صحبت‌های قبلی خیابانی بود.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از برگزاری ویژه برنامه در راستای پویش همه هوادار ایران و برنامه‌های حمایت از تیم ملی فوتبال توسط اداره فرهنگی در فلکه دوم نیروی هوایی خبر داد.
یک روزنامه انگلیسی نوشت، کارلوس کی‌روش در سال ۱۹۹۸ توسط فدراسیون فوتبال آمریکا استخدام شد تا یک برنامه اقدام برای تبدیل کردن تیم ملی فوتبال آمریکا به یک مدعی جام جهانی تا زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۱۰ تهیه کند.
ترکیب تیم ملی فوتبال ولز به احتمال زیاد در دیدار با ایران دستخوش تغییر می‌شود.
مدیرکل دفتر حفاظت از زیست بوم‌ها و سواحل دریایی با اشاره به تدوین برنامه اقدام ملی حفاظت از فُک خزری از تشکیل تیم امداد و نجات ویژه برای حفاظت از تنها پستاندار دریای خزر خبر داد.
تیم مدیریتی پرسپولیس شاید تنها در انجام یکی از موارد درخواستی یحیی گل محمدی در ابتدای فصل با ناکامی مواجه شد که آن هم مربوط به انجام اردوی خارجی این تیم در پیش فصل بود.
مدافع چپ تیم ملی از امروز تمریناتش را شروع کرد اما فعلا جایی در تمرینات گروهی ندارد.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که از یک مصدومیت کهنه رنج می برد برای حضور در جام جهانی برنامه ویژه ای در نظر گرفته است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم با فدراسیون فوتبال صورت خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم صورت خواهد گرفت.
علاوه بر بازیکنان داخلی برخی بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی هم به هتل المپیک محل برگزاری اردوی تیم ملی اضافه شده اند.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری کشورمان از انجام برنامه ریزی ویژه برای برپایی اردوهای آماده سازی تیم ملی بزرگسالان تا مسابقات جهانی کلمبیا خبر داد.
دروازه بان شماره یک تیم ملی از اردوی قبلی با مصدومیت از ناحیه کمر مواجه شده و همچنان درمان را دنبال می‌کند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برنامه ویژه کارلوس کی‌روش برای ملی‌پوشان لیگ برتری خبر داد.
مهاجم اهل مالی پرسپولیس که به تازگی با این تیم قرارداد بسته است به دلیل دوری از مسابقات شرایط جسمانی مناسبی ندارد. از این رو در تهران مانده است تا تمرینات خود را پشت سر بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ