رئیس اورژانس تهران گفت: اورژانس تهران در مسیرهای پنج گانه راهپیمایی جاماندگان اربعین استقرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترکیدگی لوله آب شرب در محدوده ضلع جنوبی تقاطع انقلاب ـ ولیعصر و تمهیدات ترافیکی به عت این حادثه خبر داد.
مدیرعامل راه‌آهن گفت: برای تردد زائران اربعین به خرمشهر قطارهای فوق‌العاده، در نظر گرفته شده و زائران از خرمشهر تا شلمچه، رایگان جابجا خواهند شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تمهیدات این سازمان جهت جذب و نگهداشت نیرو و پزشکان متخصص را تشریح کرد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح تمهیدات ترافیکی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی پرداخت.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم شیرخوارگان حسینی (ع) را تشریح کرد.
تمهیدات ترافیکی تجمع مردمی در میدان امام حسین (علیه‎السلام) بمناسبت روز عفاف و حجاب از زبان رئیس پلیس راهور پایتخت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در کشور عراق تمهیدات هلال احمر ایران برای روز عرفه در کربلا را تشریح کرد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به اینکه برای تمتع امسال ۲۳۰۰ زائر ایرانی بالای ۸۰ سال داریم، گفت: تمهیدات گسترده‌ای برای حفظ سلامت زائران در نظر گرفته شده است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اشاره به اینکه برای تمتع امسال ۲۳۰۰ زائر ایرانی بالای ۸۰ سال داریم، گفت: تمهیدات گسترده‌ای برای حفظ سلامت زائران در نظر گرفته شده است.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: به منظور برگزاری هرچه بهتر آئین راهپیمایی روز قدس، تهمیدات ویژه تردد و توقف وسایل نقلیه در هسته مرکزی کلانشهر مشهد اجرا می‌شود.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به‌ منظور تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافران‌نوروزی، با توجه به وجود سامانه بارشی در کشور و همچنین کاهش حوادث جاده‌ای به طرح نکاتی پرداخت.
در پنجاه‌وچهارمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تمهیدات لازم برای سفرهای نوروز ۱۴۰۲ از سوی مسئولین کمیته‌های عضو ستاد مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس مرکز اورژانس تهران، تمهیدات این مرکز را برای راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام کرد.
آستارا- گمرک آستارا به عنوان یکی از قدیمیترین گمرکات کشور به دلیل نبودن زیرساخت‌ها و با توجه افزایش مبادلات بین ایران، اوراسیا و روسیه نیازمند تمهیداتی وِیژه برای تسهیل تردد کامیون‌ها است.
رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون‌های بین‌الملل سازمان سنجش آموزش کشور بر بازنگری مقررات، توسعه مراکز برگزاری و رفع مشکلات موجود آزمون آیلتس تأکید کرد و گفت: با تمهیدات پیش‌بینی شده هیچ مشکلی برای شرکت داوطلبان در آزمون آیلتس وجود نخواهد داشت.
رئیس جمهور گفت: باید تمهیدات لازم برای تجهیز مراکز واکسیناسیون فراهم شود تا کسانی که ۶ ماه از تزریق آخرین دز واکسن کرونای آنها گذشته، بتوانند نسبت به تجدید واکسیناسیون اقدام کنند.
رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد تأکید کرد: این وزارتخانه و شخص وزیر اقتصاد، با اندیشیدن تمهیدات مختلف، سعی در ارتباط بدون واسطه با جریانات کف بازار دارد.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی یوم‌الله ۱۳ آبان را اعلام کرد.
نماینده ویژه معاون گردشگری در ستاد اربعین گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اربعین حسینی (ع) از مرز بین‌المللی باشماق مریوان و اسکان و خدمات‌دهی به آن‌ها در کردستان اندیشیده شده است.
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای عراقی خواستار برقراری تمهیدات بیشتر برای ورود زمینی وهوایی زوار کشورمان و تسهیل ورود اتباع افغانستان و پاکستان از مرز زمینی ایران به عراق شد.
سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمت به زائران مراسم اربعین تمامی امکانات خود را بسیج کرده و بیش از هزار مرکز امدادی را برپا کرده است.
سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمت به زائران مراسم اربعین تمامی امکانات خود را بسیج کرده و بیش از هزار مرکز امدادی را برپا کرده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام با بیان اینکه با توجه به تهمیدات انجام شده با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی زائرانی که هم‌اکنون در مرز مهران استقرار دارند، برای اسکان و اقامت آنان هیچ‌گونه جای نگرانی وجود ندارد، اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان فردا تا ظهر هم میزبان این عزیزان هستیم، اما لازم است که این عزیزان به استان‌ها و شهرستان‌های خود برگردند و با همه ظرفیت‌ها در راستای برگشت زوار در خدمت زوار هستیم.
شهردار منطقه ۲ از پیش بینی تمهیدات لازم برای استقرار و فعالیت نیروهای خدمات شهری، در پایانه مرزی زرباطیه واقع در مرز مهران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ