اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم مولودیه الجزایر لقب عجیب‌ترین تمرینات پیش‌فصل را به خود اختصاص داده است.
سه بازیکن ملی پوش ایرانی باید در یکی از حساس ترین و شاید سخت ترین مسابقات فصل فوتبال باشگاهی اروپا به میدان بروند.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم.
لیورپول در مسابقه خانگی هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 1-0 برنتفورد را شکست داد.
استقلال خوزستان در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ یک، می‌توانست به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شود، اما بازی برده را با مساوی عوض کرد! تا شرایطش برای صعود کمی سخت شود!
عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی‌ها سه هفته حساس را در پیش رو دارند گفت: سه بازی سخت استقلال باقی مانده اما در نیمه نهایی جام حذفی با خوش شانسی مواجه شده‌اند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر مس کرمان و کسب سه امتیاز مهم این دیدار گفت: هر چند کار را برای خودمان سخت کردیم اما در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم.
غیبت علی علیپور که در واپسین روزهای سال 1401 با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد، در ترکیب ژیل ویسنته مشهود است.
با توجه به جدایی امیر قلعه‌نویی احتمالا نساجی مازندران خیلی خوش‌بینانه‌تر از بازی رفت به کسب سه امتیاز مقابل گل‌گهر می‌اندیشد.
لورکوزن و ژابی آلونسو در هفته پیش رو سه بازی سخت و البته مهم در مقابل خود می‌بینند.
آیمریک لاپورته، مدافع منچسترسیتی، می‌خواهد این باشگاه را به مقصد بارسلونا ترک کند اما با یک مشکل جدی مواجه است.
به طور حتم ریکاردو ساپینتو برای انتخاب مدافع چپ تیمش در بازی با نساجی که سه شنبه هفته آینده در استادیوم شهید وطنی برگزار می شود، دچار تردید خواهد شد.
تراکتور در یک بازی سخت و نفس گیر و در ثانیه های پایانی موفق شد، با گل هادی محمدی فولاد را شکست دهد و به سه امتیاز ارزشمند و حیاتی دست پیدا کند.
سزار سوتو خرادو داور دیدار ویارئال و رئال مادرید، دو تصمیم سخت گیرانه را در اعلام خطای پنالتی اتخاذ کرد.
ادن هازارد مهاجم بلژیکی ۳۲ ساله، سه سال و نیم سخت را در رئال مادرید پشت سر گذاشت و تنها ۷۳ بار بازی کرد و ۷ گل به ثمر رساند.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل فولاد سه امتیاز را به دست بیاورند.
پرسپوليس بعد از دو تساوی پیاپی، اکنون در جدالی سخت مقابل گل‌گهر چشم به امتیازات کامل بازی خواهد داشت.
تیم فوتسال گیتی پسند با پیروزی سخت و دشوار برابر کراپ الوند اجازه نداد فاصله اش با تیم صدرنشین بیشتر شود.
بارسلونا در یک ماه پیش رو باید در سه جبهه لالیگا، کوپا دل ری و سوپرجام اسپانیا به میدان برود و ممکن است تا هفت بازی نیز انجام دهد.
سرمربی پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی با تیم خوب پیکان داریم و باید سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی با تیم خوب پیکان داریم و باید سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، فقط روی بازی فردا برابر فیورنتینا تمرکز کرده و به بازی سه شنبه برابر پی اس جی فکر نمی کند. او احتمال غیبت دوشان ولاهوویچ برابر فیورنتینا را رد نکرد.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: حضور در ازبکستان و انجام سه بازی تدارکاتی باعث خواهد شد تا بازیکنان تجربه بالایی را به دست آورند.
سرمربی استقلال بعد از حضور در جمع آبی ها در یک عمل انجام شده قرار گرفت. بازی با سیستم 3-4-3 به سبب اینکه آبی ها فصل گذشته با سیستم سه دفاعه قهرمان شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ