در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پتروشیمیایی که شامل ۱۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. شاملا در ادامه روند فروش خوب خود، توانست در فروردین ماه سال جاری باز هم رکورد فروش را جابجا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هدایت ممبینی اعلام کرد فدراسیون فوتبال به منظور برگزاری بازی تدارکاتی برای تیم ملی مذاکرات خود را با هشت کشور آغاز کرده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حمایت مهاجرانی از وزارت خارجه در ماجرای تغییر سالن نشست خبری «بن فرحان» /رشیدی: وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی می‌کند / محسن آرمین: اصلاح‌طلبان اصرار دارند بهزاد نبوی ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گیرد/ قرائت خطبه عقد خواهر شهید مدافع حرم مجید قربانخانی توسط رهبر انقلاب و... را می‌خوانید.
با وجود میزبانی اصفهان، هیچ کدام از دو تیم ایرانی مسابقات جام باشگاههای هندبال آسیا به نیمه نهایی نرسیدند.
تیم هندبال شاملی کازرون با توقف برابر تیم النجمه بحرین متحمل دومین شکست خود در جام باشگاه های آسیا شد.
در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم نیروی زمینی شاملی با کسب دومین برد خود همراه سپاهان در رده چهارم گروه های خود قرار گرفتند.
در پایان روز سوم مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا تیم شاملی و فولاد در رده چهارم گروه‌شان قرار گرفتند.
تیم هندبال شهید شاملی کازرون در دومین دیدار خود از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شکست خورد.
مدیر عامل تیم هندبال شهید شاملی کازرون می گوید اگر کمک و مساعدت فدراسیون نبود، نمی توانستیم در مسابقات باشگاههای آسیا شرکت کنیم.
تیم هندبال شهید شاملی کازرون در اولین مسابقه خود در جام باشگاه های آسیا در شهر اصفهان برابر تیم جونیور چین به برتری رسید.
تیم نیروی زمینی شهید شاملی در اولین دیدار خود در جام باشگاههای آسیا مقابل جونیور چین به برتری دست یافت.
سرپرست دبیری فدراسیون هندبال می‌گوید با توجه به روابط خوبی که با آسیا دارند هیچ محرومیت و جریمه‌ای شامل حال فدراسیون ایران نمی‌شود.
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران که در دوره قبلی قهرمان آسیا شد، به مسابقات آسیایی 2023 هند اعزام نخواهد شد.
سرمربی تیم هندبال نیروی زمینی شهید شاملی کازرون می‌گوید بازیکنان به دلیل وقفه‌ها چندین دوره بدنسازی کردند و خستگی در بدن آنها باقی مانده است.
گوگل تمام مراحلی که در آن جستجو کرده‌اید، در یک رکورد ویژه نگه می‌دارد که شامل تمام جستجو‌های شما از زمان اولین ورود به این مرورگر می‌شود، این موضوع ساده‌ای نیست؛ زیرا از یک سو بر سبکی رایانه و از سوی دیگر بر امنیت داده‌های شما تاثیر می‌گذارد.
شیرازی، دبیر کمیسیون حقوقی بانک‌های دولتی گفت: ابربدهکاران شامل بخشودگی نمی‌شوند و در چهارچوب مخصوص به خودشان با آن‌ها برخورد می‌شود.
تمام دغدغه مجموعه نظام این است که ممکن است این پیشینه در آتیه و زندگی شان موثر باشد و تحت عنوان پیشینه محکومیت کیفری یا پیشینه محکومیت موثر کیفری تلقی شود و آن ها را از روند زندگی عادی باز بدارد و مشکلاتی را برای آن ها ایجاد کند که با این عفو، این پرونده ها مختومه و موجب زوال مجازات و محکومیت کیفری‌شان خواهد شد.
مس کرمان در هفته دهم لیگ برتر هندبال مردان مقابل شهید شاملی کازرون شکست خورد.
فلافل در اصل یک غذای عربی است که در ایران نیز پرطرفدار است، این غذا به علت استفاده از نخود پخته در تهیه آن ارزش غذایی بالایی نسبت به دیگر ساندویچ‌هایی که از بیرون تهیه میکنیم دارد و پر فایده‌تر است. اما ادویه فلافل شامل چه چیز‌هایی می‌شود؟
کالابرگ الکترونیکی با قیمت پایه شهریور ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است و مابه‌التفاوت آن به‌صورت یارانه به مردم پرداخت می‌شود، همچنین در صورت افزایش قیمت کالاها، تمهیدات جبرانی پیش‌بینی شده است.
در آغاز سال ۲۰۲۳، عوامل متعددی شامل نگرانی‌های عرضه و تقاضا، سیاست پولی انقباضی در سراسر جهان، انتظارات برای کندی رشد اقتصادی و رکود احتمالی و بازگشایی چین و خروج این کشور از قرنطینه کرونا، در روند کوتاه مدت و میان مدت قیمت نفت تاثیر خواهند گذاشت.
در ایران بر اساس آخرین شیوع‌شناسی در دسترس، تریاک رایج‌ترین ماده مصرفی است و بیش از ۵۰ درصد مصرف مواد در کشور را شامل می‌شود.
هفته اول لیگ برتر هندبال زنان با برتری شاملی کازرون، سنگ آهن بافق، فولاد هرمزگان و شیشه قزوین به پایان رسید.
در نظام پولی، عرضه پول، فرآیند پیچیده‌ای است و برآیند رفتار‌های متقابل چهار گروه از عامل‌های موثر بر آن، شامل بانک مرکزی، بانک‌های تجاری و تخصصی، سپرده‌گذاران و دریافت‌کنندگان وام می‌شوند. پول پرقدرت، عبارت است از پولی که مستقیما توسط بانک مرکزی به وجود می‌آید و شامل موارد ترازنامه بانک مرکزی می‌شود.
رئیس سازمان زندان‌ها از اعمال ارفاقات قانونی برای زندانیانی که دارای حسن رفتار باشند، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ