رییس کمیسیون اقتصادی مجلس: هر اقدامی که بتواند تصدی‌گری دولت را به طور مستقیم و غیر مستقیم در اقتصاد کاهش داده و سهم بخش خصوصی و مردم را افزایش دهد قابل تقدیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان ثبت احوال گفت: برای این تجمیع دستگاه‌های مختلف به زیرساخت‌های گوناگون نیاز دارند، اما با بانک ملی ایران تفاهم کردیم، ظرف مدت سه ماه با توجه به کارگروهی که تشکیل شده است نیاز‌های مربوط به این اقدام را فراهم کنیم و ضمن ایجاد زیرساخت‌های لازم، این کار در مدت سه ماه انجام شود.
بانک ملی ایران در چهار ماهه ابتدایی سال جاری در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم،رشد تولید» و بهبود وضعیت شرایط تولید در کشور،اقدام به اعطای تسهیلات با سرفصل های مختلف کرده است.
هرچند که در خبرها آمده است با دراختیار گرفتن ۶۰ درصد سهام یک بانک زیان‌ده خصوصی توسط وزارت اقتصاد این بانک دولتی شده است اما عملا این کار برای تسریع در فرایند انحلال این بانک صورت گرفته است.
متقاضیان تسهیلات طرح «مروارید» بانک ملی ایران می توانند به صورت غیرحضوری و در کوتاه ترین زمان نسبت به افتتاح حساب خود در سامانه بام اقدام کنند.
مشتریان جدید بانک ملی ایران می توانند بدون مراجعه به شعب بانک و با احراز هویت هوشمند طی چند مرحله ساده در سامانه بام، نسبت به افتتاح حساب دیجیتال خود اقدام کنند.
رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی از اقدام ابتکاری و نوآورانه بانک تجارت در اجرای پویش «بهاریه» که در نوروز ۱۴۰۲ با محوریت پاسداشت زبان و ادبیات فارسی برگزار شد، تقدیر کرد.
رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی از اقدام ابتکاری و نوآورانه بانک تجارت در اجرای پویش "بهاریه" که در نوروز 1402 با محوریت پاسداشت زبان و ادبیات فارسی برگزار شد، تقدیر کرد.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی برای تأمین ارز واردکنندگان با تأخیر اقدام می‌کند و این پروسه طولانی برخلاف تسهیل عرصه تولید است.
باشگاه استقلال در تلاش است مطالبات احمد موسوی را از طریق بانک شهر پرداخت کند.
معاون مرکز مبادلات گفت: علاوه بر بانک ملی از این پس، بانک ملت نیز نسبت به فروش ارز مسافرتی اقدام می‌کند.
بانک مرکزی امروز طی بخشنامه‌ای بانک‌ها را مکلف کرد با قید تسریع نسبت به رفع مسدودی از حساب‌های وکالتی متقاضیان ثبت‌نام خودروهای وارداتی که به نام سازمان حمایت مسدود گردیده بود اقدام نمایند.
همزمان با آغاز به کار سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی از ششم اسفندماه بانک ملی آمادگی دارد تا نسبت به انجام فرایند بانکی مربوطه برای افتتاح حساب وکالتی متقاضیان خرید خودرو اقدام کند.
از شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱علاوه بر صرافی‌های مجاز، شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت، سپه و صادرات ایران نسبت به فروش ارز در سرفصل تأمین نیازهای ضروری در سقف معادل ۵۰۰۰یورو اقدام خواهند کرد.
عضو هیأت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ۷ شرکت صنعتی در دولت خبر داد که بادریافت زمین ازسازمان ملی زمین ومسکن وبدون دریافت تسهیلات بانکی برای کارکنان خود به احداث مسکن اقدام خواهندکرد
بانک مرکزی امروز از برنامه جدید برای پاسخ به نیاز ارزی مردم خبر داد. اقدامی که هرچند با ابهاماتی همراه شده است، اما تا به این لحظه، نشان از افزایش حجم عرضه ارز به متقاضیان در صفوف صرافی‌ها دارد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این اقدام به تعدیل شاخص ارزی کمک خواهد کرد یا خیر؟
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام رئیس جمهور مبنی بر تغییر رئیس کل بانک مرکزی ضروری و اجتناب‌ناپذیر بود. البته ضروری است این تغییر با اصلاحات ساختاری و مدیریتی تکمیل شود.
رحمان عموزاد یکی از آزادکاران عنوان‌دار تیم بانک شهر در اقدامی عجیب در مراسم وزن کشی رقابت‌های نیمه نهایی لیگ برتر حضور نیافت.
رحمان عموزاد یکی از آزادکاران عنوان‌دار تیم بانک شهر در اقدامی عجیب در مراسم وزن کشی رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر حضور نیافت.
رحمان عموزاد یکی از آزادکاران عنوان‌دار تیم بانک شهر در اقدامی عجیب در مراسم وزن کشی رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر حضور نیافت.
بانک مرکزی به منظور گسترش و تسهیل ابزارهای مالی در شبکه بانکی کشور، اقدام به انتشار اوراق گواهی ارزی با عاملیت بانک ملی ایران می‌کند.
بانک مرکزی به منظور گسترش و تسهیل ابزارهای مالی در شبکه بانکی کشور، اقدام به انتشار اوراق ریالی مبتنی بر ارز (دلار) با عاملیت بانک ملی ایران می‌کند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: افرادی که نگران نوسان در بازار ارز هستند و به این دلیل خرید ارز انجام می‌دهند باید بدانند که از روزهای آینده ابزار جدید را در این حوزه معرفی می‌کنیم.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک‌ها نباید بدون ضابطه اقدام به اضافه برداشت از بانک مرکزی و خلق پول در چرخه اقتصادی کنند.
بانک مرکزی اعلام کرد: بانک‌های ملت، ملی، تجارت، صادرات و سپه به عنوان بانک‌های فروش ارز اربعین انتخاب و شعب منتخب و شعب منتخب آن‌ها اقدام به فروش ارز به زوار می‌کنند.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: در حال حاضر فرایند تحویل اقلام مکشوفه به مالباختگان در حال انجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ