گرت کروکس معتقد است کریستیانو رونالدو در یونایتد بازیکنی خودخواه بود و باید همان تابستان جدا می شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به حاشیه های امروز جلسه هیات مدیره و مخفی شدن خودش زیر کت بطور خوابیدا در صندلی عقب اتومبیل گفت: نمی دانم از کجا خبرنگاران پیدایم کردند!
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
قصد کشتن مادرم را نداشتم. مثل همیشه حرف‌هایی زد که عصبانی شدم. او از خواهرهایم طرفداری کرد. من هم با مشت به صورتش زدم و چاقو کشیدم. مادرم روی زمین افتاد و من فکر کردم تا چند دقیقه دیگر بلند می‌شود، اما چند دقیقه گذشت و وقتی بالای سرش رفتم متوجه شدم بیهوش شده است. چندبار او را صدا زدم و وقتی دیدم جواب نمی‌دهد شال را دور گردنش پیچیدم.
براد دابلیو.سِتسِر، کارشناس تجارت جهانی و امور مالی در شورای روابط خارجی می‌گوید: «اقتصاد نسبتا قوی در چند فصل گذشته محصول سیاست‌های ناپایدار بوده است. بنابراین به احتمال زیاد یک انقباض یا رکود وجود خواهد داشت.» او درباره پول محلی گفت: «ترک‌های کارگر وقتی ارزش لیر کاهش یابد احساس فقر بیشتری خواهند داشت. مردم برای یافتن شغل و دریافت حقوقی که هزینه‌های زندگی را پوشش می‌دهد، کار سخت‌تری خواهند داشت.»
هالند همچنین صاحب چندین ساعت ساخت شرکت سوئیسی رولکس است. او مدل چشم ببر دایتون را دارد که بیش از ۲۷۲ هزار یورو ارزش دارد. در طول تعطیلاتش در جزیره یونانی میکونوس در سال گذشته، این ساعت روی مچ دستش دیده شد.
خواستگاری تمام شده و خانواده دختر نیز تهدید او را جدی نمی‌گیرند تا اینکه دقیقاً چند ساعت بعد از خواستگاری و در بامداد روز گذشته – چهارشنبه ۶ اردیبهشت ماه - پسر جوان با داد و بیداد به طبقه دوم ساختمان محل زندگی اش که در محله دختر همسایه است رفته و شروع به ریختن بنزین روی خود می‌کند. مادر و برادر دختر سریع از خانه خارج می‌شوند تا او را منصرف کنند، اما پسر عاشق پیشه که آب از سرش گذشته، با شعله فندک خود را به شکل دردناکی می‌سوزاند.
با وجود آنکه خاتمی در ۱۶ آذر سال گذشته در بیانیه‌ای به حرکت‌های هنجارشکن صورت گرفته در برخی دانشگاه‌ها رسمیت داده بود این‌بار، اما با اشاره به شعار «زن، زندگی، آزادی» تلاش کرد با جنایت‌های صورت گرفته نیز مرزبندی کند و بگوید: «اگر زندگی می‌خواهیم، زندگی در براندازی پیدا نمی‌شود؛ چراکه در آن صورت ایران روزگار خوبی نخواهد داشت و آشوب و ناآرامی‌های سنگینی را درپی خواهد داشت.» این سخنان خاتمی درحالی که همواره تلاش دارد پس از مشخص شدن جهت‌گیری‌ها درفضای سیاسی کشور مواضع خود را تنظیم کند تا شاید در «تیم برنده» قرار بگیرد، اما همواره به بی‌اعتباری بیشتر وی ختم شده است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تأکید کرد که برای او تداوم کار نوجوانان و یادگیری راه و روش زندگی قهرمانی بیش از قهرمانی شاگردانش اهمیت دارد.
سرمربی جدید فولاد به مانند گذشته و طبق روال همیشگی، روز پر جنب و جوشی را کنار خط زمین سبز فولاد آر‌نا پشت سر گذاشت.
جسیکا گرینگ، یکی از نگهبانان‌های ET، ماه گذشته درباره تولد ۴۳ سالگی این پنگوئن گفت: «می‌خواستیم آن را به شادترین تولد تاریخ تبدیل کنیم. او یک پنگوئن بسیار خاص با ژن‌های باورنکردنی و کیفیت زندگی قوی است.»‌ای تی زندگی طولانی خود را با غوطه ور شدن در یک استخر خصوصی و یک کیک کامل از ماهی کپلین و یخ تزئینی جشن گرفت.
زن ۶۳ ساله گفت: سال است که در کنار هرمز زندگی کرده‌ام، ولی دیگر طاقت طمعکاری این پیرمرد را ندارم. در این مدت تصور می‌کردم که او با گذر زمان رفتارهایش را کنار می‌گذارد و حداقل در سال‌های آخر عمرش رفتارش بهتر می‌شود، اما هرچه زمان گذشت، او بدتر شد.
سرمربی تراکتور در مورد شایعات بازگشت کاوه رضایی گفت که «او جزو گذشته باشگاه» است.
از قهرمانی در لیگ برتر تا رویای حضور در پارالمپیک پاریس؛ پنج سال زندگی روی ویلچر بر پادوانی سخت گذشته و او هدف بزرگی در سر دارد.
در گذشته بایدن معامله‌های نامطلوب زیادی وجود داشته است. به نظر می‌رسد مبهم‌ترین دوره زندگی سیاسی او در دوره دوم ریاست جمهوری «باراک اوباما» بوده است زمانی که جو هنوز معاون رئیس جمهور بود و خانواده‌اش تلاش می‌کردند تا جایی که ممکن است از نفوذ او به نفع خود استفاده کنند.
ادن هازارد شب گذشته 90 دقیقه روی نیمکت نشست و کارلو آنچلوتی بر خلاف وعده قبلی به او میدان نداد. کارلتو در نشست خبری پس از بازی با سوالی در این رابطه روبرو شد.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، در مایورکا اسپانیا زندگی می کند. او روز گذشته به این شهر بازگشت بدون اینکه آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین تضمین شده باشد.
مانی حقیقی، فیلمساز ایرانی که هم به عنوان نویسنده و هم بازیگر با فرهادی همکاری کرده بود نیز مدعی شده که فیلم «گذشته» فرهادی بر اساس اپیزودی از زندگی خودش ساخته شده است. او مدعی است که فرهادی هرگز اجازه استفاده از داستان زندگی‌اش را نگرفته و تنها زمانی که از حقیقی درخواست بازی در این فیلم را داشته، این موضوع را با او در میان گذاشته است. حقیقی در این باره می‌گوید: «عجیب است که یک نفر به داستان زندگی شما گوش کند و برود و فیلمنامه ای درباره آن بنویسد و به شما بگوید "دوست داری در این فیلم بازی کنی؟" این نوعی راه دوربرگردان برای برقراری ارتباط است، اما برای من توهین‌آمیز نبود.»
دور از ذهن نیست که دوره ای از افول آهسته ای پیوسته را برای چین پیش بینی کنیم. اطرافیان شی و شخص او به انجام اصلاحات اقتصادی یا اجازه دادن به نوعی زندگی روشنفکرانه آزاد که در دهه های گذشته به چین اجازه شکوفایی را داده بود تمایلی ندارند.
زن ۲۲ ساله‌ گفت: زمانی به خود آمدم که پاسی از شب گذشته بود سراسیمه گوشی تلفنم را روشن کردم و تازه متوجه شدم که خانواده‌ام خیلی نگران شده و تماس‌های زیادی با من گرفته اند به همین دلیل از نامزد دوستم خواستم مرا به خانه برساند، اما وقتی وارد منزل شدم برادرم از من سوال کرد که تا این وقت بامداد کجا بوده ام؟ من هم با پاسخی سربالا به او گفتم به شما ربطی ندارد! با این جمله، برادرم مرا به داخل اتاق هل داد که سرم محکم به دیوار خورد و آسیب دید.
والیبال ایران شب گذشته شکست سه بریک برابر هلند را تجربه کرد، شکستی که توسط شماره 14 معروف هلندی ها نیمیر عبدالعزیز رقم خورد.
متهم گفت: همسر قبلی ام به خاطر اعتیاد از من طلاق گرفت و من سال گذشته با «فاطمه – ک» (مقتوله) ازدواج کردم، اما پولی برای تامین مخارج زندگی نداشتم و درآمدم حتی کفاف هزینه‌های اعتیادم را هم نمی‌داد به همین دلیل وقتی با تقاضای همسرم برای خرید اسباب بازی و لباس‌های نوزادی مواجه شدم دیگر حال خودم را نفهمیدم و او را کتک زدم!
سرمربی سابق استقلال معتقد است کاوه رضایی بهترین خرید آبی‌پوشان در فصل نقل و انتقالات بوده است.
گفته می‌شود یکی از شعب دیوان عالی کشور برای سعید مرتضوی در پرونده تامین اجتماعی، حکم برائت صادر و مرتضوی از طریق درخواست اعمال ماده ۴۷۴ قانون آیین‌نامه دادرسی کیفری، حکم برائت خود را دریافت کرده است.
سرنوشت ادواردو آنیلی، تنها وارث میلیاردر مشهور جوآنی آنیلی است که پس از تشرف به اسلام و تشیع به خاطر اعتقادات مذهبی اش زندگی سختی را گذراند و با گذشت سال‌های متمادی همچنان در ابهام است و این ابهام را تقویت کرده که او برای اینکه ارثیه کلان پدرش به دستش نرسد، احتمالاَ به قتل رسیده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ