ریاض به اظهارنظر فاشیستی وزیر دارایی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به تعیین سفیر از سوی عربستان در فلسطین این اقدام را یک پیام قاطع از سوی ریاض خطاب به تل آویو توصیف کردند.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا به طور تلویحی از بازگشایی سفارت ایران در عربستان استقبال کرد.
عربستان و آمریکا نگرانی شدید خود را از نقض های آشکار آتش بس و اعلامیه جده از سوی ارتش و نیروهای واکنش سریع سودان ابراز کردند.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی در کاخ سفید به توافق اخیر تهران و ریاض و سرمایه گذاری عربستان در ایران واکنش نشان داد.
رئیس جمهور سوریه ضمن استقبال از توافق تهران و ریاض گفت که این توافق بازتاب مثبتی بر تمام کشورهای منطقه خواهد داشت.
نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به توافق تهران و ریاض در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک، گفت: هر اقدامی که موجب خشم دشمن صهیونیستی بشود، گامی در جهت صحیح است.
گروه های مختلف فلسطینی با صدور بیانیه هایی جداگانه از توافق میان تهران و ریاض استقبال کردند.
کانال حسن روحانی دقایقی پس از توافق ایران و سعودی پستی درباره حمله کنندگان به سفارت عربستان نوشت.
پس از انجام چند روز مذاکرات فشرده میان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با همتای سعودی خود در شهر پکن، امروز توافق حاصل شده برای از سرگیری روابط میان دو کشور، طی مراسمی با امضاء بیانیه‌ مشترک میان ایران، عربستان سعودی و چین به صورت رسمی اعلام شد.‌
سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید در واکنش به توافق ایران و عربستان، مدعی شد که دیپلماسی همراه با بازدارندگی و کاهش تنش، از اصول سیاست دولت آمریکا در منطقه است.
عمان و عراق به ازسرگیری روابط میان ایران و عربستان واکنش نشان دادند.
عمان به ازسرگیری روابط میان ایران و عربستان واکنش نشان داد.
عربستان سعودی به تحولات سرزمین های اشغالی و نیز هتاکی به قرآن کریم در کشورهای اروپایی واکنش نشان داد.
وزارت خارجه عربستان به حمله تروریستی به یک مسجد در پیشاور پاکستان واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد.
یک رسانه لبنانی از کارشکنی ریاض در حل و فصل بحران مربوط به ریاست جمهوری لبنان و ناخرسندی سعودی از ورود قطر به پرونده لبنان پرده برداشت.
میخائیل بوگدانف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: ما همیشه آماده بوده‌ایم و تلاش کرده‌ایم که در صورت نیاز دوستانمان در تهران و ریاض، نقش میانجی داشته باشیم.
عشایر عربی در بقاع لبنان از ریاض خواستند که ولید بخاری سفیرش در لبنان را عوض کند و پس از اهانتی که بخاری به عشایر در شهرک الفاعور در بقاع مرکزی کرد، از عشایر عذرخواهی کند.
عشائر عربی در بقاع لبنان از ریاض خواستند که ولید بخاری سفیرش در لبنان را عوض کند و پس از اهانتی که بخاری به عشایر در شهرک الفاعور در بقاع مرکزی کرد، از عشایر عذرخواهی کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به ادعای جدید وال استریت ژورنال مبنی بر اینکه ریاض اطلاعاتی را با واشنگتن درباره حمله قریب الوقوع ایران به اهدافی داخل عربستان به اشتراک گذاشته واکنش نشان داد.
خبرگزاری سی‌ان‌ان در گزارشی پاسخ‌های آمریکا به عربستان در واکنش به تصمیم کاهش تولید نفت را بررسی می‌کند و معتقد است مجازات‌های اعلام شده چندان «واقعی» نیستند.
وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای در واکنش به حملات اخیر ایران به تروریست‌های مستقر در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که ریاض حملات ایران به اقلیم کردستان را به شدت محکوم می‌کند.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» خبر شبکه المیادین درباره پیش شرط جدید ریاض برای برقراری ارتباط با عربستان و آزادی همه بازداشتی های این جنبش در زندان های عربستان را از اساس تکذیب کرد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه ای به اخبار مربوط به پیش شرط جدید ریاض برای برقراری ارتباط با این جنبش واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ