دورتموند امشب برای اولین بار در سال جاری طعم باخت را چشید و این باخت تاوان سنگینی برای نماینده آلمان داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن ایرانی لخ پوزنان فرصت بازی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ رقابت‌های اروپایی را نخواهد داشت.
مهاجم خارجی فصل گذشته آلومینیوم از هواداران فوتبال در ایران خداحافظی کرد.
گری پالیستر، ستاره سابق منچستریونایتد، به اریک تن‌هاخ و این باشگاه هشدار داد که کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده دشوار است.
با اعمال قانون محدودیت سنی داوران، دو کمک داور سرشناس و بین‌المللی فوتبال ایران هم از عرصه قضاوت کنار رفتند.
مهاجم سرشناس خارجی فوتبال ایران در آستانه 40 سالگی شرایط ویژه ای را پشت سر می گذارد.
طبق ادعای یکی از رسانه‌های کرواسی، لوکا مودریچ ممکن است در صورت قهرمانی کرواسی در لیگ ملت‌ها از بازی‌های ملی بازنشسته شود.
قوانین مربوط به سهمیه‌های بازیکنان در لیست تیم‌ها اگرچه باشگاه‌ها را به سمت جوانگرایی سوق می‌دهد اما باعث خروج تعداد زیادی بازیکن از ایران خواهد شد.
سیدمهدی سیدعلی با عبور از ۴۵ سالگی و باتوجه به قوانین فوتبال ایران، به پایان کار خود در داوری رسیده است.
رم با شکست 2-1 از فیورنتینا شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان از طریق سری آ را قطعا از دست داد و حالا فقط با قهرمانی در لیگ اروپا سهمیه را کسب خواهد کرد.
ستاره پرتغالی سپاهان اعلام کرد آخرین بازی خود برای این تیم را مقابل مس کرمان انجام داد.
تصاویر تازه منتشر شده‌ای از گرت بیل ستاره فوتبال تیم ملی ولز نشان می‌دهد که او پس از خداحافظی از دنیای فوتبال در حال آماده سازی تورنومنت گلف در کالیفرنیا است. جالب اینکه انتشار این تصاویر بعد از حذف رئال مادرید از لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که هواداران این تیم، باز هم شاهزاده ولزی را مورد انتقادات تند خود قرار دهند.
تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در بیست و دومین دوره لیگ برتر امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور بود که این بازی با نتیجه ۷ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
میلانو با شکست در بازی سوم برابر پیاچنزا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازماند.
پرسپولیس بالاخره در روز شنبه یک برد مهم به دست آورد تا خرافات را به باد فراموشی بسپارد.
چلسی پس از شکست در دو دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با این رقابت‌ها خداحافظی کرد.
امیر غفور با وجود اینکه با درخشش خود توانست یکی از ارکان اصلی قهرمانی تیم شهداب یزد در لیگ برتر والیبال ایران باشد، تصمیم گرفت از تیم ملی خداحافظی کند.
مژگان خدادادی از بازیکنان موفق و پرافتخار بسکتبال بانوان ایران پس از سری سوم فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان در مراسمی از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد.
پگاه نوری، خواهر پژمان نوری بعد از ۱۵ سال پوشیدن پیراهن تیم فوتبال بانوان ملوان، با چهره‌ای اشکبار و در آغوش برادرش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
لایپزیش قصد دارد هفته آینده در دیدار مقابل سیتی در لیگ قهرمانان مراسم خداحافظی با رالف رانگنیک، سرمربی سابق خود را برگزار کند اما یوفا می‌گوید این باشگاه باید به مراسمی کوچک اکتفا کند.
روبرتو تورس، کاپیتان تیم اوساسونا امروز در آخرین کنفرانس مطبوعاتی‌اش، کدهایی داد که ثابت می‌کند او آماده سفر به ایران‌ برای پوشیدن پیراهن سرخ است.
کازیوشی میورا، مهاجم ۵۵ ساله ژاپنی همچنان قصد دارد فوتبال خود را ادامه دهد.
شکست 2-1 اتلتیکو مادرید مقابل پورتو و تساوی بایر لورکوزن در دیگر بازی گروه باعث شد اتلتیکو هم با لیگ قهرمانان و هم با لیگ اروپا خداحافظی کند.
سرخیو بوسکتس، ستاره بارسلونا، وداع تلخی با لیگ قهرمانان اروپا داشت.
کاسمیرو در نشست خبری مراسم خداحافظی خود تاکید کرد که هرگز به خاطر پول از رئال جدا نشده و پس از فینال لیگ قهرمانان تصمیم خود را گرفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ