هفته اول لیگ برتر هندبال زنان با برتری شاملی کازرون، سنگ آهن بافق، فولاد هرمزگان و شیشه قزوین به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره شمالی برنامه توسعه موشکی خود را از دهه ۱۹۷۰ آغاز کرده است. در سال ۱۹۸۴، کره شمالی موشک بالستیک اسکاد-بی با برد ۳۰۰ کیلومتر تولید کرد. همچنین این کشور موشک‌های Scud-C (برد ۵۰۰ کیلومتر)، Scud-D (برد ۸۰۰ کیلومتر) و No-Dong (برد ۱۳۰۰ کیلومتر) را توسعه داد. کره شمالی همچنین صادرکننده موشک به کشور‌های مختلفی مانند پاکستان، ایران و مصر است.
در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم نیروی زمینی شاملی با کسب دومین برد خود همراه سپاهان در رده چهارم گروه های خود قرار گرفتند.
تیم نیروی زمینی شهید شاملی در اولین دیدار خود در جام باشگاههای آسیا مقابل جونیور چین به برتری دست یافت.
منابع خبری به تازگی تصاویر دهشتناک از سیل شدید در منطقه شانلی اورفا ترکیه منتشر کرده اند.
کره شمالی روز سه شنبه دو موشک بالستیک میان برد جدید را شلیک کرد.
رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفت: ارتش ما ضمن تقویت نظارت و هوشیاری خود، وضعیت آمادگی کامل خود را با همکاری نزدیک با ایالات متحده حفظ می‌کند.
در طول دهه ۱۹۸۰، ارتش چین شروع به ساخت نیروی نظامی عظیم کرد که بیش از ۱۲۰۰ موشک بالستیک کوتاه برد و میان برد را شامل می شود و این موشک‌ها می‌تواند پایگاه‌های آمریکایی و تایوان را نابود کنند.
روابط پرتنش ایالات‌متحده و ونزوئلا زمانی تغییر جهت داد که ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تصمیم گرفت به اوکراین حمله کند. واکنش غرب به حمله روسیه به اوکراین شامل تحریم‌ها علیه مسکو و همچنین کاهش توانایی صادرات انرژی از سوی روسیه باعث شد قیمت انرژی در جهان به صورت ناگهانی افزایش پیدا کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند این افزایش قیمت انرژی اصلی‌ترین دلیل تغییر رویکرد دولت بایدن در قبال دولت نیکلاس مادورو بود.
هفته نخست از رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان با برد تیم شاملی و شیشه قزوین و صدرنشینی این تیم تازه لیگ برتری شده برگزار شد.
ارتش کره شمالی کره شمالی امروز جمعه دو فروند موشک بالستیک کوتاه برد شلیک کرد.
خواهر رهبر کره شمالی می‌گوید کسانی که به توانمندی‌های موشکی پیونگ‌یانگ شک دارند، به‌زودی خواهند فهمید که این موشک‌ها چه توانایی‌ دارند.
کره شمالی استراتژی امنیتی جدید ژاپن را محکوم کرد و نسبت به اقدامات نظامی هشدار داد.
کریستیانو رونالدو بعد از اولین برد تیم ملی فوتبال پرتغال در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، میهمانی شامی را برای هم‌تیمی‌هایش در رستورانی در شهر دوحه ترتیب داد.
موشک بالستیک قاره پیما شلیک شده توسط کره شمالی به حداکثر برد ۶ هزار و ۴۰ کیلومتری رسیده از فاصله ۹۹۹.۲ کیلومتری به سمت آب‌های آزاد دریای شرقی کره پرتاب شده است.
وزیر دفاع ژاپن مدعی شد که موشک بالستیک قاره پیما که امروز توسط کره شمالی پرتاب شد، برد کافی را برای رسیدن به خاک آمریکا داشت.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اسید‌های چرب ضروری که بدن قادر به ساخت آن‌ها نیست نام برد، (اسید چرب امگا ۳ و امگا ۶) و گفت: امگا ۶ واکنش التهابی را در بدن افزایش می‌دهد، تناسب صحیح امگا ۳ نسبت به امگا۶ در بدن، به کاهش التهاب کمک می‌کند.
کره شمالی بامداد چهارشنبه سه فروند موشک بالستیک کوتاه برد را به سمت دریای ژاپن شلیک کرد.
ارتش کره جنوبی از شلیک دو موشک بالستیک کوتاه برد کره شمالی به سمت آب های شرقی این کشور خبر داد.
شاگردان هروه رنار موفق به کسب پیروزی مقابل تیم ملی مقدونیه شمالی شدند.
کره شمالی در پی مانور مشترک موشکی کره جنوبی و آمریکا و بازگشت یک ناو هواپیمابر آمریکایی به منطقه و در پاسخ به این اقدام، بامداد امروز ۲ موشک بالستیک کوتاه برد به سمت سواحل شرقی خود به سوی آب‌های دریای ژاپن شلیک کرد.
ظرف ۱۲ روز گذشته، این ششمین آزمایش موشکی کره شمالی است که توسط ستاد مشترک ارتش کره جنوبی و دولت ژاپن گزارش شد و این درحالی است که این کشور روز سه‌شنبه هم یک موشک بالستیک میان برد دیگر به سمت ژاپن شلیک کرده بود.
این اولین موشک کره شمالی بود که از سال ۲۰۱۷ بر فراز ژاپن پرواز و چنین خط سیری را دنبال می‌کرد. توکیو اعلام کرد که برد ۴۶۰۰ کیلومتری این موشک احتمالا می‌توانست «طولانی‌ترین» مسافت طی‌شده برای یک آزمایش موشکی کره شمالی محسوب شود.
ارتش کره جنوبی اعلام کرد که این موشک بالستیک کوتاه برد بوده و درست قبل از ساعت ۷ صبح به وقت محلی از حوالی منطقه «تائچون» در پیونگ‌یانگ شلیک شد و حدود ۶۰۰ کیلومتر (۳۷۳ مایل) در ارتفاع ۶۰ کیلومتری و سرعت ۵ ماخ پرواز کرد.
پادشاه جدید انگلیس در ادامه گاف‌های عجیب و غریبش، در سفر به ایرلند شمالی، تاریخ را فراموش کرده و از «جوهر» خودنویس هم عصبانی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ