یک روزنامه اسپانیایی می‌گوید نیمار برای بازگشت به بارسلونا اصرار دارد ولی شرایط اقتصادی باشگاه کاتالان محقق شدن خواسته او را دشوار کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد. نظر شما چیست؟
لیونل مسی و رونالدو قطعا بهترین فوتبالیست‌های نسل خودشان هستند. اگر نیمار را سومین بازیکن برتر این نسل ندانیم، چه کسی می‌تواند پشت سر این دو فوق ستاره قرار بگیرد؟
اسپورت در مورد دلایل ژاوی برای رد احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا نوشته است.
نیمار از هوادارانش خواست برای همسفر شدن با او در یک سفر دریایی تفریحی هر چه سریعتر بلیت‌های باقی‌مانده را خریداری کنند. اما این برنامه‌ای است که می‌تواند مانع پیوستن او به تیمهای انگلیسی بشود.
نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، با انتشار پستی در اینستاگرامش به مدیران این باشگاه طعنه زد.
لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، معتقد است که نیمار و کیلیان امباپه گزینه های خوبی برای شیاطین سرخ نیستند.
آرسنال یکی از باشگاه‌هایی است که گفته می‌شود دنبال نیمار هستند و امانوئل پتی معتقد است ستاره برزیلی کاملا به درد توپچی‌ها می‌خورد.
یکی از ستاره‌های سابق آرسنال به نیمار توصیه کرد اگر قصد ادامه فوتبالش در انگلیس را دارد به جای پاسخ مثبت به پیشنهادهای نیوکسل و چلسی، پیراهن آرسنال را به تن کند.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید باشگاه نیوکسل بعد از بررسی جذب کریستیانو رونالدو او را گزینه‌‌ای مناسب برای تیمش تشخیص نداده و به جای او نیمار را هدف گرفته است.
زیدان اقبال، بازیکن تیم ملی عراق و منچستریونایتد، در جدیدترین گفت‌وگوی خود از علایقش در خارج از زمین صحبت کرده است.
نیمار، ستاره برزیلی، تصمیمی برای جدایی از پاری سن ژرمن ندارد و می‌خواهد در فرانسه از فوتبال خداحافظی کند.
نیمار، ستاره برزیلی، قصد دارد همچنان به حضورش در پاری سن ژرمن ادامه دهد و تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد.
نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، از مصدومیت دوباره‌اش ناراحت است اما اطمینان دارد که می‌تواند به بازی برابر بایرن مونیخ برسد.
یک نشریه فرانسوی اعلام کرد که پاری‌سن ژرمن به دنبال فروش نیمار داسیلوا است، اما در این مسیر با یک مانع بزرگ روبرو خواهد بود.
«اگر رئیس بانک مرکزی از دلال‌های کلان و مافیای بازار ارز خبر نداشته باشد باید در بانک مرکزی را تخته کنند و کلیدش را تحویل دهد. می‌خواهم بگویم تا امروز هر فردی در این جایگاه قرار داشته کاملا می‌دانسته در بازار چه خبر است. ولی مشکل اینجاست که درگیری با مافیا و قاچاقچیان ارز و خیلی از این پتروشیمی‌هایی که با ارز ارزان خوراک تهیه می‌کنند، اما ارز درآمد خود را در بازار آزاد به جای بازار نیما به فروش می‌رسانند، بسیار کار سختی است.»
تتوهای جذاب نیمار از لنزهای تیزبین دوربین‌های حاضر در ورزشگاه پنهان نماند
فناوری ناسا می‌تواند نیمار را از مصدومیت خلاص کرده و او را به رقابت‌ها برگرداند.
مدافع سرشناس تیم ملی برزیل از اراده بالای نیمار برای بازگشت هر چه سریع‌تر به میادین خبر داد.
رودریگو اولین جام‌جهانی خود را تجربه می‌کند و از اینکه می‌تواند در کنار بازیکنی مانند نیمار بازی کند بسیار خوشحال است.
نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، تصویری از خودش با پیراهنی که روی آن تصاویر وینیسیوس جونیور به چشم می‌خورد منتشر کرد.
لیونل مسی اهداف بزرگی در فصل جاری دارد. او می خواهد با پی اس جی در لیگ قهرمانان و با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی عنوان قهرمانی را کسب کند.
به نظر می‌رسد که اختلاف نیمار با ام‌باپه بسیار جدی است و این باعث شده است تا رسانه‌ها از آشوب در تیم پاریسی سخن به میان آورند که این قطعا در ادامه فصل تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. باید دید که آیا گالتیه می‌تواند این حاشیه‌ها را در تیمش مهار کند یا نه.
مشاور رئیس سازمان بورس گفت: پیشنهادهای متنوع بورس کالا به مقامات مرتبط به بازار سرمایه سوریه ارسال شده است. در حال حاضر، منتظریم که طرف سوری نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کند تا از این طریق وارد فاز جدید از همکاری خود با این کشور شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ