«خواجه محمد آصف» وزیر دفاع پاکستان گفت که امیدوار است پروژه خط لوله انتقال گاز پاکستان-ایران تکمیل شود و هیچ مانعی نباید این روند را متوقف کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: مجلس نقطه نظرات خود را درباره واردات خودرو ارائه کرده و به تازگی نیز مصوبه‌ای در این حوزه داشته است، ما مصوبات را رعایت خواهیم کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اعضای کابینه و نمایندگان پارلمان خواست درباره عملیات اخیر سرباز مصری و هلاکت سه نظامی صهیونیست اظهار نظر نکنند.
معاون وزیر اقتصاد و دارایی از اعلام جزئیات واگذاری استقلال و پرسپولیس در هفته آینده گفته‌ است.
«احمد وحیدی» وزیر کشور در پاسخ به این سوال که با توجه به انتشار فیش حقوقی ۱۰۶ میلیون تومانی در سازمان مدیریت پسماند آیا وزارت کشور به این موضوع ورود کرده و با این تخلفات برخورد می‌کند، گفت: ما مواردی را که گزارش یا منعکس شود حتما بررسی می‌کنیم و اگر تخلفی صورت گرفته باشد، حتما تذکر می‌دهیم. وحیدی ادامه داد: نمی‌توانم درباره این فیش خاص اظهار نظر کنم، چراکه نیاز به بررسی دارد که آیا این فیش برای یک ماه یا چند ماه است. من اطلاع دقیقی از اینکه این فیش برای چه مدتی بوده است ندارم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: : تا حالا چیزی در مورد قطعی اینترنت به ما ابلاغ نشده ولی نظر تخصصی ما در جلساتی که شرکت می‌کنیم این است که اینترنت قطع نشود.
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دو تعهد داریم؛ یک تعهد در قبال رئیس جمهور و تعهد دیگر درباره مردم. هرکدام از این تعهد‌ها نقض شود، رییس جمهور این حق را دارد که این قصه را باطل کنند.
وزیر دفاع آمریکا در اظهارنظری عجیب مدعی شد که «تازه همین چند روز پیش» از ماجرای درز اطلاعات طبقه‌بندی‌شده پنتاگون به فضای مجازی مطلع شده است!
ریاض به اظهارنظر فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها واکنش نشان داد.
امان به جدیدترین اظهار نظر فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
وزیر اقتصاد آلمان می گوید روسیه را فقط می توان در میدان جنگ شکست داد.
احمد وحیدی طی چند ماه اخیر در بسیاری از مسائل که ارتباطی با حوزه کاری‌اش ندارد، اظهارنظر کرده و تبدیل به فردی در کابینه شده است که خود را در جایگاهی می‌بیند که می‌توان او را «متخصص در همه امور» توصیف کرد. او از اقتصاد می‌گوید، درباره سیاست خارجی نظر می‌دهد؛ از تاثیر نماز برای در اختیار گرفتن پست‌های دولتی گفته یا در حوزه آب یا تغییر شاخص آلودگی هوا اظهارنظر می‌کند و به نظر می‌رسد این روند از سوی سردار احمد وحیدی ادامه دارد.
وزیر خارجه عراق در دیدار با معاون دبیر کل سازمان ملل درباره مذاکرات رفع تحریم های ضدایرانی اظهارنظر کرد.
نخست وزیر عراق درباره حضور نیروهای آمریکایی در این کشور اظهارنظر کرد.
وزیر کشور ترکیه امروز جمعه طی سخنانی اعلام کرد که نیروهای این وزارتخانه طی سال ۲۰۲۲ میلادی، ۱۶ هزار و ۲۱۲ عملیات علیه «سازمان های تروریستی» انجام داده اند.
نخست وزیر انگلیس در اظهاراتی مداخله جویانه و بی پایه در خصوص بازداشت اتباع این کشور از سوی جمهوری اسلامی ایران اظهارنظر کرد.
وزیر ورزش و جوانان برای چندمین بار در طول هفته جاری از موضع گیری کارلوس کی روش در مصاحبه با رسانه های خارجی دفاع کرد.
یک نماینده مجلس صحبت عجیب و جالب توجهی در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی داشت.
«فیصل بن فرحان» - وزیر خارجه عربستان - در گفتگو با شبکه العربیه در پاسخ به پرسشی در خصوص اعتراضات اخیر در ایران گفت: سیاست ثابت ما عدم دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها است و نمی‌خواهد در این خصوص اظهارنظر کند.
یک دیپلمات ارشد ایرانی به اظهار نظر وزیر خارجه آلمان مبنی بر این که "تهران در طرف اشتباه تاریخ ایستاده است!" پاسخ داد.
با وجود اظهار نظر دو پهلوی وزیر ورزش درباره محمدرضا داورزنی، او قطعا تا پایان دوره ریاست خود به کارش در فدراسیون والیبال ادامه خواهد داد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین یاوه گوئی های خود به اظهار نظر درباره مذاکرات هسته ای و تحولات کرانه باختری و لبنان پرداخت.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به اظهارنظر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تداوم فشار به اسرائیل برای تغییر سیاست های خود پیرامون قواعد درگیری در کرانه باختری واکنش نشان داد.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی معتقد است که فعلا در رابطه با موافقت یا مخالفت با وزیر پیشنهادی کار نمی توان اظهار نظر کرد، چراکه کمیسیون اجتماعی یک سری مسائل و مطالباتی از بابت تعامل وزیر پیشنهادی با مجلس دارد که پس از ارائه برنامه های ایشان می توان گفت که موافق یا مخالف هستیم.
اظهارنظر وزیر آموزش و پرورش، یک گاف و البته شاید هم نوعی فرافکنی بوده است تا پاسخی به انتقاد‌های گسترده از نبود عدالت آموزشی در کشور باشد.
معاون وزیر علوم دوران اصلاحات در تحلیل خود از عکس‌های مسولان در سیل تهران، می‌گوید که وقتی از پیش درباره مسائل خوب تدبیر نمی‌کنیم، طبیعی است که حضور یا عدم حضور مسئولان در صحنه و عکس گرفتن یا نگرفتن آن‌ها، تبدیل به مسئله می‌شود. از سوی دیگر جامعه هم به دلیل اینکه اعتمادش آسیب دیده است، یک مسئله را یا تراژدیک یا کمیک می‌کند. اما به باور من مسئله نه آمدن یا نیامدن مسئولان و نه این نوع عکس‌هاست، بلکه مسئله اداره یک جامعه و حکمرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ