حتی اگر سن خواب شما بیشتر از سن تقویمی باشد، به این معنی نیست که خطر مرگ و میر شما بالاتر خواهد بود.آدم‌هایی را می‌بینید که در ۹۰ سالگی سیگار می‌کشند و الکل می‌نوشند و از خود می‌پرسید: چطور این شخص این همه مدت زنده مانده است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی سالم با سلامت روانی خوب، صرف‌نظر از سن و سابقه مرتبط است.
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، شانس جذب کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن را صفر درصد اعلام کرد.
باشگاه رم به اصرار ژوزه مورینیو قصد دارد رناتو سانچس را از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرد.
کیلیان امباپه که امسال تابستان رابطه‌ای پرتنش با پاری سن ژرمن پیدا کرده امروز در دیدار دوستانه این تیم مقابل لوهاور موفق به گلزنی شد.
دو باشگاه اتلتیکو مادرید و اتلتیکو سن لوئیس برای انتقال دائم خوان مانوئل سانابریا به توافق رسیدند.
این روانشناس کودک و نوجوان با اشاره به اینکه سن ۱۲ تا ۱۶ ماهگی نیز سن مناسبی برای جداکردن است، ادامه داد: ۱۷ تا ۲۱ ماهگی نیاز به والدین بیشتر می‌شود و جدا کردن موفق آمیز نیست.
در حالی که همه ما تغییرات طبیعی ناشی از افزایش سن را تجربه خواهیم کرد، برخی افراد ممکن است سریعتر از دیگران پیر شوند. استعمال دخانیات، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کمبود خواب و سطوح بالای استرس همگی می‌توانند روند پیری را تسریع کنند؛ به همین دلیل محققان به کشف عوامل مختلفی ادامه می‌دهند که ممکن است به ما کمک کنند ترمز پیری را بکشیم.
محققان می‌گویند دریافت نکردن فلاوانول‌های کافی- ترکیبات طبیعی موجود در میوه‌ها، سبزیجات و حتی شکلات- می‌تواند منجر به کاهش حافظه مرتبط با افزایش سن شود.
پروفسور کاثورن در مجله eLife نوشت که هورمون‌ها باعث می‌شوند بدن مردان و زنان نسبت به رژیم‌های غذایی کم کالری واکنش متفاوتی نشان دهند. با بالا رفتن سن زنان و یائسگی استروژن آن‌ها کاهش می‌یابد، که توضیح می‌دهد که چرا رژیم غذایی در افراد مسن به همان اندازه خوب عمل می‌کند.
به نظر می‌رسد که خواص سیب درختی به سلول‌های عصبی کمک می‌کند تا زنده بمانند و به عملکرد خود ادامه دهند؛ بنابراین ممکن است با مهار مرگ نورون‌های مرتبط با افزایش سن به این روند کمک کند.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که پایبندی به یک روال خواب منظم از شریان‌ها در مقابل افزایش سن محافظت می‌کند.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، علیرغم حضور در مراسم اهدای جوایز بهترین بازیکنان سال فیفا عکسی با خوان لاپورتا نگرفت.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، می‌گوید توصیه‌اش درباره خوب غذا خوردن و خوب خوابیدن خطاب به نیمار نبوده است.
بایدن به شدت تحت نظارت قرار دارد و مقام‌های کاخ سفید و مشاوران سیاسی او نگران حجم عظیم تحقیقاتی هستند که در هفته‌ها و ماه‌های آینده سرازیر خواهند شد درست زمانی که بایدن در سن ۸۰ سالگی یک انتخابات طاقت فرسا را پیش رو خواهد داشت. واقعیت آن است که اکنون قطعا بایدن و مشاوران ارشدش شب‌ها خواب راحتی ندارند.
پاری سن ژرمن در هفته بیست و دوم لیگ یک به مصاف تولوز رفت و با دو گل اشرف حکیمی و لیونل مسی موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، در دیدار امشب تیمش مقابل مون‌پلیه در عرض 3 دقیقه سه موقعیت عالی برای گلزنی را از دست داد و چند دقیقه بعد مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
بسیاری از مطالعاتی که طی سالیان متمادی صورت گرفته اند اثرات عوامل زندگی ما بر عملکرد سیستم ایمنی را بررسی کرده‌اند و نشان می‌دهند اگرچه سیستم ایمنی بدن ما تحت تاثیر فعالیت بدنی، سن و حتی خواب قرار می‌گیرد، اما تاثیرگذارترین عامل رژیم غذایی ما می‌باشد. میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، لوبیا و مغز‌ها به غنی سازی بدن با ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها کمک می‌کنند.
خبر خوب این است: ما می‌دانیم که چگونه این ویروس‌های "تهدید کننده سه گانه" را درمان کنیم. در حالی که هنوز واکسنی برای درمان ویروس سن سیشیال تنفسی وجود ندارد واکسن‌هایی برای آنفولانزا و کووید وجود دارند.
خوان کوادرادو، ستاره کلمبیایی یوونتوس، دیدار با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان را مهم توصیف کرده است.
آیا بالای ۵۰ سال سن دارید و پنج ساعت یا کمتر در شبانه روز می‌خوابید؟ نتیجه مطالعه‌ای که در هفته جاری منتشر شده هشدار می‌دهد که این موضوع می‌تواند برای سلامت شما در بلند مدت مشکل ایجاد کند.
به نظر می‌رسد که شایعات مطرح شده درباره رابطه نه چندان خوب ستاره‌های پاری سن ژرمن خیلی هم بی‌مورد نیست.
فیروزجا به مصاف کاسپاروف افسانه‌ای می‌رودنابغه ایرانی جهان شطرنج، بعد از عملکرد خوب در رقابت‌های سن لوئیس آمریکا این‌بار در تورنمنتی جدید در حضور کاسپاروف دست به مهره خواهد شد. فیروزجا به مصاف کاسپاروف افسانه‌ای می‌رود
نابغه ایرانی جهان شطرنح بعد از عملکرد خوب در رقابت های سن لوئیس آمریکا این بار در تورنمنتی جدید در حضور کاسپاروف دست به مهره خواهد شد.
سن خواب یک سن پیش بینی شده است که بر اساس کیفیت خواب با سلامت فرد مرتبط است؛ بنابراین برای مثال، اگر ویژگی‌های خواب ده‌ها فرد ۵۵ ساله را تجزیه و تحلیل کنید و آن‌ها را میانگین بگیرید، ایده‌ای خواهید داشت که خواب در آن سن چگونه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ