وضعیت آرمین سهرابیان برای تقابل حساس برابر تراکتور هنوز نامشخص است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون شک دمای بالای هوا می‌تواند در برخی افراد مشکلات قلبی را تشدید کند. به همین دلیل در فصول گرم و در زمان‌های مشابه توصیه می‌شود که افراد با مشکلات قلبی، پیشگیری لازم را انجام دهند و سعی کنند در معرض دمای بالای هوا قرار نگیرند.
دومنیکو براردی با شک و تردید درباره ماندنش در ساسولو صحبت کرده است و این موضوع احتمال جذب او توسط یوونتوس و لاتزیو را تقویت ‌می‌کند.
سپهر، استاد علوم سیاسی معتقد است در ایران به انقطاع علمی دچار هستیم یعنی همانطور که علوم تجربی خیلی دیر وارد کشور شد و هنوز هم به جایگاه واقعی خود در کشور نرسیده‌اند، به طریق اولی شک و تردید نسبت به علوم انسانی نیز تداوم یافت. سپهر به هم‌میهن گفت: «درگذشته علوم تجربی و علوم انسانی مبتنی بر نقلیات بزرگان بودند، اما در دوران جدید ابتدا علوم تجربی و بعد علوم انسانی مورد تردید قرار گرفتند و روش‌های جدید‌تر به درون این علوم راه یافتند؛ به‌نحوی که سخن بزرگان دیگر قابل استناد نبود.»
قیمت سنگ آهن در روز پنجشنبه کاهش یافت و معاملات آتی دالیان از بالاترین سطح بیش از دو هفته اخیر خود عقب نشینی کرد و قرارداد معیار سنگاپور به دلیل تردید نسبت به چشم انداز بهبود تقاضا در چین، به زیر ۱۰۰ دلار در هر تن رسید.
انسان‌ها می‌خواهند پیش از آنکه این تکنولوژی در بیمارستان، اتاق عمل، میدان جنگ یا در جاده‌ها مورد استفاده قرار گیرد مزایای آن را به‌طور کامل بشناسند. این شک و تردید بسیار مفید است. صادقانه به نظر می‌رسد که انسان‌های عادی نسبت به بسیاری از کارشناسانی که این فناوری‌ها را توسعه می‌دهند، درک بهتری نسبت به هوش مصنوعی داشته باشند.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است. وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
به نظر می رسد در تمدید قرارداد ژاوی با بارسلونا هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.
من نمی‌دانم سکوت رسانه‌ای در آغاز شکل گیری بحران مسمومیت دانش آموزان، چه دلیلی داشت، اما باعث بروز شائبه‌های فراوانی شد. در خلاء اطلاعات شفاف هر ویروسی می‌تواند حمله کند. وقتی بحران شکل می‌گیرد، اما اطلاعات لازم داده نمی‌شود، ویروس شک و تردید زبانه می‌کشد.
احزاب مخالف در نیجریه با دیده شک و تردید به انتخابات ریاست جمهوری این کشور که اخیرا برگزار شد، می نگرند.
فابیو کاپلو معتقد است کارلو آنچلوتی بدون هیچ شک و تردیدی بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیاست و تیم ملی برزیل بهترین پایان برای دوران مربیگری او خواهد بود.
بازنده کسی است که در لحظه ای به پیروزی خودش شک کند.هنوزهیچ چیزاز دست نرفته و حتی ازحیث امتیازی پرسپولیس عقب نیوفتاده است.
فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه کار دشمن، دشمنی، عداوت و شک و تردید است، گفت: نسل سلیمانی باید پلیسی در تراز انقلاب اسلامی باشد.
بسیاری از افراد در طول زندگی خود منفی گرا بوده و به همه چیز با دید شک و تردید نگاه می‌کنند در مقابل گروهی نیز دچار مثبت گرایی مفرط بوده و به همه چیز خوشبین هستند. هردوی این شرایط می‌تواند تصمیمات آن‌ها را دچار مشکل کرده و این افراد را در زندگی را با دشواری مواجه کند.
وقتی مردم هر ساله باید زمان بیشتری را برای افزایش درآمد، در حال کار کردن باشند و باز هم درآمد آن‌ها کفاف یک زندگی مناسب را ندهد، وقتی امنیت شغلی برایشان وجود ندارد، مشخص است که ترجیح می‌دهند به کشور‌های دیگر مهاجرت کنند. با اینحال بدون شک هنوز مسئولان متوجه اصل ماجرا نشده اند. هنوز نمی‌دانند کشور با چه خطر بزرگی مواجه است و چه تهدید خطرناکی سایه بر ایران انداخته است
لیونل اسکالونی دیگر تردیدی ندارد که لئو مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است و گفت که تلاش خواهد کرد او در جام جهانی 2026 نیز به میدان برود.
قدمت نام خلیج فارس آن چنان دیرینه است که جای هیچ گونه شک و تردیدی را باقی نمی‌گذارد. این پهنه آبی در تمام متون عربی، بحر فارس یا خلیج فارس نامیده شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: من قبول دارم که رسانه‌های خارجی، آمریکا، انگلیس، فرانسه و فضای مجازی در رابطه با اتفاقات اخیر ایران سنگ تمام گذاشتند و بدون شک به دنبال براندازی هستند، اما ما باید یک نکته را دقت کنیم که ما چه کرده‌ایم که حرف‌های دشمنان روی بخشی از مردم ما اثر می‌گذارد؟ در دوران اوج اپیدمی، معمولا کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند، کرونا آن‌ها را از پای در می‌آورد و من معتقد هستم الان در درون کشور هم ما با بیماری زمینه‌ای مواجه هستیم.
سخنگوی رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که بدون شک، عملیات نظامی ویژه در اوکراین با موفقیت به پایان خواهد رسید و در این ارتباط هیچ شک و تردیدی نیست.
سرهنگ لودویک با تلاش در زیر سئوال بردن موفقیت تازه ایران مدعی شد که در این زمینه شک و تردید وجود دارد.
مدیران باشگاه بایرن مونیخ هنوز به طور جدی مسئله جذب هری کین را بررسی نکرده‌اند و نسبت به انتقال این مهاجم انگلیسی، شک دارند.
مدیران باشگاه بایرن مونیخ هنوز به طور جدی مسئله جذب هری کین را بررسی نکرده اند و نسبت به انتقال این مهاجم انگلیسی، شک دارند.
مدیران باواریایی ها هنوز به طور جدی مسئله جذب هری کین را بررسی نکرده اند و نسبت به انتقال این مهاجم انگلیسی، شک دارند.
دست‌کاری آب نوشیدنی تنیسور برجسته صربستانی در مرحله نیمه‌نهایی مسترز پاریس شک و تردید رسانه‌های جهانی و هواداران را برانگیخت.
روزنامه سان لیستی از بازیکنانی که در قطر غایب هستند و نفراتی که درباره آنها شک و تردید وجود دارد، منتشر کرده است.
انتشار گزارش‌هایی مبنی بر اینکه منچستریونایتد قصد دارد امسال تابستان یک دروازه‌بان به خدمت بگیرد جایگاه داوید دخیا در ترکیب اصلی اریک تن‌هاخ را با شک و شبهه مواجه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ