احمد وحیدی طی چند ماه اخیر در بسیاری از مسائل که ارتباطی با حوزه کاری‌اش ندارد، اظهارنظر کرده و تبدیل به فردی در کابینه شده است که خود را در جایگاهی می‌بیند که می‌توان او را «متخصص در همه امور» توصیف کرد. او از اقتصاد می‌گوید، درباره سیاست خارجی نظر می‌دهد؛ از تاثیر نماز برای در اختیار گرفتن پست‌های دولتی گفته یا در حوزه آب یا تغییر شاخص آلودگی هوا اظهارنظر می‌کند و به نظر می‌رسد این روند از سوی سردار احمد وحیدی ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیسی به اظهارات اخیر وزیر خارجه اسبق انگلیس مبنی بر اعتراف به دست داشتن کشورش در کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و با بیان اینکه چنین اظهاراتی پیام حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران است، خطاب به وزیر خارجه اسبق انگلیس و سایر دولتمردان این کشور، گفت: اگر در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود شما هرگز جرأت چنین خیانتی نداشتید.
شاهچراغی در آبان‌ماه سال ۱۴۰۰ با نظر علما و برخی از مراجع با توجه به خدمات شایسته و کارآمدی در سپاه قم به عنوان استاندار مطرح شد و با موافقت دولت از آن زمان تاکنون به مدت ۲ سال سکان استانداری قم را به عهده داشت.
جانشین فرمانده کل سپاه مسئول اصلی جنگ با ایران در ایالات متحده آمریکا را وزیر خزانه‌داری این کشور دانست و گفت: این موضوع نشان‌دهنده ماهیت جنگ اقتصادی کنونی با ایران است.
همایش تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سپاه تهران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سپاه تهران برگزار شد.
وزیر کشور با بیان اینکه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل نیاز به کار پژوهشی دارد، گفت: عناصر دانشی در موضوعات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اهمیت زیادی دارد و باید روی این کار شود.
وزیر امور خارجه فرانسه و حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه کشورمان تلفنی گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه گفت: سپاه پاسداران نقش بی بدیلی در پاسداری از امنیت ملی و مقابله با تروریسم تکفیری در منطقه دارد و خط قرمز ماست.
در دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران و وزیر دفاع عراق بر توسعه همکاری‌های دفاعی، نظامی و امنیتی دو کشور و تبادل تجارب و دستاوردها برای ادامه مبارزه با تروریسم و تهدیدات قدرت‌های فرامنطقه‌ای تاکید شد.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
وزیر کشور در واکنش به طرح پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پرافتخار و با عزت ما همچنان در صف دفاع از منافع ملی و مبارزه با تروریسم خواهد بود.
وزیر کشور در واکنش به طرح پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه پرافتخار و با عزت ما همچنان در صف دفاع از منافع ملی و مبارزه با تروریسم خواهد بود.
دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه ضمن فاقد وجاهت دانستن اقدام پارلمان اروپا درباره تروریستی خواندن سپاه، بر جلوگیری از تکرار این اقدام خلاف حقوق بین الملل تاکید کرد.
دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر امور خارجه ضمن فاقد وجاهت دانستن اقدام پارلمان اروپا درباره تروریستی خواندن سپاه، بر جلوگیری از تکرار این اقدام خلاف حقوق بین الملل تاکید کرد.
وزیر کشور در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: بی شک متضرر اصلی این تصمیم به دور از عقلانیت و دور اندیشی، اتحادیه اروپا خواهد بود.
وزیر کشور در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروههای تروریستی گفت: بی شک متضرر اصلی این تصمیم به دور از عقلانیت و دور اندیشی، اتحادیه اروپا خواهد بود.
وزیر کشور با بیان اینکه تروریست اعلام کردن سپاه نشان دهنده اوج درماندگی و نادانی است گفت: برای سپاه بزرگ ما طرح این موضوع هیچ نگرانی ای ندارد و سپاه کار خود را با قدرت ادامه می‌دهد.
وحیدی وزیر کشور گفت: سپاه پاسداران بیشترین مبارزه با تروریسم داشته، اما از سوی جریان‌هایی که از تروریسم حمایت می‌کنند، تهدید می‌شود.
وزیر کشور گفت: چه عزیرانی که از فراجا بودند و چه عزیرانی که از سپاه و بسیج بودند، با لباس‌های شناخته شده حضور داشتند و چیزی به مفهوم لباس شخصی ما نداشتیم، این‌ها عزیزانی بودند که سر چهارراه‌ها مشخص بودند و اصولا نیازی نبود کسی لباس شخصی باشد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، وزیر نفت را موظف به ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و وزیر کشور را مامور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک کرد.اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
وزیر خارجه انگلیس چند روز قبل با اشاره به گذشت سه ماه از آغاز ناآرامی‌ها در ایران، اعلام کرد که لندن طی این مدت اقدام به تحریم بیش از ۴۰ مقام این کشور کرده است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
همزمان با نزدیک شدن به فصل گرم سال ضرورت صرفه جویی در مصرف برق به منظور جلوگیری از خاموشی و ناپایداری جریان برق اهمیت پیدا کرده است؛ مسئله مهمی که در سال جاری برای مواجه با آن تدابیر ویژه ای مثل پرداخت پاداش به مشترکین صرفه جو در نظر گرفته شده است.
با تاکید وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه بر هم افزایی و هماهنگی، به نظر می رسد دوره جدیدی از همکاری این دو دستگاه اطلاعاتی برای تامین امنیت کشور و خنثی سازی توطئه های دشمنان آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ