اتحادیه اروپا در نظر دارد بررسی موضوع فساد درکشور مجارستان را به طور رسمی پیگیری کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوونتوس به دنبال محرومیت از رقابت‌‌های یوفا، باید از بخش قابل توجهی از درآمدهای این فصل صرف نظر کند.
شرکت تسلا از دولت آلمان درخواست کرده است تا مجوز ساخت بزرگترین خودروسازی را برای این شرکت صادر کند.
ابولا، نشریه معروف پرتغالی، از زیرنظر گرفتن شرایط مهدی طارمی توسط یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا خبر داد.
لیست ۲۳ نفره منچستر سیتی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.
برخی می‌گویند غرب به دلیل پیوند عمیق دولت اردوغان با نظام اقتصادی نئولیبرالیستی و توان دولتش برای بدل شدن «دیگری» هویت اروپایی، در پشت صحنه از پیروزی مجدد اردوغان حمایت می‌کنند.
مایکروسافت برای به تاخیر انداختن یک تحقیق آنتی تراست و جریمه احتمالی در اتحادیه اروپا پیشنهاد کرده قیمت های مختلفی برای محصولات سرویس «آفیس» خود و بدون اپ «تیمز» از کاربران دریافت کند.
مدافع جوان تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش با پیراهن فولاد با پیشنهادات چند تیم از کشورهای عربی و دو تیم اروپایی روبرو شده است.
رئیس جمهور آمریکا امروز سه شنبه در لهستان در کنفرانسی مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: آمریکا و اروپا به دنبال نابودی روسیه نیستند.
وزیر خارجه پرتغال اعلام کرد که اتحادیه اروپا اهمیت رابطه با کشورهای آفریقایی را نادیده نمی گیرد.
وزیرخارجه روسیه گفت که کشورهای آمریکا و اتحادیه اروپا به دنبال بازگرداندن وابستگی استعماری خود به آفریقا هستند.
«در پی اقدام اخیر پارلمان اروپایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دادنِ رای مثبت قابل توجه به طرح تروریستی اعلام کردن سپاه، تحلیل و تفسیر‌های زیادی در مورد پیام‌ها و تبعات این مساله و تاثیر آن بر آینده روابط ایران و اروپا مطرح می‌شود. از این رو، فرارو در گفتگو با ۲ تن از کارشناسان حوزه سیاست خارجی، به واکاوی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است.»
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اروپا می‌خواهد همانند گذشته به سرنوشت ملت ایران بازگردد و تاریخ ننگین و نکبت‌بار مداخلات گذشته خود را در سرزمین بزرگ ایران، تکرار کند.
ما طرحی را دنبال خواهیم کرد که محدودیت تردد کشتی‌های تجاری اروپایی در تنگه هرمز را به همراه خواهد داشت و اگر پارلمان اروپا نسبت به تصمیم خودش عقب‌نشینی نکند، مطمئن باشند اقداماتی را در پارلمان خودمان دنبال خواهیم کرد و با طرح‌های چندفوریتی تردد در تنگه هرمز را برای کشتی‌های اروپایی محدود می‌کنیم که مطمئنا به نفع آن‌ها نخواهد بود، لذا بهتر است تا دیر نشده پارلمان اروپا تصمیم خودش را کنار بگذارد و عقلانیت نشان دهد و از اقدامات احساسی دست بردارد.
شرکت آدیداس تصمیم گرفته تا برای تیم های مطرح اروپایی و آمریکای جنوبی، کیت های نوستالژی از دهه 90 طراحی کند.
مدیران باشگاه چلسی به دنبال مربی‌ای اتریشی برای جایگزینی گرام پاتر هستند.
مدیران باشگاه چلسی به دنبال مربی‌ای اتریشی برای جایگزینی گرام پاتر هستند.
صدقیان گفت: مساله همکاری برای همه کشور‌های منطقه بسیار مهم و حیاتی است، چه برای ایران و عراق و چه برای ۶ کشور عضو شورای همکاری. مساله‌ای که مانع تشکیل چنین ساز و کاری می‌شود، فقدان اعتماد میان طرفین است. قصران در دو طرف وجود دارد. ایران در اعتماد‌سازی در بین کشور‌های جنوب خلیج‌فارس کم‌کاری کرده است.
متا پلتفرمز مدتی است با رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا ارتباط برقرار کرده تا تحقیقات درباره استفاده از داده های کاربران و ارتباط آنها با تبلیغات دسته بندی شده در پلتفرمش را تسویه کند.
بروکسل مدعی شد از روند قانونی برای ضبط دارایی های روسیه در جهت بازسازی اوکراین استفاده خواهد کرد.
دیپلمات‌ها گفته‌اند که انتظار می‌رود این اقدامات در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در ۱۷ اکتبر (دوشنبه ۲۵ مهر) مورد تایید قرار گیرد.
مربی تمرین‌دهنده دیناموزاگرب معتقد است اگر این تیم به دنبال ادامه حضور در رقابت‌های اروپایی بعد از جام جهانی است، باید فکری به حال دفاع کند.
مهدی طارمی در رتبه ششم برترین گلزنان لیگ های اروپایی در سال 2022 میلادی قرار دارد.
وزرای انرژی اتحادیه اروپا در جستجوی راه حلی برای وخامت شرایط دسترسی به انرژی در این قاره تشکیل جلسه می دهند.
اتحادیه اروپا سعی دارد با اجرای پروژه های مختلف از رقابت میان قدرت های بزرگ در منطقه اقیانوس آرام جا نماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ