در پی تساوی روز گذشته خیبر مقابل مس شهر بابک مالک این باشگاه جمله جالبی به زبان آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک آینده از تعیین قیمت پایه سهام شرکت ارزش‌آفرینان آینده (مالک پروژه فرمانیه‌مال) خبر داد.
بهارستان-دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از بازداشت مالک و مهندس ناظر ساختمان گودبرداری شده در حادثه ریزش آوار در گلستان خبر داد.
مالک باشگاه شاهین از فروش امتیاز این تیم در لیگ دسته دوم کشور به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم حمایت مالی از سوی مسئولان استانی خبر داد.
جورج ماس، مالک باشگاه اینتر میامی در توئیتر خود خبر جذب لیونل مسی را تایید کرد.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد که خود را مقصر عدم صعود این تیم به لیگ برتر می‌داند، از هواداران عذرخواهی کرد.
هر چند وزارت ورزش از حل مشکل مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده اما ابهام بزرگ در مورد این که مالک کیست و به چه صورت به این مهم رسیده باقی مانده است.
شرکت اوپن ای آی مالک ابزار گپ هوش مصنوعی چت جی پی تی، دیروز از برطرف کردن یک نقص امنیتی خبر داد که باعث می‌شد گروه اندکی از کاربران بتوانند تاریخچه چت دیگران را ببینند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای دیدار جنجالی خیبر خرم‌آباد و شهرداری آستارا را اعلام کرد.
اولین مالک ثبت شده جزیره جولیان ورکمن بود که در ژوئن ۱۸۴۶ توسط فرماندار مکزیک پیو پیکو برای ساختن فانوس دریایی منصوب شد. در سال ۱۸۴۸، در پایان جنگ آمریکا و مکزیک، کالیفرنیا به همراه جزیره به مالکیت ایالات متحده درآمد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان نسبت به صحبت های مالک و سرمربی خیبر خرم آباد واکنش نشان داد.
مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با انتقاد از بی‌توجهی مدیران استان در خصوص وضعیت این تیم، از ناامیدی خود طی مسیری که دنبال کرده‌اند خبر داده است.
مالک و رئیس سابق کریستال پالاس می‌گوید انتقال نجومی انزو فرناندز به چلسی برای لیورپول خبر بدی است چرا که حالا کار این باشگاه برای جذب جود بلینگام بسیار دشوار خواهد بود.
ایلان ماسک مالک توئیتر با انتشار یک نظرسنجی از کاربران پرسید آیا باید از سمت خود به عنوان رئیس شرکت کناره گیری کند یا خیر.
توییتر، حساب کاربری خبرنگارانی را که در مورد ایلان ماسک خبر منتشر می‌کردند، تعلیق کرد و درحالی که گروه‌های مطبوعاتی این تعلیق را محکوم می‌کنند، مالک توییتر روزنامه‌نگاران را متهم می‌کند که باعث به خطر افتادن خانواده‌اش شده‌اند.
مالک باشگاه پورتو با اطمینان از ادامه فوتبال په‌په در این باشگاه خبر می‌دهد.
تبریز- مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی باشگاه ماشین سازی تبریز خبر داد و بر ضرورت پرداخت بدهی های این باشگاه توسط مالک آن تاکید کرد.
مالک بزرگ‌ترین کشتی تفریحی اروپا از استقرار این کشتی در دوحه برای اقامت هواداران فوتبال در طول جام جهانی 2022 خبر داد.
مالک بزرگترین کشتی تفریحی اروپا از استقرار این کشتی در دوحه برای اقامت هواداران فوتبال در طول جام جهانی 2022 خبر داد.
مالک تیم مازندرانی لیگ برتر کشتی آزاد از هدفش برای ایجاد یک کمپ استعدادیابی، خارج از فضای لیگ خبر داد.
سرپرست شهرداری آبادان با اشاره به وضعیت ایمنی ساختمان‌های عبدالباقی (مالک ساختمان متروپل) در شهر آبادان اظهار کرد: بازدید‌های اولیه از وضعیت ایمنی ساختمان‌های هلدینگ عبدالباقی انجام شده است، اما در مورد استحکام بنای این ساختمان‌ها نامه‌هایی به نظام مهندسی در خصوص ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی ساختمان، ارسال شده که این موضوع نیز در حال پیگیری است.
محمد جواد شکوری مقدم مدیر و مالک آپارات و فیلیمو در ویدئویی کوتاه خبر از تعطیلی پلتفرم آپارات گیم که درگاه داخلی مورد علاقه گیمرهای ایرانی بود داد. او در این ویدئوی انتقادی از نقش مستقیم پیمان جبلی رئیس رسانه ملی در این تعطیلی سخن گفته است و فشارهای او درباره مستهجن بودن فضای این شبکه پخش محتوا را دلیل این تعطیلی اعلام کرده است.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، مستقیما با فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در مورد انتقال احتمالی به استمفوردبریج تماس گرفته است.
همزمان با اعلام خبر پایان مراحل تولید این سریال، چهار بازیگر دیگر این پروژه نیز معرفی شدند و لیست بازیگران تکمیل شد. بدین ترتیب مالک سراج، مهری آل‌آقا، بهار نوحیان و سوسن مقصودلو از جمله دیگر نقش‌آفرینانی هستند که در این سریال حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ