اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در صورت قهرمانی سیتی در لیگ قهرمانان، احتمال اینکه ارلینگ هالند در رقابت برای توپ طلا از لئو مسی سبقت بگیرد، بالا خواهد رفت.
تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش خیره کننده یوکیچ و ماری، سری فینال NBA را دو بر یک پیش افتاد.
دورتموند که بیست‌و‌دومین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کرد، 70 امتیازی شد و صدر جدول را از چنگ بایرن مونیخ درآورد. این در حالیست که دو تیم تنها یک بازی دیگر تا پایان فصل دارند. در هفته پایانی بوندس‌لیگا بوروسیا دورتموند میزبان ماینتس است و بایرن مونیخ در خانه کلن به میدان می‌رود.
مهدی طارمی توانست با پوکر مقابل فامالیسائو از رکورد هالک در لباس پورتو عبور کند.
بجنورد_ رئیس دستگاه قضا گفت: مرتکبین جرایم خشن و سرقت که امنیت فیزیکی و روانی مردم و شهروندان را تهدید می‌کنند، در فهرست عفوها قرار نمی‌گیرند و موارد ارفاقی شامل آنها نمی‌شود.
بجنورد_ رئیس دستگاه قضا گفت: مرتکبین جرایم خشن و سرقت که امنیت فیزیکی و روانی مردم و شهروندان را تهدید می‌کنند، در فهرست عفوها قرار نمی‌گیرند و تأسیسات ارفاقی شامل آنها نمی‌شود.
ولیپور گودرزی با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان گفت: متهمان پس از انتقال به اداره هفدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۳۵ فقره سرقت از خانه‌های شهروندان در نقاط مختلف تهران و به خصوص مناطق شمالی تهران اعتراف کردند.
بخشی از ثروت چارلز، پادشاه انگلیس از مدیریت املاک سلطنتی دوک نشین کورنوال می‌آید که شامل ۱۳۰ هزار هکتار زمین، ۲۶۰ اراضی کشاورزی و املاکی در سراسر انگلستان و ولز است و شامل یک زمین کریکت در جنوب لندن هم می‌شود. این دوک نشین از قدیم توسط بزرگترین پسر شاه حاکم اداره می‌شود.
یک گروه از هکرهای روسی با سرقت سایبری اطلاعات محرمانه افسران نیروهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، از فروش اسناد طبقه‌بندی شده به صورت آنلاین خبر داد.
مسابقه برترین‌های تپانچه بانوان امروز (شنبه)، ۱۳ اسفند در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
جدیدترین تغییرات شاخص قیمت مصرف کننده به تفکیک استان نشان می‌دهد در پایان بهمن ماه، در حالی که نرخ تورم سالانه به رقم ۴۷.۷ درصد رسیده است، نرخ تورم سالانه ۱۱ استان کمتر از تورم سالانه کل کشور است.
مقامات سئول می‌گویند که کره شمالی از دارایی‌های دیجیتال برای تامین مالی پروژه‌های توسعه هسته‌ای و موشکی خود استفاده می‌کند.
سبقت یونایتد از سیتی باوجود ۲ گل مردودی وی‌ای‌آر!
مدافع پرسپولیس از دروازه‌بان اول سرخ‌ها سبقت گرفت.
تصویب قانون جوانی جمعیت از سوی مجلس با ارائه بسته های تشویقی متنوع یک گام رو به جلو برای بهبود وضعیت کنونی است که باید با همراهی دولتمردان در اجرای این قانون توام شده تا نتیجه بخش باشد.
کریستیانو رونالدو با انتقال به باشگاه النصر به پردرآمدترین فوتبالیست دنیا تبدیل شده است.
سبقت ناگهانی ژاپن از ایران در رنکینگ فیفا
هفته هفتم لیگ برتر هندبال با صعود تیم شاملی به صدر جدول پایان یافت.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به وضعیت ترافیک معابر شهر تهران، نسبت به سرعت و سبقت غیرمجاز در معابر خلوت شهر هشدار داد.
مأموران در گزارش خود به بازپرس جنایی اعلام کردند: مقتول در حالی پیدا شده بود که دست‌هایش را از پشت بسته و شالی دور گردنش گره خورده بود و به نظر می‌رسید که از خانه او سرقت هم شده است.
بایرن مونیخ با پیروزی 5-0 مقابل ویکتوریا پلژن به رکورد خارق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.
یکی از اهالی روستا «گیلاوندان» گفت: قیمت برنج حدود ۱۰۰ هزار تومان است، اما شالی برنج قیمتی حدود ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان دارد، اگر در یک شب فقط ۳۰ کیلوگرم هم درو کنند، چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان ارزش دارد که نصیب سارقین می‌شود. وقتی دسته جمعی این کار را انجام می‌دهند شاید شبی ۱۰۰ کیلوگرم هم بتوانند درو کنند، ارزش آن تقریباً شبی ۴.۵ تا ۵ میلیون تومان می‌شود.
در برخی کشور‌ها اگر سارق برای ۳۰سرقت دستگیر شود، مجازاتی متناسب با همان میزان سرقت خواهد داشت، اما در ایران ۱۰سرقت یا ۵۰سرقت فقط یک مجازات برای سارق دارد: «اگر سرقت اولی باشد، ۳ماه و یک روز و اگر سابقه‌دار باشد، نهایت ۷سال. در مواردی هم که شاکی خصوصی ندارد، شامل عفو می‌شود. زندانی هم شوند به‌راحتی مرخصی می‌گیرند و در برخی موارد، حین مرخصی سرقت هم می‌کنند. به لحاظ اطلاع از قانون هم حرفه‌ای‌تر شده‌اند.»
اعمال تحریم‌های بیش‌تر جامعه بین المللی در سال ۲۰۱۷ و همه گیری کووید-۱۹ کره شمالی را به سمت روش‌های غیرقانونی فزاینده برای دستیابی به ارز خارجی سوق داده است. برای مثال، طبق گزارش Chainalysis یک پلت فرم داده بلاک چین در سال ۲۰۲۲ میلادی کره شمالی ۱.۵ میلیارد دلار ارز دیجیتال را در فاصله سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ میلادی به سرقت برده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ