منچسترسیتی در حالی در خانه برابر دورتموند به برتری 2 بر یک دست یافت که تا 10 دقیقه به پایان مسابقه از حریفش عقب بود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوپرگل مسی به بنفیکا به عنوان بهترین گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد.
ادعای مارکا از حضور رونالدو در نیوکاسل به صورت قرضی
کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید که شانس اصلی گلزنی در بازی برگشت است با منتشر کردن تصویری از سوپر گل زیدان به لورکوزن در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۲ برای سیتیزن‌ها کری خواند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه اعزام این تیم به برزیل لغو نشده است، گفت: متاسفانه از عدم برگزاری جام باشگاه‌های آسیا ضربه می‌خوریم و این اتفاق ناامیدکننده است.
هوش مصنوعی بهترین‌های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد.
جام لیگ قهرمانان اروپا روی دستان دو ایرانی
حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران تعداد گل‌هایش را در لیگ قهرمانان اروپا به هفت گل رساند.
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم پالما اسپانیا هم با حضور دو ملی پوش فوتسال ایران به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود و برای صعود به فینال تلاش می‌کند.
در شرایطی که باشگاه پالما اسپانیا تاکید کرده است ستاره ایرانی این تیم به دلیل مصدومیت شرایط بازی ندارد، مسلم اولادقباد اما در بازگشت به ایران در مسابقات جام رمضان به میدان رفته است!
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا انجام شد.
دورتموند امشب برای اولین بار در سال جاری طعم باخت را چشید و این باخت تاوان سنگینی برای نماینده آلمان داشت.
لیگ قهرمانان پس از وقفه‌ای طولانی مدت دیگر امشب از سر گرفته می‌شود تا هیجان دوباره به فوتبال اروپا برگردد.
برند رایشارت، مدیر عامل جدید سوپرلیگ اروپا، معتقد است لیگ قهرمانان رقابتی خسته‌کننده است و از سال 2024 و با اجرایی شدن شکل جدید برگزاری آن، خسته‌کننده‌تر هم خواهد شد.
تیم مایورکا پالما اسپانیا که در لیگ قهرمان فوتسال اروپا حضور دارد امشب به مصاف اندرلخت بلژیک رفت که با گل ثانیه های پایانی حسین طیبی کاپیتان تیم ملی کشورمان به تساوی رسید .
لیگ قهرمانان اروپا: اولین باخت رئال و حذف یوونتوس
هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان برای بسیاری از تیم‌ها کلیدی و حیاتی است.
در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال منچسترسیتی ، میلان و رئال مادرید و بنفیکا مقابل دورتمند، دیناموزاگرب،لایپزیش و یوونتوس به پیروزی رسیدند.
در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال لیورپول برابر آژاکس و بایرن مونیخ برابر بارسلونا و همچنین اسپورتینگ لیسبون هم مقابل تاتنهام به پیروزی رسید.
در مهمترین بازی شب اول لیگ قهرمانان اروپا از گروه H تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در خانه برابر یوونتوس با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.
کریپتو دات کام، از ادامه مذاکرات جهت توافق با یوفا درخصوص اسپانسری لیگ قهرمانان اروپا کنار کشید.
قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲؛ طارمی و آزمون در یک گروه! / بارسلونا در گروه مرگ
امروز از ساعت ۱۹ مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود و این احتمال وجود دارد که هر ۳ نماینده کشورمان در یک گروه قرار گیرند.
آخرین آمار از سهم گوشی‌های هوشمند در بازار
رئال مادرید به چهاردهمین جام قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت تا شخصیت برجسته و منحصربه‌فرد این باشگاه در سطح اول فوتبال دنیا نمایش داده شود. رقبای رئال با فاصله نجومی پشت سر صف کشیده‌اند و دهه‌ها طول خواهد کشید که تیم دیگری بتواند به این اندازه از افتخارات دست یابد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ