اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجمین روز از بازیهای تابستانی ناشنوایان در روسیه با راهیابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان به نیمه نهایی و کسب مدال برنز انفرادی تنیس روی میز برای ایران به پایان رسید.
روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، تاکید کرد که تعریف افرادی چون پپ گواردیولا، وظیفه او را سنگین تر کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
سیلویو هم سلطان سیاست بود و هم پدرخوانده فوتبال ایتالیا، هم باشگاهش را مدیریت می‌کرد و هم کشورش را، هم غول رسانه‌ها خوانده می‌شد و هم یکی از اَبَرمردترین مردان تاریخ توصیف می‌شد. او در صف نخستین افرادی جای گرفت که از فوتبال به سیاست روی آورده‌اند.
سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید افرادی هستند که دوست ندارند این تیم در لیگ ماندگار باشد.
در این ماجرا و تا این لحظه هیچ موردی درباره تعرض فیزیکی به افراد ثابت نشده و نه متهم چنین اعترافی داشته و نه شکات چنین ادعایی را مطرح کرده‌اند و در حال حاضر ماجرا مربوط به چت‌های غیراخلاقی بین مربی مورد اشاره و بازیکنان و همچنین ارسال برخی فیلم‌های غیراخلاقی از سوی این فرد به این بازیکنان کم‌سن‌وسال بوده است.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز به شمار پرتعداد افرادی پیوست که پس از پایان دیدار جنجالی فولاد آره‌نا با عصبانیت مواضع‌اش را مطرح کرد.
با تایید کلودیو رینا مشخص شد افرادی که گرگ برهالتر، سرمربی آمریکا در جام جهانی، آنها را متهم به باج‌گیری کرده بود او و همسرش هستند.
مربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید بهتر است احترام افرادی مثل علی دایی حفظ شود و بزرگان کشور را کوچک نکنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال سومین مشاور خود را انتخاب کرد. افرادی که علی‌رغم تفکر موجود، در تصمیمات نقش دارند.
بازی دو تیم تراکتور و مس کرمان از هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال، بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود و وجه پرداختی افرادی که بلیت خریداری کرده‌اند به حسابشان عودت داده خواهد شد.
«جای تاسف دارد که افرادی مثل کریم باوی بیرون نشسته بودند و نسل جوان آشنایی زیادی با ایشان پیدا نکردند. دیگر بازیکنی مثل کریم باوی به فوتبال ایران معرفی نخواهد شد...»
مهاجم وردربرمن پس از 10 گل در 14 بازی در بوندسلیگای این فصل، در لیست هانسی فلیک برای فینال ها قرار گرفت.
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
فدراسیون فوتبال قطر برای کنترل اعتراض‌ها در ورزشگاه‌ها ترفند عجیبی را پیش گرفته که چنین موضوعی حداقل برای اولین‌بار در تاریخ جام‌جهانی دیده می‌شود. فدراسیون فوتبال قطر به ۵۰ هوادار فوتبال هلند هزینه اقامت در یکی از بهترین هتل‌های قطر با امکانات کامل را تقبل کرده و در ازای آن از این افراد خواسته تا افرادی را که شعار سیاسی علیه این کشور می‌دهند، به مقامات مسئول معرفی کنند! «جاسوسی روی سکو‌های ورزشگاه‌های قطر» امری است که به احتمال فراوان باعث شعله‌ور شدن اعتراضات سازمان‌های حقوق‌بشر خواهد شد.
فدراسیون فوتبال اطلاعیه ای را درباره انصراف افرادی که تمایل به حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ندارند، صادر کرد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، می‌گوید عملکرد کمک داور ویدیویی در انگلیس باعث ناراحتی تمام افرادی است که در فوتبال این کشور دخیل هستند.
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال که نتوانست آرای لازم را کسب کند گفت: افرادی که در پرونده ویلموتس با آقای تاج همکار بودند به وی رای دادند!
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال که نتوانست آرای لازم را کسب کند گفت: افرادی که در پرونده ویلموتس با آقای تاج همکار بودند به وی رای دادند!
افرادی که دارای پرونده‌های قضایی در جریان هستند و به‌طور رسمی متهم شده‌اند یا اقدامات قضایی موقت علیه آنها آغاز شده، دارای شرایط لازم برای تأیید صلاحیت و حضور در انتخابات نیستند
با توجه به انتشار علنی گزارش فساد فولادمبارکه طی هفته‌های اخیر و دستور رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه برای برخورد با کلیه افرادی که نام شان در این گزارش تفحص، به عنوان متخلف آمده ، به نظر می‌رسد فرد موردنظر به راحتی برای مردم قابل شناسایی باشد.
بدون اعتماد به نفس کاذب فکر می‌کنم در همه تیم‌ها خوب کار کردم و در فدراسیون فوتبال ایران افرادی بودند که این را تشخیص دادند و به من ایمان داشتند؛ من هم پاسخ اعتماد آنها را به خوبی دادم.
علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خبر از منع حضور افراد دارای پرونده و یا محکومان قطعی قضایی در انتخابات فدراسیون فوتبال داد.
وزیر کشور ضمن استقبال از اقدامات هوشمندانه همراه اول در حوزه راهکارهای سازمانی، از نزدیک با سرویس‌های کیف پول همراه و شبکه هوشمند توزیع کالاهای اساسی کشور آشنا شد.
بانک رفاه کارگران در خرداد ماه سال جاری بیش از ۹,۲۵۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ