بیانیه روز گذشته سازمان خصوصی، هشداردهنده و احتمالا تاثیرگذار در آینده ورزش ایران خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در غزه از شکار یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در هنگام انجام یک ماموریت شناسایی خبر داد.
سیاست شرق گرایی یک سویه و غرب ستیزی افراطی و انکار روابطی متوازن با قدرت‌های جهانی خسارات غیر قابل جبرانی را به منافع کشور وارد کرده و می‌کند / با تکیه مطلق بر مراودات دوستانه با بخشی از کشور‌ها طبیعی است که برخی کشور‌ها بطور مستمر خود را مجاز به هرگونه رفتار با ایران بدانند
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای مسلح روسیه طبق برنامه در حال تکمیل دریافت تسلیحات و تجهیزات نظامی از گروه واگنر هستند.
گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای در ارتباط با حمله امروز نظامیان صهیونیست به جنین، اعلام کرد: ما اشغالگران را در کمینی سخت گرفتار کردیم.
وزارت امورخارجه، وزارت بازرگانی، وزارت دادگستری و خزانه‌داری آمریکا به‌طور مشترک یک بیانیه به اصطلاح توصیه‌ای خطاب به جامعه بین‌الملل، بخش خصوصی و مردم منتشر کردند و در آن نسبت به خرید، توسعه و تکثیر هواپیما‌های بدون سرنشین ایران هشدار دادند.
بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی در واکنش به این درگیری اعلام کرد: حادثه مرز مصر استثنایی است و شامل همکاری امنیتی و همکاری مشترک اسرائیل و مصر در چارچوب حفظ امنیت در منطقه مرزی نیست.
وزارت دفاع دولت طالبان اعلام کرد که پس از دو روز گفت‌وگو با هیأت نظامی جمهوری اسلامی ایران در کابل، دو هیأت بر اجرای طرح‌هایشان بر مبنای تعهدات بین‌المللی و مرزی که منجر به منافع دو کشور همسایه گردد ارائه و بر هماهنگی لازم جهت رفع چالش‌ها در آینده تأکید کرده‌اند.
هیئت اسلامی- مسیحی حمایت از قدس و مقدسات در بیانیه ای عموم فلسطینیان را به حضور گسترده در مسجد الاقصی و مقابله با توطئه های دشمن صهیونیستی فرا خواند.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، درباره رخداد امنیتی امروز در آسمان غزه بیانیه ای صادر کرد.
الازهر مصر با صدور بیانیه ای درباره ادامه سیاست های تجاوزکارانه و وحشیانه صهیونیست‌ها در قدس اشغالی هشدار داد.
گروه مقاومتی عرین الاسود با صدور بیانیه ای درباره پاسخ به جنایات و تجاوزات صهیونیست ها هشدار داد.
سکوت اصلاح‌طلبان بعد از بیانیه میرحسین موسوی درباره «برگزاری همه‌پرسی و عبور از قانون اساسی»، این سوال را ایجاد کرده که آنها در میدان سیاست روز کجا ایستاده‌اند و نسبت به نظام چه موضعی دارند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سقوط سنگ از بخش غربی قبه الصخره رخدادی خطرناک است که مسئولیت آن متوجه کابینه رژیم صهیونیستی است.
سفارت آمریکا در پاکستان امروز در بیانیه ای هشدار امنیتی را در ارتباط با تردد کارکنان سفارت خود در اسلام‌آباد صادر کرد.
باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعه جدایی شیخ دیاباته واکنش رسمی نشان داد.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره تحولات عصر امروز در شهرک یعبد در جنوب جنین بیانیه ای صادر کرد.
گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس درباره تحولات عصر امروز در شهرک یعبد در جنوب جنین بیانیه ای صادر کرد.
عضو هیئت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که بیانیه های کشورهای غربی در خصوص یمن تلاشی در راستای افزایش تنش و از سرگیری جنگ در این کشور است.
وزارت امور خارجه یمن با انتشار بیانیه ای، اعلامیه جدید شورای امنیت درباره یمن را به شدت محکوم کرد.
جنبش حماس با صدور بیانیه ای درباره یورش گسترده صهیونیست‎ها به مسجدالاقصی هشدار داد.
هیئت مساعدت سازمان ملل برای عراق (یونامی) در نخستین سالگرد برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور، با صدور بیانیه ای درباره تشدید بی ثباتی در عراق ابراز نگرانی کرد.
وزارت امور خارجه انگلس بیانیه مداخله جویانه ای درباره عراق منتشر کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای درباره تداوم تعرض اشغالگران به مسجدالاقصی و برگزاری مناسک تلمودی در این مکان مقدس اسلامی هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای درباره هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک نشینان صهیونیست هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ