در حال حاضر سهام ارزنده بسیاری در بازار وجود دارد، اما تمایل نقدینگی ورود به بازارهایی نظیر مسکن، سکه، دلار و خودرو است و متأسفانه حکایت این روزهای بازار سرمایه شبیه دانه‌های مرغوبی است که در زمین نامرغوب کاشته می‌شود؛ البته سابقه نشان داده این روند ادامه‌دار نبوده و بازارسرمایه با تاخیر حرکت خود را آغاز می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیش بینی می شود فردا معاملات بازار سرمایه با وضعیت مثبت در صنعت خودرویی آغاز شود.
خبرهای متفاوتی در خصوص وضعیت این طنزپرداز تاکنون منتشر شده است، خبرهای که تاکنون هیچ مقام رسمی آن‌ها را تاییده نکرده است. احضار شاکر بوری در ۹ مردادماه جاری و سپس بازداشت آن یکی از مهم‌ترین خبرها است. خبری که تاکنون با گسترش بسیاری در در فضای مجازی و برخی شبکه‌های خارجی در حال انتشار است.
با توجه به رفتار حرکتی بازار در هفته گذشته و مخصوصاً روز چهارشنبه و توجه مهم به فاکتورهای نقدینگی بازار، برای هفته پیش رو انتظار میانگین حرکتی رو به منفی خواهد رفت.
انتظار می رود در نیمه اول معاملات یکشنبه عرضه صورت بگیرد البته اگر این عرضه با تقاضا پاسخ داده شود می توان به یک روند صعودی جدید در بازار امید داشت.
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند وضعیت بازار سرمایه در روز شنبه احتمالا نوسانی مثبت خواهد بود.
یک کارشناس بازار سرمایه به بررسی وضعیت این بازار پرداخت و گفت: وضعیت بازار با سال ۱۳۹۹ متفاوت است و می‌توان گفت کلیت بازار دچار حباب نیست.
بازار سرمایه در ۳ ماه گذشته روند صعودی داشته و بعضی سهم‌ها رشد جدی داشته اند و همین موجب شده برخی معامله‌گران اقدام به شناسایی سود کنند و اصلاح در یک رالی صعودی طبیعی است.
بررسی وضعیت پالایشی های بورس نشان می دهد این شرکت ها درست است که با کاهش کرک اسپرد در سال ۱۴۰۲ همراه هستند اما عقب ماندگی قیمتی نسبت به سال قبل دارند.
هرچند روز سه شنبه معاملاتی شاخص‌های بازار با افت کار خود را به پایان رساند در روز چهارشنبه بازار به احتمال بالایی وضعیت مساعدتری را نسبت به روز گذشته پشت سر بگذارد.
معاون وزیر صمت از حذف عرضه خودرو در بورس خبر داد و گفت: سال آینده عرضه خودرو به صورت نوبت دهی خواهد بود.
معاون وزیر صمت از حذف عرضه خودرو در بورس خبر داد و گفت: سال آینده عرضه خودرو به صورت نوبت دهی خواهد بود.
بازار سرمایه این روزها به علت حجم کم معاملات به صورت خنثی معامله می شود.
متاهل ها در پایتخت برای دریافت وام مسکن باید بیش از ۱۲۰ میلیون تومان پرداخت کنند.
نوید رجایی گفت: اگر نگاهی به شاخص کل داشته باشیم متوجه خواهیم شد که مقاومت یک میلیون و ششصد هزار واحد شکسته شده و بازار در این ناحیه تثبیت شده است.
سقوط بورس ما را بدبخت کرد. وصیت کردم همانطور که لخت به دنیا آمدم، لخت خاکم کنند. این روز‌ها در گرمای بوشهر هم بعضی وقت‌ها لخت جوشکاری می‌کنم. از روستای مال‌استریت و ماجراهایش خسته‌ام. در روزنامه بنویس مرا در مال‌ملا خاک نکنند. مرا کنار قبر شهید مس‌چینی، بین سوق و لنده خاک کنند. می‌خواهم قلبم را بفروشم! یک میلیارد تومان پول در بورس از دست دادم و قلبم را یک میلیارد می‌فروشم، چون پسرم آرزوی ازدواج داشت
دولت تصمیماتش برای بهبود وضعیت بورس را عملیاتی کند
بورس امروز هم در شاخص کل و هم در شاخص هم وزن دچار تغییرات مثبتی بود.
بورس امروز هم در شاخص کل و هم در شاخص هم وزن دچار تغییرات مثبتی بود.
وضعیت بنیادی یکی از مؤلفه‌های اصلی نمادهای بازار سرمایه بوده و هر آن چیزی که در آینده برای یک نماد اتفاق می‌افتد برگرفته از وضعیت بنیادی آن است.
عضو شورای شهر تهران گفت: به دنبال خشک شدن تعدادی درخت در خیابان ولیعصر مالک متخلف مبلغ ۱۱۷ میلیارد تومان جریمه شد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر مباحث عفاف و حجاب وارد مسئله سیاسی شود کاملا لطمه می‌خورد ستاد اعلام می‌کند این مسئله کاملا اجتماعی و اعتقادی است، اما در سال آینده یکی از عرصه‌هایی که سوءاستفاده می‌شود همین موضوع عفاف و حجاب است؛ و باید مجلس قبل از انتخابات فکری برای آن کند.
در حالی که مهدی طارمی یکی از گزینه‌های تقویت خط حمله باشگاه میلان است، اما بعید به نظر می‌رسد این باشگاه ایتالیایی ۲۰ میلیون یورو برای مهاجم ایران هزینه کند.
فقدان سرمایه‌گذاری کافی و لازم برای توسعه صنایع گازی، فرسودگی تأسیسات و تجهیزات، نبود مدیریت صحیح و مصرف بی‌رویه گاز، به ویژه در فصول سرد، از جمله چالش‌های قابل توجه در صنعت گاز ایران است.
سهام عدالت در جریان داد و ستد‌های امروز توانست ارزش خود را حفظ کند. در روزی که شاخص کل بورس تنها ۰.۲۴ درصد رشد کرد، ارزش سهام عدالت نیز ۰.۲۸ درصد رشد را تجربه کرد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۱۷۳۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۰۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ