ژاوی سیمونز به قدری در لایپزیش احساس راحتی می‌کند که فعلا قید بازگشت به پاریس را زده و باشگاه آلمانی نیز در تلاش برای حفظ او است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مارکو روزه به لایپزیش برای بازی فردا برابر بایرن خوشبین است و به ستایش از بازیکنانش پرداخت.
رهبر انقلاب اسلامی گسترش روابط را به نفع دوکشور دانستند و با اظهار خوش‌بینی نسبت به آینده روابط، تاکید کردند: همکاری بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان زمینه ساز ارتقاء جایگاه دو کشور در دنیای درحال تحول خواهد بود.
نفت آبادان در فوتبال ایران تبدیل به اسم رمزی برای خوشبینی و امید شده است.
بنابراین توافق دوجانبه ایران و عربستان نشان داد که سعودی‌ها با ارزیابی از وضعیت بلاتکلیف برجام و تخفیف دادن آثار آن به سمت تجدید روابط با ایران حرکت کرده و طبیعتا انتظار بحرانی شدن آن را نیز از نظر دور نگه نداشته‌اند. اما در این میان خوش‌بین بوده که با تنش‌زدایی فراگیری که در منطقه در حال اتفاق افتادن است، زمینه برای بازگشت طرفین به میز مذاکره مجددا فراهم شود
سرمربی صنعت نفت با اطمینان از حفظ تیم شهر آبادان در لیگ برتر می‌گوید.
از آنجا که در دنیای حرفه‌ای فوتبال، فعالیت در تیم‌های پایه، طرفدارانی در بین سرمربیان حرفه‌ای در دنیا ندارد، انتقال از نیمکت تیم ملی ایران، یکی از بهترین تیم‌های آسیا که همواره بخت حضور در تورنمنت‌های مهم را دارد به تیم زیر ۲۱ ساله‌ها، از لحاظ فنی، شکستی برای دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شود. اینکه چنین شکستی برگرفته از خوش‌بینی بیش از اندازه او و اطرافیانش است یا اینکه بیانگر واقعی سطح فنی دراگان، موضوعی است که می‌تواند محل بحث باشد
کاسپر نیسلن با وجود شکست 0-2 بروژ برابر بنفیکا ناامید نیست و با اشاره به پیروزی 0-4 چند ماه پیش در زمین پورتو گفت که برابر بنفیکا هم چشم به پیروزی دارند.
سرمربی استقلال خوزستان با خوش‌بینی نسبت به آینده آبی‌ها در مسیر صعود به لیگ برتر، از حضور هواداران این تیم نیز به عنوان یک اتفاق مثبت برای دستیابی به هدف خبر می‌دهد.
براساس نظرسنجی گسترده از اقتصاددانان که نشان‌دهنده تغییر موضع بزرگ در پیش‌بینی‌های اقتصاد جهانی در چند هفته گذشته است، منطقه یورو از خطر رکود قریب‌الوقوع جسته است. نظرسنجی این ماه Consensus Economics نشان می‌دهد که اکنون اقتصاددانان انتظار رشد ۱/ ۰ درصدی را در طول ۲۰۲۳ دارند. از جمله مواردی که ممکن است موجب خوش‌بینی بازار نسبت به رشد اقتصادی شده باشد می‌توان به کاهش قیمت انرژی، یارانه‌های دولتی و بازگشایی زود از موعد چین، اشاره کرد که موجب افزایش تقاضای جهانی شده است.
آنچه قطعی است، خودرو‌های فرانسوی در زمان کنونی، راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
آنچه قطعی است خودرو‌های فرانسوی در زمانه حاضر راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
آنچه قطعی است خودروهای فرانسوی در زمانه حاضر راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
خوش‌بینی ممکن است دارایی مهمی برای ارتقاء سلامت و طول عمر در جمعیت‌های مختلف باشد.
پیش‌بینی آینده امری پرمخاطره است؛ به‌همین‌دلیل، بسیاری از افرادی که سعی می‌کنند آینده را پیش‌بینی کنند، این کار را با زبانی مبهم انجام می‌دهند؛ زبانی که به‌راحتی راه را برای تعبیر و تفسیر‌های مختلف باز می‌گذارد. کسانی که حدود یک قرن قبل زندگی می‌کردند، مطمئناً از تصور دنیای آینده هیچ ابایی نداشتند و نکته‌ی شگفت‌انگیز نه دقت پیش‌بینی‌های مردم حدود ۱۰۰ سال قبل، بلکه خوش‌بینی جمعی ما انسان‌ها است.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای اولین بار در تاریخ به مرحله دوم صعود کند.
صحبت‌های گراهام پاتر، سرمربی چلسی، درباره پیشرفت در روند بهبود مصدومیت ریس جیمز امیدهای انگلیس را در آستانه جام جهانی افزایش داده است.
ویلی اوربان، کاپیتان لایپزیش، معتقد است که فردا اگر در تمام کنندگی دقت لازم را داشته باشند، می توانند رئال را شکست دهند و خوشبین است با امتیاز بازی را ترک کنند.
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ابراز خوش‌بینی نسبت به ایجاد منطقه حفاظت‌شده در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا، گفت که قصد دارد هرچه سریع‌تر با رئیس جمهور روسیه دیدار کند.
بایرن مونیخ از اینکه توماس مولر و جاشیوا کیمیش که به دلیل مثبت بودن تست کرونایشان قرنطینه هستند عوارض بیماری را نشان نداده و احتمالا از جمعه به تیم برمی‌گردند خوشحال است.
کاهش ارزش ین، خوش‌بینی را از ژاپن ربود!
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعاهای دیروز مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره کاهش «خوش‌بینی» درباره به نتیجه رسیدن مذاکرات رفع تحریم‌ها را تکرار کرد.
خوش‌بینی و بازگشت به تمرین و کار سخت چیزی است که از گذشته در روحیه آلمانی‌ها وجود داشته و بعد از این هم چیز دیگری نخواهد بود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن ابراز خوش‌بینی نسبت به سرنوشت مذاکرات رفع تحریم‌ها علیه ایران، گفت که اکنون به نقطه ای حساس رسیده‌ایم.
یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه داده‌های آماری می‌گوید هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در بین همه باشگاه‌ها بیشترین خوش‌بینی را به شرایط تیم‌شان داشتند.
در ۷ روز معاملاتی اخیر شاخص کل بازدهی کمتر از ۵ درصدی داشته است و در مطلب زیر بازدهی ۱۰۰ نماد با بیشترین بازدهی طی این مدت آورده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ