مدیران باواریایی ها هنوز به طور جدی مسئله جذب هری کین را بررسی نکرده اند و نسبت به انتقال این مهاجم انگلیسی، شک دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای نظامی نیجر در واکنش به تهدید نظامی سران «اکواس» و وضع تحریم‌های ناعادلانه اقتصادی علیه نیامی با پذیرش هیأت‌ ویژه سران غرب آفریقا و نمایندگان اتحادیه آفریقا و سازمان ملل مخالفت کرد.
برخلاف سایه تهدید نظامی سران «اکواس» علیه کودتاچیان در نیجر، منابع رسانه‌ای از آرامش نسبی در میادین شهر نیامی و حمایت اکثر مردم از نظامیان در خلع رئیس جمهور تحت حمایت فرانسه خبر می‌دهند.
سران پورتو می‌خواهند مهدی طارمی را حداقل یک سال دیگر در این تیم نگه دارند و او را متقاعد کنند قراردادش را تمدید کند.
در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل نیز تا ۱۰ تیر ۱۴۰۲ تمدید شد.
در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه مهلت تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل نیز تا ۱۰ تیر ۱۴۰۲ تمدید شد.
سران باشگاه نیوکسل از کاریوس خواستند تا قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.
در جلسه امروز سران باشگاه اینتر و سیمونه اینزاگی صحبتی در مورد تمدید قرارداد انجام نشد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که حتی اگر پیشنهاد ادامه همکاری از سران باشگاه را هم دریافت نکند باز از شرایط راضی است.
سران قوا با تمدید یکساله اختیارات بانک مرکزی برای تعیین تکلیف برخی موسسات مالی و اختیارات این بانک برای مدیریت نوسانات بازار ارز موافقت کردند.
سران قوا با تمدید یکساله اختیارات بانک مرکزی برای تعیین تکلیف برخی موسسات مالی و اختیارات این بانک برای مدیریت نوسانات بازار ارز موافقت کردند.
سران لیون از تمدید قریب الوقوع قرارداد با سرمربی سابق تیم ملی فرانسه خبر می دهند.
سران باشگاه اتحاد کلباء از عملکرد فرهاد مجیدی رضایت دارند و قرارداد او را رسما به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.
سران جریان مخالف نتانیاهو در پی تصویب اصلاحات قضایی مدنظر وی در قرائت نخست، تهدید به خروج از کنست کردند.
با وجود انتشار اخباری مبنی بر توافق قطعی لیونل مسی با سران پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد، حالا بحث احتمال جدایی او از پاریسی‌ها مطرح است.
آینده کاری سرمربی ایتالیایی تاتنهام با توجه به عملکرد پرنوسان این تیم در فصل جاری زیر سوال رفته است.
باوجود آنکه عربستانی ها سخت به دنبال جذب مسی و وسوسه کردن این بازیکن آرژانتینی هستند اما او با سران پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.
زمزمه های دیدار در سطح سران میان دو کشور سوریه و ترکیه و تشدید تحرکات سیاسی میان طرفین که در نشست مسکو هویدا گشت، سخت توجه ناظران امور را به خود مشغول کرده است.
روزنامه سان لیستی از بازیکنانی که در قطر غایب هستند و نفراتی که درباره آنها شک و تردید وجود دارد، منتشر کرده است.
سران ۹ کشور از ۳۰ کشور عضو ناتو در بیانیه‌ای مشترک ضمن تأکید بر تشدید کمک‌های نظامی و مالی به اوکراین، از پیوستن سریع کی‌یف به این سازمان نظامی حمایت کردند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: دور جدید تحریم ها، سران سیاسی و همه مقامات روسیه را که در همه پرسی غیرقانونی در اراضی اشغالی اوکراین دخیل باشند، هدف قرار می دهد.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: این روز‌ها شهید همدانی مغضوب یکی از سران فتنه قرار گرفت که امیدواریم نظام اسلامی در برخورد با سران فتنه تجدید نظر کند و جلوی فتنه انگیزی آنان را بگیرد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیراً شاهد بودیم سردار همدانی مغبوض سران فتنه قرار گرفت که انتظار می‌رود نظام اسلامی در برخورد با سران فتنه تجدید نظر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ