بارگذاری مدارک مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای از سوی باشگاه پرسپوليس نهایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا پایان روز نخست نام‌نویسی داوطلبان شورای اسلامی ۷۷۰۰ متقاضی مدارک خود را بارگذاری کردند.
با اعلام سرپرست فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
با اعلام سرپرست فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کلاس مربیگری سطح A آسیا در حال برگزاری است و ستاره‌های اسبق پرسپولیس و استقلال نیز مراحل پایانی دریافت مدرک خود را دنبال می‌کنند.
دقایقی پیش نایب رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان جلسه علنی امروز را به صدا درآورد.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال به درخواست استقلال و سپاهان برای برگزاری سه هفته پایانی بازی های لیگ همزمان با پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: امروز این درخواست بررسی می‌شود.
باشگاه پرسپولیس آخرین مدارک مربوطه را در سامانه ای اف سی بارگذاری کرد.
باشگاه با تلاش شبانه‌روزی و دشواری بسیار زیاد تلاش کرد با وجود فشار مالی ناشی از هزینه‌های جاری، منابع اعتباری لازم برای تعیین وضعیت بدهی‌ها را تامین کند. این کار بر اساس فهرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، صورت پذیرفت. مدارک مرتبط نیز، قبل از پایان مهلت، بارگذاری شد.
لیگ برتر پایه‌های تهران با برگزاری آخرین بازی‌های فصل بسته شد و قهرمانان چهار رده سنی این مسابقات مشخص شدند.
فصل گذشته پرسپولیس و تراکتور در حالی با حضور هواداران تبریزی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت نیمه‌کاره ماند و کمیته انضباطی حکم به برتری ۳ بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی داد. در آن بازی، هواداران تراکتور در چند مورد به امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس، حمله کردند و همین موضوع کافی بود تا داور دستور به پایان بازی بدهد. پس از آن، کمیته انضباطی رأی به برگزاری بدون تماشاگر بازی این دو تیم در فصل آتی داد و به همین دلیل دیدار رفت این دو در ورزشگاه آزادی هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی از برگزاری انتخابات ۹ فدراسیون دیگر تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: مجمع چند فدراسیون دیگر هم در اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.
مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت که تا پایان سال انتخابات ۱۰ فدراسیون را برگزار می‌کنیم به شرطی که تایید صلاحیت کاندیداهای آنها اعلام شود.
مسابقات قهرمانی رشته‌های غیرالمپیادی تا پایان سال 1401 در 11 رشته ورزشی در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.
رئیس انجمن فریزبی ایران از برگزاری سه رویداد بزرگ توسط این انجمن تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: این رقابت‌ها در قالب دومین لیگ دیسک طلایی برگزار می‌شود.
وزیر امور خارجه اوکراین در سخنانی گفت که کی یف قصد دارد تا پایان ماه فوریه آینده مذاکرات صلح را برگزار نماید و این مذاکرات ترجیحا در سازمان ملل خواهد بود.
هفته دوازدهم لیگ برتر با برگزاری نود و نهمین دربی پایتخت به پایان خواهد رسید.
مهلت ارائه درخواست اولیه و بارگذاری مدارک و مستندات در درگاه ملی مجوزها (G ۴ B.ir یا mojavez.ir) را به‌مدت یک ماه (پایان آذرماه) و برای آخرین بار تمدید کرد.
در شرایطی که دیدارهای لیگ به واسطه برگزاری جام جهانی تعطیل شده است، پرسپولیسی‌ها با پایان مرخصی، تمرینات خود را بار دیگر استارت زدند.
نکته بعدی که شاید در نوع خود عجیب و تا حدودی جالب باشد، مربوط به باشگاه استقلال است. این تیم با وجود آنکه یکی از پرافتخارترین تیم‌های فوتبال در ایران است، ولی هنوز موفق به بردن سوپرجام ایران نشده است. استقلال پیش‌تر یک بار در سال ۱۳۹۷ به این بازی رسید، ولی از مسابقه‌دادن مقابل پرسپولیس طفره رفت و بدون برگزاری بازی، با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شد
طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.
طبق اعلام کارگروه رتبه‌بندی معلمان، فرصت بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تمدید شد. همچنین افرادی که ثبت نهایی کرده‎اند، اما قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می‎‌توانند مجدد در مهلت تمدید شده نسبت به اضافه یا کم کردن اطلاعات خود اقدام کنند.
کارگروه رتبه بندی معلمان از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور خبر داد.
کارگروه رتبه بندی معلمان با صدور اطلاعیه از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور ۱۴۰۱ خبر داد.
اطلاعیه کارگروه رتبه بندی معلمان: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰/۶/۱۴۰۱) تمدید می‌‎‌شود.
مدیرکل امور اجرایی زکات از برگزاری ۳۱ همایش ترویجی زکات در استان‌های مختلف تا پایان سال خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ